Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

:hoho: Hadde vel egentlig ment å skrive : Kom å gi meg litt peiskos!

hehe...jeg har heldigvis ikke peis, jeg bruker bare kjære sin :fnise:

Mmm, :sikle: Pizzavafler hørtes spennede ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes litt sånn godt-kvalmende ut! :fnise:

Det er jo ikke søte vafler :fnise: Jeg tror egentlig det var en helt vanlig pannekakerøre :Nikke:

:hoho: Hadde vel egentlig ment å skrive : Kom å gi meg litt peiskos!

hehe...jeg har heldigvis ikke peis, jeg bruker bare kjære sin :fnise:

Mmm, :sikle: Pizzavafler hørtes spennede ut!!

:hoho: Da så!

Pizzavafler var slett ikke verst :jepp:

Men veeeeldig mektig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var søte vafler heller da, dumma! :tunge1: Synes fylte pannekaker og sånt også høres litt kvalmende ut.. Eller mektig, om du vil! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosejente :fnise:

Her er kosing kosing, og puling alt mellom himmel og jord :hoho:

Ælen hadde en sånn herlig kommentar her om dagen :ler: Jeg klare ikke å stoppe å le!

Vi hadde gått å lagt oss og lå og koste litt så sier han plutselig:

"Ska du ha d litt peiskos??"

:skratte:

Her oppe er ordet peis det samme som tissemann :sjenert:

:fnise:

:hoho::ler: Ja nå har jeg hørt den og.

Her går det vel mest i alle andre ord... ha oss litt... få seg en beta (beeeta).. :ler: Eller som kjære presterte og si her om dagen... vil du ha tiss? :hoho:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk kan ikke spørre om du vil ha tiss, eller kalle den tiss.. Da tenker jeg bare på smågutter sin :hoho:

Det er liksom ikke så fristende :lol:

Også kaller man jo det som kommer ut for tiss, jeg vil jo ikke ha det heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaau... nå er det helg! :bolledeig:

Middagen er inntatt og jeg har fått skiftet fargene i stua om fra sommer-rosa til høstfarger :hjerte: Bedre sent enn aldri.. :sjenert:

Nå tenker jeg at jeg skal rive av senga, vaske og tørke litt støv på rommet og vaske sengklærne :Nikke:

Så skal jeg prøøøøve å få Ælen til å støvsuge litt... Også blir det dusj med etterfølgene hobbypuling forhåpentligvis :sjarmor:

Senere i kveld skal jeg enten på besøk eller få besøk :Nikke: Jeg tror Ælen skal legge om dekk på bilen og dra til hjembygda å være i helga.. :sukk: Blir kjedelig, men jeg orker heller ikke å være med han for han skal jobbe hele helga :roll:

Så da skal jeg heller være hjemme å kose meg i høsthuset vårt :strix:

Jeg har foresten fått bestilt bryllupsbilde nå :jepp: Håper det blir bra! Også har jeg bestilt 7 litt mindre bilder ferdig innrammet som vi skal gi tilforeldre og besteforeldre i julegaver :gave:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i helga :klem:

Du også :klemmer:

Har du noen spennende planer? :)

Håper du får en fin helg dinedama!!!

:klemmer:

Du også sweet thang! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :ler:

Vi var noen jenter som snakket om det på onsdag, men så ble jeg usikker på om vi hadde bestemt oss, men det hadde vi visst fant jeg ut i går :fnise:

Så nå har jeg handlet ost og kjeks, druer og paprika, potetgull og dip og cosmopolitan ligger i kjøleskapet og godgjør seg :spise:

Den er jeg spent på å smake :jepp: Har aldri smakt det før :riste:

Så nå skal jeg løpe i dusjen og fikse meg litt opp :Nikke: Man kan jo pynte seg selv om man bare skal være hjemme har jeg funnet ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hørtes koselig ut! Man kan absolutt være litt fresh selv om man bare er hjemme! :jepp:

Kos deg masse i kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt noe nå? Merkelig å "invitere seg" på fest, og så ikke dukke opp? :klø: Håper de har kommet og at det er full fæst nå! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...