LilleEkorn Skrevet 1. oktober 2009 #601 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hadde vel egentlig ment å skrive : Kom å gi meg litt peiskos! hehe...jeg har heldigvis ikke peis, jeg bruker bare kjære sin Mmm, Pizzavafler hørtes spennede ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det hørtes litt sånn godt-kvalmende ut! Det er jo ikke søte vafler Jeg tror egentlig det var en helt vanlig pannekakerøre Hadde vel egentlig ment å skrive : Kom å gi meg litt peiskos! hehe...jeg har heldigvis ikke peis, jeg bruker bare kjære sin Mmm, Pizzavafler hørtes spennede ut!! Da så! Pizzavafler var slett ikke verst Men veeeeldig mektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2009 #603 Del Skrevet 1. oktober 2009 Trodde ikke det var søte vafler heller da, dumma! Synes fylte pannekaker og sånt også høres litt kvalmende ut.. Eller mektig, om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. oktober 2009 #604 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Kosejente Her er kosing kosing, og puling alt mellom himmel og jord Ælen hadde en sånn herlig kommentar her om dagen Jeg klare ikke å stoppe å le! Vi hadde gått å lagt oss og lå og koste litt så sier han plutselig: "Ska du ha d litt peiskos??" Her oppe er ordet peis det samme som tissemann Ja nå har jeg hørt den og. Her går det vel mest i alle andre ord... ha oss litt... få seg en beta (beeeta).. Eller som kjære presterte og si her om dagen... vil du ha tiss? Endret 1. oktober 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #605 Del Skrevet 1. oktober 2009 "Slapp av.. alle ska få! Alle ska få!" -fritt etter Kristian Valen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. oktober 2009 #606 Del Skrevet 1. oktober 2009 Mannfolk kan ikke spørre om du vil ha tiss, eller kalle den tiss.. Da tenker jeg bare på smågutter sin Det er liksom ikke så fristende Også kaller man jo det som kommer ut for tiss, jeg vil jo ikke ha det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #607 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. oktober 2009 #608 Del Skrevet 1. oktober 2009 "Slapp av.. alle ska få! Alle ska få!" -fritt etter Kristian Valen :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #609 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jaaaau... nå er det helg! Middagen er inntatt og jeg har fått skiftet fargene i stua om fra sommer-rosa til høstfarger Bedre sent enn aldri.. Nå tenker jeg at jeg skal rive av senga, vaske og tørke litt støv på rommet og vaske sengklærne Så skal jeg prøøøøve å få Ælen til å støvsuge litt... Også blir det dusj med etterfølgene hobbypuling forhåpentligvis Senere i kveld skal jeg enten på besøk eller få besøk Jeg tror Ælen skal legge om dekk på bilen og dra til hjembygda å være i helga.. Blir kjedelig, men jeg orker heller ikke å være med han for han skal jobbe hele helga Så da skal jeg heller være hjemme å kose meg i høsthuset vårt Jeg har foresten fått bestilt bryllupsbilde nå Håper det blir bra! Også har jeg bestilt 7 litt mindre bilder ferdig innrammet som vi skal gi tilforeldre og besteforeldre i julegaver Endret 2. oktober 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. oktober 2009 #610 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kos deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2009 #611 Del Skrevet 3. oktober 2009 Håper du får en fin helg dinedama!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kos deg i helga Du også Har du noen spennende planer? Håper du får en fin helg dinedama!!! Du også sweet thang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. oktober 2009 #613 Del Skrevet 3. oktober 2009 Egentlig ikke Kjære skal sove her i natt da, men ikke noe mer som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #614 Del Skrevet 3. oktober 2009 Men det er jo koselig det Har dere planer om å flytte sammen etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2009 #615 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ser du "visstnok skal ha fest" i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #616 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja Vi var noen jenter som snakket om det på onsdag, men så ble jeg usikker på om vi hadde bestemt oss, men det hadde vi visst fant jeg ut i går Så nå har jeg handlet ost og kjeks, druer og paprika, potetgull og dip og cosmopolitan ligger i kjøleskapet og godgjør seg Den er jeg spent på å smake Har aldri smakt det før Så nå skal jeg løpe i dusjen og fikse meg litt opp Man kan jo pynte seg selv om man bare skal være hjemme har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2009 #617 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det hørtes koselig ut! Man kan absolutt være litt fresh selv om man bare er hjemme! Kos deg masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2009 #618 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kos dere masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #619 Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk takk Har enda ikke hørt noe fra jentene, så jeg sitter her jeg.. Kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2009 #620 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hørt noe nå? Merkelig å "invitere seg" på fest, og så ikke dukke opp? :klø: Håper de har kommet og at det er full fæst nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå