Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leke? :klø: Nå er jeg ikke helt med her :fnise:

Jeg sier liksom ikke pule og sånn :fnise: Her går det i sex eller leke :hoho:

Men jeg fikk lekt igår :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings darling :klemmer:

Nå er det onsdag og snart er det helg :hoppe: det er jo alltid bra!! Her er det stille i dag, nesten ingen som er her pga kurs og høstferie, men det er litt deilig også!! Da har jeg myyyyyyye KG tid ;)

Når det gjelder ord som beskriver :humpe: her i heimen, så går det mest i direkte tale! ;) pulings, knullings eller sex!! :fnise: må si jeg falt skikkelig for ordet hobbypult ;)

:hug: til deg søta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings darling :klemmer:

Nå er det onsdag og snart er det helg :hoppe: det er jo alltid bra!! Her er det stille i dag, nesten ingen som er her pga kurs og høstferie, men det er litt deilig også!! Da har jeg myyyyyyye KG tid ;)

Når det gjelder ord som beskriver :humpe: her i heimen, så går det mest i direkte tale! ;) pulings, knullings eller sex!! :fnise: må si jeg falt skikkelig for ordet hobbypult ;)

:hug: til deg søta!!

"mårnings" til deg også :klemmer:

Jeg har vært uten nett på jobb i dag :sukk:

Snart helg ja! :hoppe: Har bare en arbeidsdag igjen denne uka! Skal å ha norskprøve i morgen også har jeg engelsk innlevering til fredag, så i morgen blir det skoledag :Nikke: Så jobb fredag og helg :strix:

Deilig med jobben helt for seg selv da :lur: Da kan du jo gjøre hva du vil :nigo:

Hobbypuling er et bra ord :Nikke:

:hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i kosing.....og jeg en en skikkelig kosejente :fnise:

....eller knælle :hoho:

Kosejente :fnise:

Her er kosing kosing, og puling alt mellom himmel og jord :hoho:

Ælen hadde en sånn herlig kommentar her om dagen :ler: Jeg klare ikke å stoppe å le!

Vi hadde gått å lagt oss og lå og koste litt så sier han plutselig:

"Ska du ha d litt peiskos??"

:skratte:

Her oppe er ordet peis det samme som tissemann :sjenert:

Knælle :hoho: mæ ei bælle

:skratte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ælen hadde en sånn herlig kommentar her om dagen :ler: Jeg klare ikke å stoppe å le!

Vi hadde gått å lagt oss og lå og koste litt så sier han plutselig:

"Ska du ha d litt peiskos??"

:skratte:

Her oppe er ordet peis det samme som tissemann :sjenert:

:fnise:

:hoho: Tenkte på å peise på jeg. :fnise:

Håper skoledagen din i dag går bra. Lykke til på prøven. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på prøven idag :klem:

:fnise::hoho: Her er det artig om dagen!!!!

....peiskos :lur: Skal jammen legge meg foran peisen vår en dag, og se på kjære og si; "skal det være litt peiskos?" Mens jeg ser så forførende ut jeg bare kan :hoho:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

peiskos :hoho: jammen får`n sagt det han der Ælen :ler:

tror vi kan konkuldere med at kosing i all slags form er bra :lur:

ha en fin dag dinamin og lykke til med prøver og alt :klemmer: dette går bra!!! tenker masse på deg!! :)

du..hva kostet den rettetangen du har igjen??? :sjenert: og hvordan er den? er den smal? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøven :)

Og ikke minst, kos deg masse med peiskosen :lur:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:skratte: Her var det mye moro om dagen! :ler:

Tenkte meg egentlig bare innom med en :klem: men ser at det også er tid for :duskedame: i dag! Kjempemasse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho Tenkte på å peise på jeg. :fnise

Håper skoledagen din i dag går bra. Lykke til på prøven. :klemmer:

Takk skal du ha!

Jeg er kommet hjem igjen nå... tror egentlig ikke det gikk sånn kjempebra, men men... så lenge jeg ikke stryker er jeg fornøyd :Nikke:

:klemmer:

Lykke til på prøven idag :klem

:fnise :hoho Her er det artig om dagen!!!!

....peiskos :lur Skal jammen legge meg foran peisen vår en dag, og se på kjære og si; "skal det være litt peiskos?" Mens jeg ser så forførende ut jeg bare kan :hoho

Peiskos er jo bare mannfolk som kan tilby da :lur:

Har du peis så blir jeg redd :redd:

:klemmer:

peiskos :hoho jammen får`n sagt det han der Ælen :ler

tror vi kan konkuldere med at kosing i all slags form er bra :lur

ha en fin dag dinamin og lykke til med prøver og alt :klemmer dette går bra!!! tenker masse på deg!! :)

du..hva kostet den rettetangen du har igjen??? :sjenert og hvordan er den? er den smal? :sjenert

Ja han får sagt det :jepp: Lille luringen min :lur:

Takk for tankene :hug:

Den koster 598 og da er det en sånn rettetang spray fra Osis+ med på kjøpet. :Nikke: Men den er ikke så tynn som den helst skulle ha vært.. :sjenert: det er ikke like enkelt å lage krøller med den, som med de helt tynne...

Lykke til i dag! :klemmer

Takk :klem:

Lykke til med prøven :)

Og ikke minst, kos deg masse med peiskosen :lur

:hoho:

Takk du :tunge1:

:skratte Her var det mye moro om dagen! :ler

Tenkte meg egentlig bare innom med en :klem men ser at det også er tid for :duskedame i dag! Kjempemasse lykke til!

Takk skal du ha søtnos :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk bra, tenkte på deg :Nikke: skal krysse alt jeg har for at det blir superduper karakter :jepp:

hmm..da tror jeg at jeg finner rettetant ett annet sted, tenkte jeg kunne bestille en av deg, men vil ha en som er tynn så den er lett å lage krøller med!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også litt lyst på en tynn en :Nikke:

Men den er ikke sånn super tykk da :riste: Regner med plata er ca 2,5cm i bredde... men de som er best å bruke er jo nesten bare en cm :jepp:

Huff... jeg må vel hive meg i middagslaging tror jeg.. :sukk: Vet ikke hva jeg skal lage engang.. Og Ælen kommer hjem snart.. blærk!

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt lyst på en tynn en :Nikke:

Men den er ikke sånn super tykk da :riste: Regner med plata er ca 2,5cm i bredde... men de som er best å bruke er jo nesten bare en cm :jepp:

Huff... jeg må vel hive meg i middagslaging tror jeg.. :sukk: Vet ikke hva jeg skal lage engang.. Og Ælen kommer hjem snart.. blærk!

Forslag?

Får se hva jeg finner, grunnen til at jeg vil ha det er at det var så lett å lage krøller med den!! :jepp: gikk så kjapt og greit når frisøren gjorde det på meg!!

..hmm..tja, når det gjelder mat kan du lage enten kylling med salat og ris, spagetti med kjøttboller, indisk tandorri (pakke fra toro, kjempelett og godt) eller omelett med salat til :sikle: noen forslag ihvertfall!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...