Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja huff... det er et eneste kaos :sukk:

Nå fikk jeg nettopp melding fra læreren at timeplanen blir skøvet en uke fram i de neste tre ukene, så nå må jeg omorganisere litt :roll:

Så måtte jeg spørre om det var mulig å få noe dato for når man skal ha prøvene slik at man kan organisere det litt ift de andre tingene i det daglig... Så vi får vente å se om det er mulig.. :filer:

Det virker som om alt er umulig der så.. :roll:

:klemmer: til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig mange sånne som driver med organisering og tilrettelegging som synes alt er helt umulig. slik er det på mitt studium også. men så er det heldigvis ei som se mulighetene. hun er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sånn privatist aktig opplegg.. :sjenert:

Tar opp 4 fag jeg mangler for å få studiekompetansen :Nikke: Så kan jeg studere etterpå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh jeg blir så irritert på hun lærerdama :sur:

Jeg spør om masse spørsmål fordi jeg ikke har peiling og føler at jeg skikkelig maser, så tar hun seg bryet til å svare på bare ett av dem :murvegg: Jeg maser jo nok som det er... vil ikke sende flere mailer for da maser jeg jo bare enda mere... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna: Sånt er så utrolig irriterende!! Jeg heller liker ikke å mase sånn,men hvis man ikke får svar på det man lurer på, så må man jo nesten gjøre det! Det er mere uhøflig å ikke svare enn å spørre flere ganger :jepp: Go dinedama! :duskedame:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda :Nikke:

Jeg maste litt til og fikk bare et surt svar som lyste av "skjønner du ikke det engang??????" :sukk:

Men men... prøvedager på torsdager har jeg funnet ut ihvertfall :Nikke:

Så nå sitter jeg å leser på norrøn skrift og diktning :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Står respekt av å drive egen bedrift og ta utdanning samtidig! :pls: Suredama er bare teit! Fysj og fy, kan ikke behandle deg sånn! :scorpis:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk får meg alltid til å få lyst til å ta over jobben deres og gjøre den ordentlig. Jeg skrev faktisk det i en søknad en gang, til startour, at jeg søkte fordi jeg mente jeg kunne gjøre en bedre jobb enn hun guiden jeg hadde hatt på turen. Hehe. Fikk faktisk jobb, men jeg hadde ikke råd til å ta den. Ikke akkurat godt betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søta :hug:

Innom med en :klem: til deg og så må jeg si at den lærerdama høres ut som en teit kjerring!! Jobben hennes er jo å svare på spørsmål som dere har, det er jo derfor hun er der!! Eller har jeg heelt misforstått? :klø:

Syns du skal spørre til du får svar jeg, du skal jo ikke gå rundt å føle deg usikker og lure på ting!! Nei, spør i vei til du føler at du vet det du skal vite! Er derfor hun er der!! Hvis hun ikke tåler å bli spurt masse spørsmål er det på tide å få seg ny jobb..

Stå på søta, dette klarer du :jepp: flinka :hug:

Ha en gooood dag vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for gode ord Miso :klemmer:

Jeg syns jo også hun bør ha en mer vennlig innstilning.. Det lyser jo overgitthet igjennom det hun skriver.. :sukk:

Jeg skal dra ned på skolen her nå og høre om jeg får låne bøker der :Nikke: Jeg fikk jo ikke låne igjennom studieplassen min pga. at jeg har svennebrev allerede... da har man i teorien ikke krav på mer opplæring, men jeg var heldig og fikk det.. Og det kan man jo skjønne :Nikke:

Og får jeg ikke lånt der får jeg bare krype til bokhandelen og kjøpe.. :sjenert:

Ha en fin dag du også superMiso :hug:

Ansjoni!!! Er det der oppe et ordtrix????? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda :Nikke:

Jeg maste litt til og fikk bare et surt svar som lyste av "skjønner du ikke det engang??????" :sukk:

Men men... prøvedager på torsdager har jeg funnet ut ihvertfall :Nikke:

Så nå sitter jeg å leser på norrøn skrift og diktning :bond:

Skjønner ikke enkelte folk at for noen er det en liten stund siden man har sitti på skolebenken og man tar ikke alt med en gang. Blir så oppgitt jeg!

Tar du opp norsk på egenhånd? Jøss... beundrer deg der, det er tøft gjort!! :) Tok opp nynorsk jeg da, men hadde voksenopplæring på kveldstid. Måtte det for å få med meg noe... men da fikk jeg jo hele norsk undervisninga... så kutta ut det til slutt.. skulle bare ha eksamen i nynorsk så :) Sto gjorde jeg jaggu og :)

Lykke til i alle fall, om jeg ikke har sagt det før!! :)

Så du lurte på bygg ingeniør, det er jo et bra og tøft yrke. Har en onkel og fetter som er udannet det :) Mye man kan jobbe innen da :) Og man trenger flere kvinner der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar opp norsk hoved-og-sidemål, engelsk, naturfag og historie :Nikke: Så det er mye stoff å sette seg inn i :dåne: Men det skal nok gå bare bra :jepp:

Ja tror det er bruk for flere kvinnfolk i faget og utfordringene er jo mange :jepp: Jeg syns det virker kjempe intressant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...