Gå til innhold

The Dinedama Show!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du hadde en aldeles strålende dag i går, med masse gode muffins. :strix:

Flink du er som er i gang med skole. Men skjønner det er irriterende at du må bruke dagtid på det også når du har fått beskjed om at det kun blir kveldstid! Lykke til hvertfall. :klemmer:

Skrevet

det var en kjempekoselig dag :strix:

Masse venner og familie på besøk :jepp:

Ja det skole greiene irriterer meg.. :sukk: Jeg har ringt rundt som en tulling i dag for å finne ut hvor det er jeg skal møte opp for å ha prøven, men det er faktisk ingen som vet det :dåne:

Studieverkstedet som jeg skulle vært på er visst på tur å legges ned, men så vet de ikke om det er nedlagt enda, men de tror at det er midlertidlig nedlagt :roll:

Et evig kaos.. :snurt:

Så nå venter jeg på at ei dame som visstnok har peiling skal ringe meg tilbake..

Ellers har ny pusen slådd seg godt til ro :catmilk:

Så godt at den drar inn levende mus allerede.. Vet ikke om jeg liker det helt.. :rolleyes:

Skrevet

Hvor gammel er nypusen egentlig? Ikke bare greit med mus i hus, men den følger jo bare instinktene sine stakkars.. :fnise:

Håper virkelig du finner ut av det skolegreiene i dag! Er jo kjipt om du får et dårlig forhold til det allerede i oppstartsfasen.. Men nå kan det jo bare bli bedre da! :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Hun er 4 og et halvt år :jepp: Som sagt søstra til Tjukkpusi som døde i sommer :cry3:

Men hun er jo nesten ikke inne heller... inne å spiser og rett ut igjen.. :sukk:

Ja håper de ringer meg tilbake i dag... men de har ikke ringt til nå og allerede vært på jobb i mange timer.. Så jeg tror jeg skal ta å ringe igjen...

Skrevet

Gjør det du! :jepp: Man må jo ofte mase for at det skal skje ting... :roll:

Skrevet

Hun ringte meg faktisk helt av seg selv :jepp:

Tilbudet var blitt flyttet til nabokommunen så jeg må kjøre 5 mil for å ta prøvene og slikt.. :snurt:

Meeeen dama har vært annsatt i min kommune med dette før, men så ble stillingen borte nå... så hun skulle ringe tilbake til sjefene å trygle om å få opprettet stilling her igjen :lur:

Også sa hun at hun var veldig fleksibel slik at jeg kunne få ta prøvene på kveldstid om jeg ville det :hoppe:

Snille dama!!

Håper bare hun får opprettet stillingen sin her igjen :jepp:

*kryss kryss*

Skrevet (endret)

:fnise:

Besøk på jobb ? :skratte:

Endret av Agnethe
Skrevet

Nei begynte ike før ett i dag jeg :ler:

Skrevet

Herremin, har du hatt bursdag og så har jeg glemt det?

:sjenert: Håper du kan tilgi meg - GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN SOM VAR :blåse:

Så bra at hun dama fra kommunen er snill og villig til å hjelpe deg sånn at skolegangen går enklest mulig :jepp:

Skrevet

Jeg tilgir deg :fnise:

Ja jeg håper vi klarer dette :Nikke: Jeg fikk svar av henne at hun hadde satt noen på saken som jeg skal ringe :Nikke:

Og det er rådgiveren min så det blir greit for hun kjenner jeg fra før :jepp:

Da tørr jeg å syte og klage slik at jeg får viljen min :fnise:

Skrevet

Du er en luring du :fnise:

Skrevet

Her har det jammen skjedd mye på de dagene jeg har vært KG-borte!!! :ler:

Med hormoner og bryllup og prøver og det hele!

Og ikke minst bursdag! Gratulerer så mye med dagen som var!!! :gave:

Skrevet

Blæ.. jeg må møte opp i nabokommunen.. :sukk:

Men de skulle prøve vidre på å lage en ordning som gjør at jeg kan møte opp i vår kommune... de syntes det var helt teit at stillingen var fjernet her..

Skrevet
Her har det jammen skjedd mye på de dagene jeg har vært KG-borte!!! :ler:

Med hormoner og bryllup og prøver og det hele!

Og ikke minst bursdag! Gratulerer så mye med dagen som var!!! :gave:

Ja her er det full fart vet du :ler:

Takk skal du ha :klemmer:

Skrevet
Jeg liker kjappiser :sjarmor:

:skratte:

Hvem gjør ikke det..? :lur:

Skrevet (endret)

Dobbeltpost...

Endret av cypress

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...