Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du hadde en aldeles strålende dag i går, med masse gode muffins. :strix:

Flink du er som er i gang med skole. Men skjønner det er irriterende at du må bruke dagtid på det også når du har fått beskjed om at det kun blir kveldstid! Lykke til hvertfall. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en kjempekoselig dag :strix:

Masse venner og familie på besøk :jepp:

Ja det skole greiene irriterer meg.. :sukk: Jeg har ringt rundt som en tulling i dag for å finne ut hvor det er jeg skal møte opp for å ha prøven, men det er faktisk ingen som vet det :dåne:

Studieverkstedet som jeg skulle vært på er visst på tur å legges ned, men så vet de ikke om det er nedlagt enda, men de tror at det er midlertidlig nedlagt :roll:

Et evig kaos.. :snurt:

Så nå venter jeg på at ei dame som visstnok har peiling skal ringe meg tilbake..

Ellers har ny pusen slådd seg godt til ro :catmilk:

Så godt at den drar inn levende mus allerede.. Vet ikke om jeg liker det helt.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er nypusen egentlig? Ikke bare greit med mus i hus, men den følger jo bare instinktene sine stakkars.. :fnise:

Håper virkelig du finner ut av det skolegreiene i dag! Er jo kjipt om du får et dårlig forhold til det allerede i oppstartsfasen.. Men nå kan det jo bare bli bedre da! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 4 og et halvt år :jepp: Som sagt søstra til Tjukkpusi som døde i sommer :cry3:

Men hun er jo nesten ikke inne heller... inne å spiser og rett ut igjen.. :sukk:

Ja håper de ringer meg tilbake i dag... men de har ikke ringt til nå og allerede vært på jobb i mange timer.. Så jeg tror jeg skal ta å ringe igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ringte meg faktisk helt av seg selv :jepp:

Tilbudet var blitt flyttet til nabokommunen så jeg må kjøre 5 mil for å ta prøvene og slikt.. :snurt:

Meeeen dama har vært annsatt i min kommune med dette før, men så ble stillingen borte nå... så hun skulle ringe tilbake til sjefene å trygle om å få opprettet stilling her igjen :lur:

Også sa hun at hun var veldig fleksibel slik at jeg kunne få ta prøvene på kveldstid om jeg ville det :hoppe:

Snille dama!!

Håper bare hun får opprettet stillingen sin her igjen :jepp:

*kryss kryss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, har du hatt bursdag og så har jeg glemt det?

:sjenert: Håper du kan tilgi meg - GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN SOM VAR :blåse:

Så bra at hun dama fra kommunen er snill og villig til å hjelpe deg sånn at skolegangen går enklest mulig :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tilgir deg :fnise:

Ja jeg håper vi klarer dette :Nikke: Jeg fikk svar av henne at hun hadde satt noen på saken som jeg skal ringe :Nikke:

Og det er rådgiveren min så det blir greit for hun kjenner jeg fra før :jepp:

Da tørr jeg å syte og klage slik at jeg får viljen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jammen skjedd mye på de dagene jeg har vært KG-borte!!! :ler:

Med hormoner og bryllup og prøver og det hele!

Og ikke minst bursdag! Gratulerer så mye med dagen som var!!! :gave:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blæ.. jeg må møte opp i nabokommunen.. :sukk:

Men de skulle prøve vidre på å lage en ordning som gjør at jeg kan møte opp i vår kommune... de syntes det var helt teit at stillingen var fjernet her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jammen skjedd mye på de dagene jeg har vært KG-borte!!! :ler:

Med hormoner og bryllup og prøver og det hele!

Og ikke minst bursdag! Gratulerer så mye med dagen som var!!! :gave:

:klemmer:

Ja her er det full fart vet du :ler:

Takk skal du ha :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...