Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Kos deg i bryllup i dag dinafina! :kose: Jeg vet du kommer til å bli super- :sexy: Det hjelper alltid når man har fått stæsja opp hår og sminke. Et triks jeg alltid bruker på stygge og feite-dager, er å stille meg foran speilet, rett i ryggen, inn med magen og ut med puppene, og det blir jo sannelig ikke så verst! :)

Jeg har prøvd, men det funker ikke.. :sukk:

Så jeg gikk rundt i bryllup i går og følte med bælfeit og gravid :bond:

Meeeen det eneste folk hadde lagt merke til var tydeligvis puppene mine :roll: Bare for at man har en liten utrigning så blir man kalt puppedama... jeg tok på meg jakken for resten av kvelden jeg.. :angry:

Men ellers var bryllupet veldig fint da... :Nikke:

Tenkte jeg bare skulle si (sånn i forbifarten) at det var kult at du og mannen har tatt hverandres navn! Husker ikke om dere hele tiden har hatt det sånn jeg, men det var hvertfall veldig kult, litt av begge! :tommelopp:

Vi tok dem når vi giftet oss :jepp:

Jeg syns det er en fin handling å ta navnene når vi skal si ja til å dele resten av livet sammen :Nikke: Og når det kommer en minidina så er det jo heller ikke noe tvil hvilket etternavn h*n skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er en fin handling å ta navnene når vi skal si ja til å dele resten av livet sammen :Nikke: Og når det kommer en minidina så er det jo heller ikke noe tvil hvilket etternavn h*n skal ha :)

Akkurat sånn tenkte vi også. :Nikke: Og så har vi fått etternavn som bare vår lille familie kommer til å ha.

Leit at du ikke følte deg vel i går, men jeg tror du så flott ut likevel jeg. :) Og de med puppekommentaren var sikkert bare misunnelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bakt omtrent 80 sånne som deg i dag Muffin :sjarmor:

Nå er alt klart for selskap i morgen :jepp:

Og jeg har bestilt frokost på senga som forhåpentligvis kommer med litt :sengekos: på kjøpet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk det opp et lys, hvor alle muffinsene, og hvorfor du skulle ha frokost med "nåkkå attåt" :lur:

Men jeg så det ikke før jeg tok turen innom FB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse så for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting

og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen - den er din

Alle gamle, alle unge har en dag som er sin :plystre:

-og i dag er det dinas dag! Håper du får en fantastisk dag, min skjønne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine greier

:strix:

* Fikk puuuuusekatt av pappa :catmilk:

* Har hatt masse besøk :skravle:

* Folk likte muffinsene mine :hoppe:

* Jeg har levert min første oppgave i Historie :opplyser:

* Det har vært pent vær :sol:

* Jeg har gjort min borgerplikt og stemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusekatten jeg fikk er søsteren til Tjukkpusi som ble påkjørt i sommer.. Hun er helt lik i lynne og greier :strix:

Pappa kunne ikke ha den lengre for stebroren min reagerte sånn på henne.. Synd for dem, bra for meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thænk ju gudd leidis :nigo:

Ååh... nå sitter jeg å leser på norsken.. :sukk:

Jeg ble oppemldt i faget i dag, har ikke lærebøker og skal ha prøve allerede på fredag i essay, kåseri og artikkel sjangrene... :dåne:

Og dummingen som fortalte meg at jeg kunne gjøre alt på kveldstid er idioter! :roll: For prøven skal nemlig vare i 5 timer på fredagsmorgenen :sur::sinna:

Jeg er en stor smule dritirritert på dem!! :kjefte:

Så får jeg ikke gjøre oppgavene hjemme heller... nei... jeg må kjøre 5 mil for å ta en prøve som jeg ikke har tid til for at jeg skal være på jobb og ha masse kunder... og dette skal skje en gang i uken omtrent... forbanna løgnere!!! :bond:

er litt frustrert her... glad jeg er ferdig med mensen for da hadde jeg sannsynligvis oppsøkt en eller annen løgnfull skrulling og fortalt akkurat hva jeg mente... :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vist det.. :lur:

Både jeg og Ælen klarte ikke å bestemme oss, men når vi kom ut av valglokalet så hadde vi faktisk stemt det samme uten å vite det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...