Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Best for henne det tenker jeg :hoho:

Ja, våre blir snillest :jepp:

:jepp:

Med en slik rolig, sindig dame som Dinedama er det opplagt at barna blir stille, veloppdragne og rolige! :hoho: Hallo, stating the obvious, lissom. :fnise:

:bond: Være på jobb på fridagen min gjør meg tullete!

Ja jeg er konstant avslappet :bond::ler:

Ja det skjønner jeg godt du blir... Jeg hadde nok nektet plent å stille opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kyss:

Du er ikke den eneste som har en oppblåst, hormonell dag.. Istad kom det noen tårer her fordi det regner, fordi mannen på postkontoret sa at jeg burde ha med legitimasjon når jeg skal hente pakker, og fordi internett var tregt... :flau:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klemmer:

Godt å høre man er flere i "uløkka" :fnise:

Men jeg gråter ikke jeg... jeg blir bare flyyyyy forbanna!

Ble sint på Ælen med engang jeg kom hjem for at han ikke har gjort noenting i dag, mens jeg var på jobb og at han ikke har klart å bestemme seg for om han skal ha den strykefrie skjorten på seg i morgen i bryllup eller den som må strykes... for det er isåtilfelle undertegnede som må stryke den i kveld og det vil jeg gjerne vite om noen timer i forveien slik at jeg kan grue meg og forbanne skjorta ferdig før jeg må begynne.. :sjenert:

Også ble jeg sint på en papirdunge i gangen som ikke ville stå oppreist.. og så bantes jeg til den og spennet den utover hele gangen og gikk.. :sjenert::flau:

Noe skal det være.. :sukk:

Jeg tror Ælen har glemt hvor vrien jeg var før jeg begynte på pillen.. Det er en av grunnene til at jeg begynte.. :sjenert:

Jeg blir så sint når jeg har mensen.. :sukk:

Stakkars Ælen... Men han giftet seg jo med meg.. I gode og onde dager sa presten :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: litt av deg. I gode og onde dager, ja. ;)

Men klart, kjedelig å være sint, både for deg og for Ælen. Håper dere får en fin helg da, med bryllup og greier. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klemmer:

Godt å høre man er flere i "uløkka" :fnise:

Men jeg gråter ikke jeg... jeg blir bare flyyyyy forbanna!

Ble sint på Ælen med engang jeg kom hjem for at han ikke har gjort noenting i dag, mens jeg var på jobb og at han ikke har klart å bestemme seg for om han skal ha den strykefrie skjorten på seg i morgen i bryllup eller den som må strykes... for det er isåtilfelle undertegnede som må stryke den i kveld og det vil jeg gjerne vite om noen timer i forveien slik at jeg kan grue meg og forbanne skjorta ferdig før jeg må begynne.. :sjenert:

Også ble jeg sint på en papirdunge i gangen som ikke ville stå oppreist.. og så bantes jeg til den og spennet den utover hele gangen og gikk.. :sjenert::flau:

Noe skal det være.. :sukk:

Jeg tror Ælen har glemt hvor vrien jeg var før jeg begynte på pillen.. Det er en av grunnene til at jeg begynte.. :sjenert:

Jeg blir så sint når jeg har mensen.. :sukk:

Stakkars Ælen... Men han giftet seg jo med meg.. I gode og onde dager sa presten :Nikke:

Du er ikke alene der kjære Dinedama :nigo:

Vi er nok alle sånn til tider, så støtter deg på den og skjønner godt hvor irriterende det er å komme hjem fra jobb og ikke en gang søpla har blitt tatt ut.....

Mannfolk... de ser ikke hva som må gjøres rundt seg til tider uten at de blir bedt om det...

Så i gode og onde dager ja :ler:

Ha en flott helg snuppa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg hatt mensen på 2år, pga p-pilla.. Men er jeg den eneste som ikke hadde noen smerter og var glad da jeg hadde det? :klø: :fnise:

Håper du får en flott helg, dinedama :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er den eneste Ida :fnise:

God helg til dere begge :klemmer:

-------------

SURT OPPSTØT!!!!

jeg har INGENTING å ha på meg i bryllup i morgen!! Jeg føler meg bare feit og stygg og fæl i alt jeg kler på meg!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: "Typisk" at du skal i bryllup når du føler deg sånn.. Det er garantert bare du som ser/merker det da! :Nikke: Du har sikkert masse fint du kan ta på deg! Trøst deg med at du "bare" er vanlig gjest, og ikke dagens midtpunkt. Går sikkert så fint atte! Så får du heller holde inn magen eller gjemme deg bak noen hvis du må være med på noen bilder.. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heldigvis noen timer i mellom kirka og kaffen der vi skal være hos svigersøstern og mannen ;)

Så jeg tar med meg et helt lager med klær så får jeg gå manekeng for dem så får de hjelpe meg å bestemme :ler:

Jeg har tre valg nå...

1. Kjolen jeg hadde som forlover i bryllupet til SiriPiri

2. En grønn kjole som jeg bestilte for å egentlig ha som forloverkjole, men som var altfor liten da..

3. Svart skjørt med en fin topp og bolero...

Ikke enkelt når man føler seg som en dass uansett.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA den gule er ikke ille :) Det er en fin kjole, men når man føler seg som jeg gjør så blir alt bare feil :fnise:

Så var orginal planen å ha den grønne, men når jeg ble så usikker på den så ble alt bare tull :rolleyes:

Får håpe jeg er i litt bedre humør i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner ut av det med klær, ikke noe digg å ha det slik! Får bare lyst til å sitte inne :fnise:

Kos deg i morgen, og du blir nok flott uansett hva du har på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er formen bedre og magen flatere i dag? ;) Jeg synes du er kjempefin uansett jeg! Du har ihvertfall vært det på alle bildene jeg har sett av deg! :jepp: Dessuten så var du jo større før enn det du er nå, men det hindra deg jo ikke fra å gå ut blant folk likevel... :fnise:

Huff, jeg er dårlig til å oppmuntre deg i dag, merker jeg. Kanskje fordi jeg sliter litt med samme greia selv, bortsett fra at jeg bare skal i bursdag, ikke i bryllup.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Mazzi :kose:

Jeg føler meg like oppblåst, men egoet mitt er ikke skadet enda :tommelopp: Men det kommer vel når jeg skal på med finstasen igjen.. :sukk:

Det er noe dritt dette altså... men men... får håpe oppblåstheten går ned til litt senere i dag, så kansje alt blir bare bra :jepp:

Du finner nok noe fint du også Mazzi :klemmer:

Kos dere i kveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i bryllup i dag dinafina! :kose: Jeg vet du kommer til å bli super- :sexy: Det hjelper alltid når man har fått stæsja opp hår og sminke. Et triks jeg alltid bruker på stygge og feite-dager, er å stille meg foran speilet, rett i ryggen, inn med magen og ut med puppene, og det blir jo sannelig ikke så verst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle si (sånn i forbifarten) at det var kult at du og mannen har tatt hverandres navn! Husker ikke om dere hele tiden har hatt det sånn jeg, men det var hvertfall veldig kult, litt av begge! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...