Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

enig, frisør salong og muffinsbar høres jammy ut :sikle:

kan jeg få oppskriften på muffinsene dine??? :sjenert:

:Nikke:

Oppskriftene jeg bruker har jeg funnet på detsoteliv.no :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til bryllupsdagfeiringen? :)

Jeg må bake jeg også til mandag.. men i helga skal vi i bryllup til Ælen's søskenbarn så vi blir borte hele lørdag og nesten hele søndag, så jeg tror jeg skal ta meg fri på mandag :Nikke:

Da får jeg bakt det som skal bakes og dratt for å stemme uten at jeg må stresse med jobb itilegg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg komme med et kansje teit spørsmål her.. :sjenert:

Jeg har skjnt det slik at mange merker når de har eggløsning for at de får noe sånn eggløsningsslim? :klø:

Hvordan er det slimet? :vetikke: Jeg lurer jo på om jeg kansje har noe når jeg har eggløsning... :sjenert:

Som kansje er nå hvis det er sånn slim man har som jeg tror det er... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sjekket litt på nett og funnet liiiitt ut av det... dvs jeg har eggløsning sannsynligvis fra i dag eller de nærmeste dagene :lur:

Her blir det pulings!! :nigo:

Snakkes i morgen mine snupper :lur:

:humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en god natt, dinemor? :lur: Er dere prøvere sånn på ordentlig, eller bare litt på hobbybasis?

Håper du får en finfin tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til bryllupsdagfeiringen? :)

Tja, både til det og så har kjære bursdag i morgen og den skal feires litt til helgen, og da må vi ha kake :sikle:

hihi, kos deg med :sengekos: Så skal du se at det snart kommer en liten spire til dere også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt en god natt, dinemor? :lur: Er dere prøvere sånn på ordentlig, eller bare litt på hobbybasis?

Håper du får en finfin tirsdag! :klemmer:

Det er bare hobbypuling :Nikke:

Men vi er ikke forsiktige heller og vi tar gjerne i mot et lite mirakel om det vil komme :rødme: Men det er heller ikke noe vi MÅ få til :)

Tja, både til det og så har kjære bursdag i morgen og den skal feires litt til helgen, og da må vi ha kake :sikle:

hihi, kos deg med :sengekos: Så skal du se at det snart kommer en liten spire til dere også :jepp:

Det fins alltids en grunn for kake :jepp::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sjekket litt på nett og funnet liiiitt ut av det... dvs jeg har eggløsning sannsynligvis fra i dag eller de nærmeste dagene :lur:

:humpe:

Ja, er det ikke bare vanlig utflod da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke vært innom på noen dager, og har nå hoppet fra side 7, og rett inn i puleprat! :tommelopp: Minidina kommer nok snart skal du se, selv om dere bare hobbypuler! Jeg liker innstillingen om at dersom det skjer så skjer det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbypuling liker vi :hoppe:

Men du må slutte å markedsføre detsoteliv.no - Kommer til å bli trillende runde hele gjengen om vi ikke slutter å bake de fristelsene hele tiden :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...