DDuck Skrevet 7. september 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 7. september 2009 Ja det tviler jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 7. september 2009 enig, frisør salong og muffinsbar høres jammy ut kan jeg få oppskriften på muffinsene dine??? Oppskriftene jeg bruker har jeg funnet på detsoteliv.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. september 2009 #363 Del Skrevet 7. september 2009 Oppskriftene jeg bruker har jeg funnet på detsoteliv.no nammi, nå fikk jeg lyst til å bake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 7. september 2009 Det er farlig å gå inn dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. september 2009 #365 Del Skrevet 7. september 2009 Kjempefarlig Jeg skal lage oreokake til helgen tror jeg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 7. september 2009 Til bryllupsdagfeiringen? Jeg må bake jeg også til mandag.. men i helga skal vi i bryllup til Ælen's søskenbarn så vi blir borte hele lørdag og nesten hele søndag, så jeg tror jeg skal ta meg fri på mandag Da får jeg bakt det som skal bakes og dratt for å stemme uten at jeg må stresse med jobb itilegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. september 2009 #367 Del Skrevet 7. september 2009 Det er farlig å gå inn dit.. Så mye godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. september 2009 #368 Del Skrevet 7. september 2009 Det er farlig å gå inn dit.. Enig! Men jeg får prøve noen muffins altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 7. september 2009 Nå skal jeg komme med et kansje teit spørsmål her.. Jeg har skjnt det slik at mange merker når de har eggløsning for at de får noe sånn eggløsningsslim? :klø: Hvordan er det slimet? Jeg lurer jo på om jeg kansje har noe når jeg har eggløsning... Som kansje er nå hvis det er sånn slim man har som jeg tror det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2009 Forfatter #370 Del Skrevet 7. september 2009 Nå har jeg sjekket litt på nett og funnet liiiitt ut av det... dvs jeg har eggløsning sannsynligvis fra i dag eller de nærmeste dagene Her blir det pulings!! Snakkes i morgen mine snupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2009 #371 Del Skrevet 8. september 2009 Har du hatt en god natt, dinemor? Er dere prøvere sånn på ordentlig, eller bare litt på hobbybasis? Håper du får en finfin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. september 2009 #372 Del Skrevet 8. september 2009 Til bryllupsdagfeiringen? Tja, både til det og så har kjære bursdag i morgen og den skal feires litt til helgen, og da må vi ha kake hihi, kos deg med Så skal du se at det snart kommer en liten spire til dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 8. september 2009 Har du hatt en god natt, dinemor? Er dere prøvere sånn på ordentlig, eller bare litt på hobbybasis? Håper du får en finfin tirsdag! Det er bare hobbypuling Men vi er ikke forsiktige heller og vi tar gjerne i mot et lite mirakel om det vil komme :rødme: Men det er heller ikke noe vi MÅ få til Tja, både til det og så har kjære bursdag i morgen og den skal feires litt til helgen, og da må vi ha kake hihi, kos deg med Så skal du se at det snart kommer en liten spire til dere også Det fins alltids en grunn for kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2009 #374 Del Skrevet 8. september 2009 Her blir det pulings!! Snakkes i morgen mine snupper også hobbypuling a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 8. september 2009 Hobbypuling må til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. september 2009 #376 Del Skrevet 8. september 2009 Nå har jeg sjekket litt på nett og funnet liiiitt ut av det... dvs jeg har eggløsning sannsynligvis fra i dag eller de nærmeste dagene Ja, er det ikke bare vanlig utflod da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. september 2009 #377 Del Skrevet 9. september 2009 Happy humping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 #378 Del Skrevet 9. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 #379 Del Skrevet 9. september 2009 Har ikke vært innom på noen dager, og har nå hoppet fra side 7, og rett inn i puleprat! Minidina kommer nok snart skal du se, selv om dere bare hobbypuler! Jeg liker innstillingen om at dersom det skjer så skjer det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. september 2009 #380 Del Skrevet 9. september 2009 Hobbypuling liker vi Men du må slutte å markedsføre detsoteliv.no - Kommer til å bli trillende runde hele gjengen om vi ikke slutter å bake de fristelsene hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå