eleit Skrevet 23. oktober 2009 #781 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva strikker du? Jeg driver å strikker babyteppe, og synes det virker som det er bare meg her inne som ikke er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #782 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg strikker teppe jeg også Men ikke til babyer... strikker til tantebarna Som er nesten 2 og 5år De hadde et sånn fint garn som et tykt og kjeeeempe mykt på strikketing-butikken, så da måtte jeg bare prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2009 #783 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har du planer om å strikke babyting etterhvert da? Synes det virker så utrolig koselig å strikke til en liten luring inni magen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2009 #784 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei søta mi sniker innom å legger igjen en vaaaarm til deg!! så flink du er til å strikke skulle ønske jeg var like flink, men jeg klarer det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #785 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har du planer om å strikke babyting etterhvert da? Synes det virker så utrolig koselig å strikke til en liten luring inni magen! :rødme: Jeg kan ikke strikke annet enn lester og skjerf.. Og pledd da, men det er jo som et stort skjerf Men huledingsen har så mange strikkeglade slektninger at jeg trenger nok ikke å strikke Men har veldig lyst å brodere en adventskalender av noe slag hei søta mi sniker innom å legger igjen en vaaaarm til deg!! så flink du er til å strikke skulle ønske jeg var like flink, men jeg klarer det ikke Hei hønni Det er bare øving som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2009 #786 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg driver å strikker babyteppe, og synes det virker som det er bare meg her inne som ikke er gravid jeg er ikke gravid.... Hei hønni Det er bare øving som skal til ja, det er nok det!! tror jeg finne frem litt garn en dag å øve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. oktober 2009 #787 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det enkle tepper du lager? type som jeg klarer med mine ferdigheter innen rett-frem-strikking Jeg er en ræser på å lage tøffler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #788 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er rett frem teppe Er et sånn spesialgarn som går fra en farge til en annen (eks. lysblå til mørkblå) slik at det blir stripete og flott Så er det kjempe mykt og tykt og skal strikkes på 8'er pinner så det blir skikkelig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. oktober 2009 #789 Del Skrevet 25. oktober 2009 Huledings??? Du kan få sagt det! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #790 Del Skrevet 25. oktober 2009 Huledings I mangel på å vite kjønnet God søndag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. oktober 2009 #791 Del Skrevet 25. oktober 2009 huledings :skratte: ..jeg holder fast ved at jeg tror det er en liten til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #792 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har samme følelsen.. til deg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. oktober 2009 #793 Del Skrevet 25. oktober 2009 Håper du får en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #794 Del Skrevet 25. oktober 2009 I lige måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. oktober 2009 #795 Del Skrevet 25. oktober 2009 Oi, det må sjekkes ut ligger det oppskrift på nettet? Jeg tror det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #796 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nei det tviler jeg på Man strikker frem og tilbake på rundpinne str 8... for vanlige pinner blir for korte... så legger man opp 130 masker og strikker til det er fritt for garn Jeg skriver opp tippingen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. oktober 2009 #797 Del Skrevet 25. oktober 2009 Men det skal jeg jo klare Kan du ikke laste opp bilde når du er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kan vel alltids få det til en gang Blir ikke i kveld... orker ikke :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. oktober 2009 #799 Del Skrevet 26. oktober 2009 En gang, er mer en godt nok for meg Ta vare på deg selv og huledingsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. oktober 2009 #800 Del Skrevet 26. oktober 2009 Huledings.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå