Minttu Skrevet 19. oktober 2009 #741 Del Skrevet 19. oktober 2009 Åååh, Dina! Gratulerer så mye!! Var inne hos Miso og merka at noe var rart med innlegget ditt, så la jeg merke til tickeren Så morsomt! Gleder meg masse til å følge med! Jeg blir onkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. oktober 2009 #742 Del Skrevet 19. oktober 2009 Trodde du hadde fått en positiv test eller noe jeg. Da hadde jeg rett da jo! Gratulerer så mye! Skjønner at det er mange tanker og følelser, men godt dere har noen måneder på å venne dere til alt. Dette er jo kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #743 Del Skrevet 19. oktober 2009 Åååh, Dina! Gratulerer så mye!! Var inne hos Miso og merka at noe var rart med innlegget ditt, så la jeg merke til tickeren Så morsomt! Gleder meg masse til å følge med! Jeg blir onkel Ja endelig skal du bli onkel Kjekt at tyrannen får en KG-onkel også Takk skal du ha Da hadde jeg rett da jo! Gratulerer så mye! Skjønner at det er mange tanker og følelser, men godt dere har noen måneder på å venne dere til alt. Dette er jo kjempekoselig. Du hadde så rett så rett Det er utrolig hvor godt jeg har lagt merke til hvor mange sleng kommentarer man får om når man skal få barn eller når man skal starte å prøve, når man har en slik hemmelighet Syns alle har spurt jeg Det er koselig ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. oktober 2009 #744 Del Skrevet 20. oktober 2009 Her var det skjedd saker og ting ja Gratulerer så mye, Dinedama, så spennende :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #745 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tusen takk Ja her skjer det litt av hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. oktober 2009 #746 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan er formen idag da vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #747 Del Skrevet 20. oktober 2009 Formen er fortsatt fin den *bank i bordet* Er litt ekstra oppblåst merker jeg, men det er greit Enn din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. oktober 2009 #748 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Formen er fortsatt fin den *bank i bordet* Er litt ekstra oppblåst merker jeg, men det er greit Enn din? Så godt å høre Det er bare å bli vant til å være oppblåst Formen min er relativt god, bare hoster masse..det er slitsomt. Men mageboeren min har det fint :rødme: Vi hørte på lyden igår Endret 20. oktober 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #749 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så bra :rødme: Det må være morsomt å høre hjertelyden I teorien skal vi kunne høre den i denne uken, men det er ikke sikkert... Så jeg er spent om de skal lete etter den når jeg drar på sykehuset i morgen.. Så er jeg veldig spent på hva annet de skal jøre... blir vel masse blodprøver regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. oktober 2009 #750 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg synes det er veldig stas at du har fått så fin ticker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #751 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg syns også det er litt stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. oktober 2009 #752 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dine!!Dama!! Hva er det jeg ser?? Var inne hos Neferet og leste litt og så ser jeg plutselig tickeren din! Holdt på å sette brødskiva i vrangstrupen! Gratulerer!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #753 Del Skrevet 20. oktober 2009 Takk rødfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. oktober 2009 #754 Del Skrevet 20. oktober 2009 :strix: så moro!!!! Fikk helt hakeslepp da jeg så ticker'n. Gratulerer så masse!!! Kjempe moro!!! Nå er det mye positivitet med graviditeter her og der, så kanskje det smitter over på meg og Satt inn, forhåpentligvis, gull egget i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #755 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jaa dettan er gøy Jeg krysser og fletter alt for at spiren setter seg hos dere denne gangen! tilogmed beina, for de trenger jeg ikke å ha åpne lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2009 #756 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2009 #757 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ååå, jeg må inn og gratulere så mye i denne boken også. For en fantastisk nyhet!! Veldig glad på dine vegne, og gleder meg stort til å bli KG-tante!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. oktober 2009 #758 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jaa dettan er gøy Jeg krysser og fletter alt for at spiren setter seg hos dere denne gangen! tilogmed beina, for de trenger jeg ikke å ha åpne lengre butikken er stengt mener du... din kjær har gjort sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #759 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ååå, jeg må inn og gratulere så mye i denne boken også. For en fantastisk nyhet!! Veldig glad på dine vegne, og gleder meg stort til å bli KG-tante!! Jaaa Tusen takk Det blir gøy med alle KG tantene!! Og onkel Minttu butikken er stengt mener du... din kjær har gjort sitt? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. oktober 2009 #760 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nå må jeg også følge med ser jeg.. Var du på sykehuset i dag? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå