Gjest Miso Skrevet 19. oktober 2009 #721 Del Skrevet 19. oktober 2009 gratulerer så mye Dinamin dette er kjempekoselig nyheter en liten minidina som får masse KGtanter masse masse gratulasjons til deg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. oktober 2009 #722 Del Skrevet 19. oktober 2009 ...bare jeg som har sett den fiiiiine tickeren din ennå??? jeg har også sett den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. oktober 2009 #723 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei Dinedama!!! Så koselig at du er blitt gravid! Det har jeg ikke fått med meg før nå Gratulerer så mye til dere begge to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2009 #724 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dæven! :dåne: Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #725 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tjihii ...bare jeg som har sett den fiiiiine tickeren din ennå??? Gratulerer så mye kjære Dinedama gratulerer så mye Dinamin dette er kjempekoselig nyheter en liten minidina som får masse KGtanter masse masse gratulasjons til deg vennen!! Men dere visste jo hva dere skulle se etter Takk igjen søtinger Hei Dinedama!!! Så koselig at du er blitt gravid! Det har jeg ikke fått med meg før nå Gratulerer så mye til dere begge to!! Tusen takk Tickeren laget jeg for bare en liten time siden så det er ikke rart du ikke har fått det med deg Er bare Miso og LilleEkorn som viste det fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #726 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Tuuusen takk Mazzi Her går det unna Endret 19. oktober 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2009 #727 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så spennende! Hvordan føler du deg? Stod jubelen i taket? Hva sier Ælen? Når tok du test? Tatt mange? Når er foreløpig termin? Når skal du til legen? Var det forventa eller overraskende? Masse spørsmål, bare å sette i gang med å svare! Kjempeglad på dine vegne, kjære søte Dinafina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #728 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg testet positivt første gang 10.10... så testet jeg to ganger positiv til 13.10 Ælen gleder seg, men er litt bekymret for meg pga diabetesen Men han er søt da :rødme: Jubelen sto ikke i taket for min del nei... jeg har jo sagt at skjer det så skjer det, og da må jeg jo stå for det Men vi hadde ikke regnet med det skulle skje så fort så det ble mer sjokk enn glede... men det har lagt seg litt nå De første dagene mer eller mindre gråt jeg hvis jeg ikke hadde noe å holde på med som fikk tankene mine unna... masse bekymringer og tanker om det nye livet vårt... Men som sagt er det gått mer eller mindre over og jeg har vent meg bedre på tanken Foreløpig termin er ca midt i juni, meeeen så slå diabetikeren til igjen Siden kroppen min ikke klarer å ta ordentlig vare på sukkeret så vil mye legge seg på ungen slik at den vokser seg en del større enn det som er forsvarlig å føde på vanlig vis... Så de fleste diabetikere blir satt i gang flere uker før termin... s for alt jeg vet kan det være månedskiftet mai-juni Jeg skal på sykehuset til diabetesteamet på onsdag Så skal de ha en første kontroll på meg.. Så skal jeg til vanlig lege den 27. okt... så må jeg ringe jordmoren å få time der etter onsdag en gang Man blir heldigvis fulgt veeeeldig nøye opp Men det passer egentlig dårlig å få ut huleboeren midt i eksamens tiden Men takk søte MazziBazzi :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #729 Del Skrevet 19. oktober 2009 Men dette prater vi selvfølgelig ikke om på facebook enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. oktober 2009 #730 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Dette var koselige nyheter Det var jo det jeg alltid har sagt, før jul hadde du en bolle i ovnen, og jammen fikk jeg ikke rett Gratulerer så mye Endret 19. oktober 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2009 #731 Del Skrevet 19. oktober 2009 Min facebookmunn er ihvertfall lukket med sju segl! Hvordan har du klart å holde det hemmelig her inne så lenge? Wow.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. oktober 2009 #732 Del Skrevet 19. oktober 2009 Oi! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #733 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette var koselige nyheter Det var jo det jeg alltid har sagt, før jul hadde du en bolle i ovnen, og jammen fikk jeg ikke rett Gratulerer så mye Ja du sa jo det Og rett var det også Får bare håpe huleboeren blir værende i hulen sin Tusen takk Min facebookmunn er ihvertfall lukket med sju segl! Hvordan har du klart å holde det hemmelig her inne så lenge? Wow.. Ene tanten til huleboeren er moderator Så jeg måtte vente til etter vi hadde fortalt henne og mannen det Oi! Gratulerer!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2009 #734 Del Skrevet 19. oktober 2009 Gratulerer så masse dinedama!!! Selv om det skal sies at mine synske evner har tenkt dette helt siden du lagde sjokksmiley og absolutt MÅTTE snakke med Miso! Var ikke så mye å lure på liksom... Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #735 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nei det var vel kansje ikke så vanskelig å skjønne :ler: Jeg måtte bare få utløp for min frustrasjon der og da Tusen takk Nå skal jeg endelig få plage folk med ekle historier om bæsj, spy og ekkel puppemelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2009 #736 Del Skrevet 19. oktober 2009 Gleder meg til ekle historier! Og forhåpentligvis noen søte og koselige også! Krysser fingrene for at alt går bra med minidina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 19. oktober 2009 #737 Del Skrevet 19. oktober 2009 Innom å gratulerer her også etter at jeg så du var gravid i tråden jeg startet. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #738 Del Skrevet 19. oktober 2009 Gleder meg til ekle historier! Og forhåpentligvis noen søte og koselige også! Krysser fingrene for at alt går bra med minidina! Ja får håpe det ikke er bare tyranni fra huleboeren Til nå har den vært mest slem... Puppene mine har vokst over all evne og jeg fyller nå ut BH'ene som jeg hadde når jeg veide 15kg mer Jeg liker det egentlig ikke for de er så forbanna ømme at jeg har mest lyst å skjære dem av meg!! Huden min er blitt tørr.. helt plutselig! :snø: Og jeg har konstante "menssmerter"... Men det er vel for et godt formål Innom å gratulerer her også etter at jeg så du var gravid i tråden jeg startet. Gratulerer Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 19. oktober 2009 #739 Del Skrevet 19. oktober 2009 Her var det nyheter!! Så gøy! Det var overraskende, dere har jo ikke akkurat stressa det! Skjønner veldig godt at du blir litt skremt, men du skal se at det kommer til å gå bare godt Du blir vel også å få en tettere oppfølging enn normlt da? Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #740 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nei tror kansje det går lettere hvis man ikke stresser og tenker så mye på et.. De jeg kjenner som virkelig prøver får det ihvertfall ikke til... Ja jeg får tett oppfølging heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå