Muffin! Skrevet 16. oktober 2009 #701 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå blir jeg ikke stresset av tickeren din lenger, for nå er jeg i gang med julegaveshoppinga. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2009 #702 Del Skrevet 16. oktober 2009 syns jula kommer tidligere og tidligere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå blir jeg ikke stresset av tickeren din lenger, for nå er jeg i gang med julegaveshoppinga. Håper du får en fin helg! Det er bra Ha en fin helg du også syns jula kommer tidligere og tidligere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. oktober 2009 #704 Del Skrevet 16. oktober 2009 God helg dinings!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 16. oktober 2009 God helg til deg også sweet-dings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2009 #706 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nåh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2009 #707 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei snuppa slenger innom med en lørdags og ønsker deg en gooood helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. oktober 2009 #708 Del Skrevet 18. oktober 2009 syns jula kommer tidligere og tidligere jeg Burde jo rekke å feire Halloween før pepperkakene kommer hvertfall, men neida! :gjeiper: Skal hvertfall ikke kjøpe noe julegodt før advendt, for da smaker det mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2009 #709 Del Skrevet 18. oktober 2009 Burde jo rekke å feire Halloween før pepperkakene kommer hvertfall, men neida! :gjeiper: Skal hvertfall ikke kjøpe noe julegodt før advendt, for da smaker det mye bedre. Jeg har kjøpt kostymebestanddeler på ebay i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #710 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi skal også i Halloween fest Hvilket kostyme har du? til alle som har vært innom i helga! Vi har vært på bedrifts-fotball med jobben til Ælen De tapte alle kampene, men vi tok det igjen på banketten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2009 #711 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kostymet mitt er selvkomponert, og blir til slutt en slags badass-gammel-villvest-saloongirl! Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har en sånn rød skinnkjole med svarte flammer og gjennomsiktig stoff på puppekløft Og svarte store vinger for å ha på ryggen... så det blir noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. oktober 2009 #713 Del Skrevet 19. oktober 2009 Oioi, det blir ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. oktober 2009 #714 Del Skrevet 19. oktober 2009 hei søta må si det at hørtes ut som ett stykk veldig antrekk! så moro med Halloween fest, tror jeg skal ha det neste år kjære liker ikke å kle seg ut, men selv noe sånt må vel han ha sansen for!! ..tror jeg vil være en liten djevel ha en fin dag snuppa, sender masse til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #715 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er vel rimelig hot på noen som har kroppen til det Jeg bryr meg ikke, jeg er gift allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. oktober 2009 #716 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er vel rimelig hot på noen som har kroppen til det Jeg bryr meg ikke, jeg er gift allerede du er hot du bebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. oktober 2009 #717 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er vel rimelig hot på noen som har kroppen til det Jeg bryr meg ikke, jeg er gift allerede Du da, dinafina Du kommer til å bli super- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg får bare være hot mens jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #719 Del Skrevet 19. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. oktober 2009 #720 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tjihii ...bare jeg som har sett den fiiiiine tickeren din ennå??? Gratulerer så mye kjære Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå