DDuck Skrevet 16. september 2009 Forfatter #481 Del Skrevet 16. september 2009 De som liker langiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. september 2009 #482 Del Skrevet 17. september 2009 hei søtnosen sniker innom med en til deg jeg, håper du får en flotters torsdag og så må jeg litt for at det snart er helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. september 2009 Forfatter #483 Del Skrevet 17. september 2009 Der er du jo søtnos Håper du også har en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. september 2009 #484 Del Skrevet 17. september 2009 Kjedelig at du må kjøre så langt for å ha prøven da. Men får håpe det blir en bedre løsning etter hvert. Og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. september 2009 Forfatter #485 Del Skrevet 17. september 2009 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. september 2009 #486 Del Skrevet 17. september 2009 Der er du jo søtnos Håper du også har en strålende dag jepp, her er jeg en stund siden,men er så smått tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2009 #487 Del Skrevet 17. september 2009 Er det i morra du skal ha prøven..? Lykke til, du klarer det sikkert kjempefint! Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. september 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 17. september 2009 Jepp i morgen Så nå blir det loppekassen for meg Håper det går bra i morgen Vi har nettopp vært på besøk og spist mexikansk nachos hos et vennepar Det var annerledes enn den vanlige nachosen som man lager hjemme.. Men slett ikke dumt..! Og kommer hjem til en elgbæsj på stuegulvet... Jeg nekter å tro at det har kommet en elg inn i katteluka, så jeg velger å skylde på kattene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. september 2009 #489 Del Skrevet 17. september 2009 Er ikke nachos mexicansk :klø: Lykke til på testen i morra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. september 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 17. september 2009 Jo det er vel det.. Men det er ikke santa maria-nachos Det er lagt fra bunnen av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. september 2009 Forfatter #491 Del Skrevet 17. september 2009 og takk by the way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2009 #492 Del Skrevet 18. september 2009 Fra bunnen av? Wow! Høres spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. september 2009 #493 Del Skrevet 18. september 2009 Lykke til på prøven i dag dinedama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. september 2009 #494 Del Skrevet 18. september 2009 Åssen gikk det i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. september 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 19. september 2009 Tror det gikk bra Men det vil jo vise seg når jeg får karakteren Siden det er nettbasert læring så har jeg jo aldri møtt læreren så da vet jeg jo ikke hva hun vektlegger eller hvordan hun er... Men jeg føler selv at det gikk tålelig greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. september 2009 #496 Del Skrevet 19. september 2009 Det er alltid spennende med karakterer, og spesielt når man ikke har møtt den som retter! Vet du når du får resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. september 2009 Forfatter #497 Del Skrevet 19. september 2009 Nei jeg har ikke peiling.. Håper det blir snart er veldig spent Og med tanke på at det er maaaaange år siden sist jeg hadde en prøve, så er jeg spent om den holder standarden som den burde ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. september 2009 #498 Del Skrevet 20. september 2009 Det blir spennende. Godt du er fornøyd med innsatsen din da. Håper du har en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. september 2009 #499 Del Skrevet 20. september 2009 Så lenge du har gjort ditt beste og er fornøyd med egen innsats, så har du vunnet uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. september 2009 Forfatter #500 Del Skrevet 20. september 2009 Thænk ju sweetnoses Nå er vi kommet hjem etter å ha vært ute å spist å bowlet sammen med to vennepar Kjempe gøy var det Nå blir det Kristian Valen - Et musikalsk kaos for alle penga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå