eleit Skrevet 10. september 2009 #401 Del Skrevet 10. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 10. september 2009 5 på topp i dag! * Jeg har vært i skogen å plukket litt blåbær som Ælen ble glad for * Syklusen min kom? (litt mixed feelings) * Jeg har er heeeerlig bukse som er dritstygg * Chiabatta med ost og skinke er nammis * Boken min er blitt veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. september 2009 #403 Del Skrevet 10. september 2009 Positive lister her også jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg ble småinspirert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 10. september 2009 #405 Del Skrevet 10. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 11. september 2009 tilbake på ræi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. september 2009 #407 Del Skrevet 11. september 2009 Hvordan går det, har tanta kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 11. september 2009 Jada.. hun kom I dag har jeg masse luft i magen.. Jeg liker ikke å være oppblåst... men men... det blir likar over helga Og så blir det spennende å se om jeg får en høvelig stabil syklus med engang eller om den blir teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. september 2009 #409 Del Skrevet 11. september 2009 til deg!!! Også ønsker jeg deg en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. september 2009 #410 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Bare vær glad for at hun endelig kom, det betyr at kroppen din begynner å fungere etter pillene Den oppblåstheten kan man være foruten når hun avlegger et besøk En helge Endret 11. september 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2009 #411 Del Skrevet 11. september 2009 til dæ på en freda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 11. september 2009 til deg!!! Også ønsker jeg deg en strålende helg til deg også!! Håper du har det bra Bare vær glad for at hun endelig kom, det betyr at kroppen din begynner å fungere etter pillene Den oppblåstheten kan man være foruten når hun avlegger et besøk En helge Ja uff.. det er ekkelt å være oppblåst... føler jo at alle klærne mine er altfor trange Om bare rumpe kunne bli oppblåst heller... den har nemlig fosvunnet sammen med kiloene som ble borte.. til deg også til dæ på en freda!! Klinings på en fredda? Moahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. september 2009 #413 Del Skrevet 11. september 2009 Kanskje du får rompe slik som jeg fikk pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. september 2009 #414 Del Skrevet 11. september 2009 Shalabais!!!!! I have made my entrance. *bukke pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 11. september 2009 Kanskje du får rompe slik som jeg fikk pupper Shalabais!!!!! I have made my entrance. *bukke pent* Vælkømmin skal du værra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Jeg vil ha en ullgenser.. Jeg blir sprø!!! Kjenner at eggstokkene mine skruuumper HELT inn og stopper eggproduksjonen i dette øyeblikk!! Det sitter noen folk med en unge i kafèen rett uttafor salongen, og ungen har sutret i en halv time og nå er den bynt å sutre-grine Jeg klarer ikke sånt! Nå skal det sies at jeg har pleid å være jævlig hormonell når jeg har tanta på besøk, så det kan være derfor jeg reagerer sånn på sutringa, men jeg har lyst å gå å ta kaffe koppen til mora, helle den ut å fortelle henne at hun er ferdig å være på kafè,så nå må hun ta med seg ungen å gå dessverre.. Ikke bli sinna på meg dere.. Jeg er bare ikke så tolerang i dag.. Endret 11. september 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. september 2009 #417 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg vet hvordan du har det.. Og jeg tenker slik hver gang selv en unge sutrer og griner.. Og da tenker jeg stille i mitt eget lille sinn "Mitt barn blir ALDRI slik" Det ordner seg Dinedama - for våre barn blir ikke sånn Tøm ut kaffen hennes du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 11. september 2009 Våre barn blir snillest Hun dro frivillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. september 2009 #419 Del Skrevet 11. september 2009 Best for henne det tenker jeg Ja, våre blir snillest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. september 2009 #420 Del Skrevet 11. september 2009 Med en slik rolig, sindig dame som Dinedama er det opplagt at barna blir stille, veloppdragne og rolige! Hallo, stating the obvious, lissom. Være på jobb på fridagen min gjør meg tullete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå