Gå til innhold

The Dinedama Show!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan har han klart å bli så dårlig i høyrearmen egentlig? :lur:

De muffinsene hørtes knallgode ut! :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GriseMazzi :ler:

Han jobber på en hyttefabrikk med å lage veggelementer så da står han med sag eller spikerpistol i høyre hånda hele dagen ;)

Han har ikke tid til noe griseri så mye som jeg krever :lur:

Skrevet (endret)
Hvordan har han klart å bli så dårlig i høyrearmen egentlig? :lur:

:hoho:

Er det rart man lurer :lur:

MUFFINS!!!!! :spise:

Endret av Devilina
Skrevet

Diiiiiiinnnnnnnaaaaaaaaaaaa :kline:

hvordan har dagen din vært, babe?! :hug:

Skrevet

Masssse :klemmer: til deg ;) Har du spist opp alle muffinsene eller spart noen til meg :fnise:

Skrevet

Dagen har vært fin dere :hug:

Har hatt besøk av svigermor og svigerbestemor etter jobb og en forsikringsmann slik at nå har vi myyye billigere forsikringer :jepp:

Nå blir det snart Grey's igjen og kvelden er fin fin :nigo:

I morgen tidlig skal vi å hente sjenken og vitrineskapet :hoppe: Det blir så bra :bolledeig:

MaiL: det er èn igjen.. :sjenert: Men jeg tar ikke all ære for å ha spist dem opp for det var nemlig masse sukker i dem :Nikke:

Skrevet

Godt å høre at dagen har vært fin fin. :hoppe: for skjenk og vitrineskap!

Bra du ikke har spist på deg sukkersjokk snuppa :klemmer:

Skrevet

Da har vi fått sjenken og vitrineskapet hjem :bolledeig:

Men jeg må si jeg er lettere overgitt... :sukk:

Når vi kom utover til butikken men den store bilen vi hadde lånt for anledningen for å hente flatpakkemøblene våre viste det seg at de ikke var flatpakket alikevel :roll: Selvfølgelig var de for store til at vi fikk de inn i bilen, så vi måtte på hengerjakt på en plass der vi ikke bor :filer:

Etter å ha vært innom på 5 plasser fant vi endelig en henger som var stor nok og med kapell på... Vi fikk møblene plassert inn og jeg sprang på tilbords for å hente delene til serviset vårt som jeg hadde bestilt...

"Det er vist gått ut av produksjon.." sa damen...

:sjokkert: <--- Jeg...

Hun hadde fått inn bare tefatene, men ingen kopper eller middagsfat... men hun skulle ringe litt rundt på de andre butikkene for å høre om de hadde inne så de kunne sende til hennes butikk slik at jeg fikk det jeg var ute etter.... Jævla smart å få masse servise 8.august og 2.september er det ikke i produksjon og fritt på lager..? :jolie:

Nei og nei... håper det ordner seg... hun sa at som regel var det ALLTID noen som hadde litt her og der, så hun skulle prøve å få samlet opp det jeg manglet.. :Nikke:

Dagens utblåsning... :tunge1:

Nå gleder jeg meg bare til å komme meg hjem å plassere ting i de nye fine møblene våre :hoppe:

Skrevet

Oi, her var det mye drama! Håper det ordner seg med serviset! Men, fikk dere det ikke 8.august da? Skulle dere kjøpe resten, eller hva var greia? :klø:

:klemmer:

Skrevet

Jøss.... så uproffesjonelt av Tilbords da... helt utrolig.

Skrevet

Vi fikk endel, men mange valgte å kjøpe gavekort heller... så vi har 3500,- i gavekort der som vi må bruke... :roll:

Og da tenkte vi jo selvfølgelig å bruke det på resten av serviset, men det kan jo vise seg å bli vanskelig...

Dette skjedde sist gang jeg begynte å samle på et servise også :kjefte: Da fikk jeg bare samlet til 6 stk før det var helt fritt :snurt:

Skrevet

Con Gusto Mondo heter det :Nikke:

Veldig pent :) Finnes mange forskjellige serviser i Con Gusto familien... :Nikke:

Skrevet

Så kjedelig med serviset da. Får håpe dere får tak i likevel. :)

:hoppe: for møbler.

Skrevet

Håper jeg også :Nikke:

Det lar seg vel sikkert ordne på et vis :jepp:

Skrevet

Bailey's-muffins i ovnen :nigo:

Røra smakte veldig godt, så dette blir nok bra :jepp:

Skrevet

:dåne:

Dinedama, tha queen of muffins! Det er rett og slett ikke noe muffens når du setter i gang :nigo:

Skrevet

The motherbaking queen! Oh yeah! :kokk:

Det er bare å gå inn på detsoteliv.no så finner man oppskriftene.. :sjenert: Det er moro å prøve litt nye varianter da :jepp:

Også har jeg bursdag om halvannen uke så da skal jeg ha muffins-bursdag :ler: Bare muffins blir servert i alle varianter :Nikke:

Det tror jeg faktisk ikke hadde vært så dumt :jepp:

Skrevet

Var det foresten et lite ordtrix jeg skuer..? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...