Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 noen som har prøvd denne. skal gi musklene elektrisk impulser så musklene trenes.... funker dette... erfaringer? har kjøpt meg en slik. takk for svar. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 30. juli 2003 #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Har en slik i skapet, du skulle fått kjøpt min til halv pris istedenfor å kjøpe deg ny. Men, men jeg prøvde min noen ganger, og tror kanskje den funker. Men da må man jo bruke den, og det er faktisk litt tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Enig med Hohanna jeg ! Også står det som oftes i bruksanvisningen at du , i perioden du bruker apparatet bør spise kalorifattig kost og trimme i tillegg ! Så , eh, effekt ? Du får billigere effekt av å følge de to ander punktene på programmet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Bruker du den HVER dag, og lenger enn 15 minutter hver gang, da funker den. Du merker det også på kroppen Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 JA, den funker!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå