Gå til innhold

Gråter etter orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest linnijenta
Skrevet

Noen ganger er orgasmene jeg får så sterke og intense at litt etter orgasmen begynner tårene og renne... Akkurat som om jeg blir så følelsesladd at alt bare rennr over. Har faktisk hendt en del ganger, og kjæresten blir forståelig nok litt bekymret selv om vi pleier å bare le av det..:P

Noen flere som har opplevd det, eller er jeg vel unormal? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et innlegg lenger ned her cedr noe lignende , og ja har hørt at mange får dette =) vanlig

Skrevet

Haha, det gjør jeg også i blant. Litt flaut, men jeg prøver å le av meg selv så kjæresten ikke skal tro jeg er lei meg. :ler:

Gjest Euforia
Skrevet

Hahaha, det har jeg også gjort. Kjæresten min synes bare det er søtt.

Skrevet
Hahaha, det har jeg også gjort. Kjæresten min synes bare det er søtt.

Ja, er vel egentlig bare søtt. Hadde blitt LITT svett om en jente etter f.eks. one night stand begynte å gråte men, hehe :huh: .

Skrevet

Det hender at jeg bare må krølle meg sammen med ryggen til fyren og gråte litt rett etter jeg har kommet. Da vil jeg helst ikke blir snakket til eller tatt på eller noenting. Føler liksom tusen ting på én gang, og alt er like overveldende.

Det skjer spesielt i perioder der jeg er mye stresset eller bekymret. Etter kanskje 30-60sek er det over, og jeg vil kose og prate og blir "normal" igjen.

Og de yderst få gangene jeg har fått en g-pungtorgasme så klarer jeg ikke å holde tårene tilbake. Under orgasmen altså.. Men det er bare for det er så deilig og intenst, føler jeg mister helt kontroll.

Gjest milkyway
Skrevet

Gjorde det mye i begynnelsen da vi nettopp hadde begynt å bli glad i hverandre... "er det SÅNN sex skal være, åherregudogfaen" grein jo til den store gullmedalje av lykke, etter ekser som ikke engang kysset meg under sex! Har avogtil begynt senere og, når det ikke er vanlig sex men superelsking, bare oss to i hele verden og alt er nydelig-sex!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...