Snorkie Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 Gikk nå i tusen knas :cry: Vi skal gifte oss neste år, og har lenge siklet på dette ene lokalet i Asker. Fikk info i posten idag, og lokalet var ledig den helgen vi hadde forespurt. Men prisen: 25 000,- ! Dette inkluderer ingenting utenom vask :o Leie av dekktøy: 3500,- for 70 personer (dette inkluderer ikke duker, lys etc.) I tillegg fikk man kun ha lokale fra 10.00 om morgenen samme dag til kl. 0330. Jeg hadde gått ut ifra at lokalet var dyrere enn snittet, men trodde aldri at det skulle være så stor forskjell. Ble ordenltlig skuffa Så nå er det ut på lokale-jakt. Har kikket litt på tidligere tråder, men er veldig takknemlig om noen vet om lokaler hvor man kan stå for mat og drikke selv (Forloveren til mannen har drevet med catering og ordner dette rimelig) i Drammen, Asker, Bærum, Oslo, Lier evt. Vestfold området (da helst litt rimeligere enn 25 000,- )
Gjest Poirot Skrevet 30. juli 2003 #2 Skrevet 30. juli 2003 Tveter gård i Asker? Lommedalen golfklubb? Asker Museum? Hvor var det dere sjekket?
Snorkie Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2003 Lokalet jeg snakket om er Drengsrud Hovedgård. Takk for linker forresten
Gjest Poirot Skrevet 30. juli 2003 #4 Skrevet 30. juli 2003 Lokalet jeg snakket om er Drengsrud Hovedgård. Takk for linker forresten Å ja, har hørt det er bra. Tror også man kan leie Tveitesetra i Asker. Og på Venskaben i Asker kan man ihvertfall ta med egen drikke.
Montezuma Skrevet 30. juli 2003 #5 Skrevet 30. juli 2003 Tidligere nevnte Tveter Gård er jo nydelig, da......
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #6 Skrevet 31. juli 2003 Tidligere nevnte Tveter Gård er jo nydelig, da...... Ja, men jeg har vært der med 65 gjester, og syntes det ble litt oppdelt pga alle rommene. Men nydelig sted og beliggenhet.
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #7 Skrevet 31. juli 2003 Kan anbefale på det sterkeste å ta turen opp på Ringiåsen. Stedet har en fantastisk beliggenhet med kjempeutsikt! Det er dessverre ikke mulig å ta med mat og drikke, men du betaler kun pr. kuvert. Det eneste du må ha med selv er blomster. Resten er inkludert. Maten og servicen er ubeskrivelig bra! For mer informasjon se www.ringiasen.no Lykke til!
Gjest Gjest_brud07_* Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Hmmm.. noen som vet om prisnivået er likt i dag? Jeg klarer ikke legge vekk tanken om å ha bryllupet der selv om det er sviindyrt.. Er tidsaspektet likt også... Er jo ikke så veldig god tid til å ordne alt... Er det noen som evt har gode forslag til hvor man får tak i duker...
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 hva med å ringe de i stedet for??????? Mye forandrer seg på TRE år (25.000 er sinnsykt, uansett hvor fint det er) Det finnes egene uleiefirma for selskapsutstyr, gule sider/spør de som leier ut de har alltid kontakter (de fleste utleiesteder av et slikt kaliber har en mengde sammarbeidspartnere osm de annbefaler til)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå