Gjest the imp Skrevet 1. august 2003 #21 Skrevet 1. august 2003 Hmm jeg glemte jo budweisser. Men ikke det amerikanske skvipet, nei det skal være den originale tsjekkiske budweisseren!
Marianne Skrevet 1. august 2003 #22 Skrevet 1. august 2003 CB er veldig godt syns jeg. Nå i sommer har det gått mest i Ein Te
Liza Skrevet 1. august 2003 #24 Skrevet 1. august 2003 har begynt å like øl igjen, etter å ha vært i tyskland og drukket Pott`s! tok med meg to kasser hjem jeg gitt...
Gjest Jamila Skrevet 1. august 2003 #25 Skrevet 1. august 2003 Kjenner så stor forskjell, jeg. Øl er øl, liksom. Men den er best når den er kald :oops:
monja Skrevet 2. august 2003 #27 Skrevet 2. august 2003 Liker ikke øl lenger, men før var det definitivt Hansa Lemon :D
Ingeborg Skrevet 2. august 2003 #29 Skrevet 2. august 2003 Er glad i mørkere øl, som Kilkenny, Newcastle Brown Ale og Frydenlunds bayer. Skal jeg drikke noe annet, blir det Dahls pils, Hansa fatøl eller Nordlandspils - av og til Havørnpilsen som er lokal her i Bodø.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå