Gå til innhold

gladiator sandaler

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Var det ikke utgangspunktet menn som brukte slike sandaler? Hørtes rart ut med kvinner som bruker slike!

var det ikke i utgangspunktet menn som brukte bukser ? høstes rart ut med kvinner som bruker det !

Videoannonse
Annonse
Gjest MooCow
Skrevet

Smaken er som baken! :) Selv syns jeg gladiatorsandaler er kjempestilige, saerlig disse. *sikle*

Gjest milkyway
Skrevet
Jeg er redd du lever farlig i sommer, milkyway! Får jeg anbefale veeeeldig mørke solbriller (slik at du nesten ikke kan se).

Mener du dette marerittet av et syn jeg bare fant på, faktisk er et normalt skue? Vil det ramme kr.sand også? skrekk og gru :-O

Skrevet
Smaken er som baken! :) Selv syns jeg gladiatorsandaler er kjempestilige, saerlig disse. *sikle*

:overrasket:

Urkh...

Gjest Jente17år
Skrevet

Jeg synes det er kult så lenge det ikke er overdrevent :) Har lyst til å finne noen som passer beina mine, de er ikke så veldig lange nemlig! :fnise:

Hvor kan man kjøpe gladiatorsandaler billigst mulig, og sånn at de ikke er så veldig ekstreme eller høye? Noen som har det?

Gjest MooCow
Skrevet
:overrasket:

Urkh...

Ja, det var jo en flott kommentar.

Skrevet

Jeg liker de lave, i brun eller svart. :) Har ingen selv, leter etter de "perfekte"! Kunne tenkt meg noe lignende som dette.

Skrevet
Ja, det var jo en flott kommentar.

Takk det samme... :plystre:

Gjest MooCow
Skrevet
Takk det samme... :plystre:

Jeg bare syns det er veldig barnslig og unoedvendig med saanne kommentarer, that's all ...

Skrevet
Jeg bare syns det er veldig barnslig og unoedvendig med saanne kommentarer, that's all ...

Jeg har allerede skrevet hva jeg mener om gladiatorsandaler ganske mye tidligere i tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...