Gjest Catwoman Skrevet 30. juni 2009 #21 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har ferie... og jeg digger varmen Så klart jeg ikke har fullt så mye overskudd til å gjøre fysiske ting midt på dagen. Men å kunne stå opp kl 7 og hoppe rett i shorts og singlet - uten å fryse. Og være ute til langt på fortsatt med shorts og singlet - uten å fryse. Det er som å være i himmelen for en sånn frysepinn som meg Verden føles mye større på en måte.
kinkeline Skrevet 30. juni 2009 #22 Skrevet 30. juni 2009 Jeg liker heller ikke varmen, blir alltid syk av det. Jeg har laget meg en hjemmemekka aircondition som fungerer kjempebra. Vifta fungerer ikke noe særlig når den bare blåser den varme lufta rundt om i stua. På kvelden så er det vanligvis varmere inne enn ute, så jeg setter vifta rett utenfor verandra døra, så kald luft blåser inn. Fungerer kjempebra!
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 30. juni 2009 #23 Skrevet 30. juni 2009 Vel. Tropevær kommer det vel til å bli mer av fremover. Om det bare er positivt kan vel diskuteres... Selv sitter jeg inne i et murhus hvor tempen er over 40 grader etter oppvarming av ovn(!) og sol i hele dag. Jeg fryser under 25 grader. :-/
Cata Skrevet 1. juli 2009 #24 Skrevet 1. juli 2009 Nei, jeg liker det ikke . Svetten hagler og jeg orker ikke gjøre annet enn å holde meg inne i skyggen - og på jobb er det ulevelig. Æsj! Send regnbyger... NÅ!
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 1. juli 2009 #26 Skrevet 1. juli 2009 Elsker sol og varmen vi har nå :) jeg er en frysepinn og er ikke glad i vinter. Dette været skulle vart litt lenger. Har akkurat kommet hjem fra kveldsbad i sjøen med min kjære og det har vært helt fantastiskt Elsker å bli vekket av at solen skinner og varmer meg Elsker å steke kroppen min for så å kjøle meg ned i sjøen. Supert alt sammen
livesen Skrevet 3. juli 2009 #27 Skrevet 3. juli 2009 Deilig, har akkurat vært nede på brygga å bada. Jeg vil ha tropesommer hele juli og august. De som liker det kaldt har da nok av det i norge .
Gjest Heloise Skrevet 3. juli 2009 #28 Skrevet 3. juli 2009 Og der kom den tropiske stormen til oslo også! Fantastisk! :D Kjempegøy å site på jobb og se lyn over alt *henter popcorn*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå