Gå til innhold

Hurra, tropevær!


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss

Synes alle varmen er like ufyselig eller er det flere her som liker tropevarmen like godt som meg? :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er kjempedeilig at det er så varmt nå på kveldene. Men jeg syns det holder med 29 grader på dagen, over det er for varmt. Men det har vært mest deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det varmt og klamt, med andre ord helt forferdelig! Gaar bare rundt og svetter og klarer ikke mer enn aa doese gjennom natta fordi det er for varmt. Foeles som om jeg har ganske hoy feber selv om jeg ikke har det.

Nei, jeg liker meg ikke i tropevarme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som er litt kjipt med den her varmen er om nattan. Neste år SKAL jeg ha aircondition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg absolutt elsker varmen!! Skulle ønske det var sånn året rundt. Det er så utrolig deilig å gå ut i bare en liten sommerkjole, grille i parken, drikke utepils, bade. Jeg virkelig nyter varmen og håper den varer kjempelenge.

Sol er det beste jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Invicta

Jeg synes det er helt fantastisk med det varme været. Selv om jeg svetter som en gris og ikke får sove om natta. Jeg lider meg nok gjennom vinteren, så jeg gidder ikke begynne å klage over sommeren også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samskeyti

Det er fantastisk!! Selv om man må gå rundt med lommetørkle i veska for å tørke svette jevnt og trutt, haha :P

Alt går jo så mye lettere!! Trenger bare sekunder på å komme seg fra senga og ut dørene, bare å hoppe i en sommerkjole, smette på seg flipfloper og gå! Trenger ikke ha med ekstra klær engang :D I like it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Alt går jo så mye lettere!! Trenger bare sekunder på å komme seg fra senga og ut dørene, bare å hoppe i en sommerkjole, smette på seg flipfloper og gå! Trenger ikke ha med ekstra klær engang :D I like it!

Utrolig så forskjellig vi kan være skapt. For meg er alt et totalt ork når vi får sånne temperaturer. Mens så snart det kommer frisk kjølig luft på kroppen så går alt lettere. Nå er det enda varmere vær frem mot helgen (er det mulig?), men så skal det heldigvis bli mer levelig igjen fra helgen hvis vi skal tro værvarslet for hovedstaden i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Synes alle varmen er like ufyselig eller er det flere her som liker tropevarmen like godt som meg? :bolledeig:

Jeg liker ikke så brå klimaoverganger som vi har i dette landet.

Plutselig er det 35 grader. Hvor kom de fra? Før var det 15 og plutselig kommer tropevarmen.

Varme og sol er bare flott - men jeg ville ha foretreukket et mer stabilt klima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke hjemme, men her jeg ferierer er det ca 35 grader i skyggen. Kjempedeilig! Håper været hjemme holder seg til jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt fantastisk med det varme været. Selv om jeg svetter som en gris og ikke får sove om natta. Jeg lider meg nok gjennom vinteren, så jeg gidder ikke begynne å klage over sommeren også :)

Helt enig. Jeg har det fryktelig varmt, spesielt på ettermiddagen, men nå har jeg klagd hele vintern, så nå skal jeg være fornøyd med at det er sol og varmt!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg absolutt elsker varmen!! Skulle ønske det var sånn året rundt. Det er så utrolig deilig å gå ut i bare en liten sommerkjole, grille i parken, drikke utepils, bade. Jeg virkelig nyter varmen og håper den varer kjempelenge.

Sol er det beste jeg vet :)

Men du kunne ikke ha gjort det hele året, må jobbe litt også.

Jeg synes det er helt grusomt å få gjort noe når det er så varmt, orker ikke. Det er best på et kjøpesenter for der er det svalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk den verste tida på året. For meg er det totalt ulevelig når temperaturen nærmer seg 25 grader. Så kan vel være helt ærlig og si at jeg rett og slett hater det! Kuuuulde!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke fått så mye av dette fine været enda siden jeg har vært syk. Så derfor synes jeg det er for varmt og klamt. Men jeg har kjøpt meg vifte nå. Det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kunne ikke ha gjort det hele året, må jobbe litt også.

Jeg synes det er helt grusomt å få gjort noe når det er så varmt, orker ikke. Det er best på et kjøpesenter for der er det svalt.

Ja, så lenge man har fri er det digg med denne varmen, men når man må jobbe er det horribelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er utrolig deilig! :)

Men vi er ikke akkurat så godt vant med slike temperaturer her til lands og bygningene her er som regel ikke tilrettelagt for hetebølger. Derfor skjønner jeg godt at mange sliter i varmen om de ikke er utstyrt med air condition, jeg sliter selv med å få sove om nettene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...