Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 He på dere :-) Jeg bare lurer på om det er noen som veit hvor lenge etter en opersjon at man kan bade i saltvann igjen. Jeg har hatt en brystimplasjon for ca 2,5 uke siden.. Det er jo sååå varmt jeg og vil bade :-)
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 He på dere :-) Jeg bare lurer på om det er noen som veit hvor lenge etter en opersjon at man kan bade i saltvann igjen. Jeg har hatt en brystimplasjon for ca 2,5 uke siden.. Det er jo sååå varmt jeg og vil bade :-) Nå har jeg vært å badet, deilig :-)
Gjest Gjest_ Kristin Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 He på dere :-) Jeg bare lurer på om det er noen som veit hvor lenge etter en opersjon at man kan bade i saltvann igjen. Jeg har hatt en brystimplasjon for ca 2,5 uke siden.. Det er jo sååå varmt jeg og vil bade :-) Hei hei! Opererte selv for en uke siden:) Har fått beskjed om å vente med å bade i saltvann og klor frem til sårene er helt grodd. Legen sa ca. 4 uker. Så vi får bruke spylerslange fram til da.. hehe.
Stillest vann Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Hei hei! Opererte selv for en uke siden:) Har fått beskjed om å vente med å bade i saltvann og klor frem til sårene er helt grodd. Legen sa ca. 4 uker. Så vi får bruke spylerslange fram til da.. hehe. Saltet i saltvann er tross alt mildt desinfiserende, jeg har hørt at det er større fare for å få infeksjon i sår av å bade i ferskvann. Fikk du ikke beskjed om å ligge unna ferskvann?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Når stingene er tatt og sårene ikke er åpne kan du vel dusje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå