Gå til innhold

Frekke gutter på Norway Cup


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som har sett norske, hvite, middelaldrende mennesker foran gratis sangria på velkomsttreff i "Syden"...?

Ikke spesielt vakkert det heller. Holdt nå på å skirve "uten sammenligning forøvrig, men skriver ikke det, for det er akkurat det samme. Ser likt ut, er like grisete, ufyselig, grådig og håpløst å være en del av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har sett norske, hvite, middelaldrende mennesker foran gratis sangria på velkomsttreff i "Syden"...?

Tror de fleste vet hva dette er, ja. Forskjellen er vel at dette er det "lov" å snakke veldig høyt og mye om, uten at den som skriver det eller nevner det blir pepret ned med hvor stigmatiserende og jævlig person man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna...bare glem det. Ingen forandrer mening av å være på kg... fordomsfulle mennesker eksisterer uavhengig av hva folk preiker om... VEL SÅ ER DET SANT AT RUSSEJENTER GRISER TIL, og jeg er i min fulle rett til å si det... så mye jeg vil.. og jeg kan si at himmelen er rosa for den sags skyld..

At du prøver å fortelle Donpedro..at det er ikke somalierne som gruppe som er tullinger... for i Donpedros hue er det de samfunnsetiske perspektiver rundt å la 18 år gamle somlier gutter yppe...hvor er foreldrene, de vil ikke tilpasses vårt samfunn.

Jeg tror jeg godt hadde klart å hanske en gjeng småfrekke somaliere, men det er fordi jeg kanskje har myndighet, humoren, væremåte eller selvdiggenhet som gjør at jeg uansett....(om det er en god egenskap eller ei kan diskuteres) vil heve meg så laaaaangt over de stakkars bajasene at jeg ville straks satt dem på plass.

Dere tror norsk kultur (dere er alle utenom anna) vil bestå og være varig.... den vil ikke det... våre tippolderbarn vil ha somaliansk kultur over seg, akkurat som vi har hansakultur over oss....

Derfor jeg er her så mye, jeg synes dere er for enkle rett og slett.... =)

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok enig, jobber på senter, og det er INGEN som skriker like høyt og jævlig som innvandrerbarn! og 95% av utlendingene som er innom klager!

sorry, men sånn er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Jeg tror jeg godt hadde klart å hanske en gjeng småfrekke somaliere, men det er fordi jeg kanskje har myndighet, humoren, væremåte eller selvdiggenhet som gjør at jeg uansett....(om det er en god egenskap eller ei kan diskuteres) vil heve meg så laaaaangt over de stakkars bajasene at jeg ville straks satt dem på plass.

FLOTT!

Jeg synes at du bør engasjere deg i frivillig innvandrerarbeid, eks via Røde Kors, for slike rollemodeller trengs. Helt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...