Monaa Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hei! Jeg har to "små" føflekker i ansiktet. Den ene på haka, den andre ser ut som den er "halvt" over leppa og halvt over huden. Har ikke vært å sjekket disse, når de ikke viser tegn til utvikling av kreft ("A-B-C-D-sjekking" hjemme). De er bare to vanlige prikker, men skjemmes likevel mye over dem! Så jeg lurer på: 1. Er det vanlig å fjerne godartede føflekker selv som ikke er altfor store eller "stygge"? 2. Hvilken metode burde brukes? Har hørt om frysyng, skjæring og laser, vil helst ha så lite arr som mulig. På forhånd takk
Makrellen Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Fastlegen min henviste meg til hudlege fordi mine føflekker var b.l.a i ansiktet, og det var om å gjøre å få det så pent som mulig. Vet ikke hvordan dine ser ut, men mine stod litt ut og var derfor enkle å brenne bort, kjennes ut som et vepsestikk og er over på få sekunder.
Monaa Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Takk for svar =) Såvidt den ene stikker ut, den andre så og si flat. Hvordan så det ut etterpå?
Makrellen Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Det ble bare et svakt, hvitt merke akkurat der føflekken har vært, som bare du selv legger merke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå