Gå til innhold

Vakumbehandling for å lindre smerte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte på noe alternativ behandling for å lindre smertene slik at jeg kan trene opp igjen kneskadene mer gjevnt vær dag (for håpentligvis)

Jeg har patellafempral smertesyndrom, jumpers knee, bruskskade, mulig menisk og skade klem på femoralisnærven + falsk isjas.

Pga alergi på en mengde medikamenter vil ikke legen gi meg noen smertestillende.

Fått beskjed om at det skal trenes s-a-k-t-e opp igjen. (fått mye feilbehandling tildigere)

Men nå går jeg litt i en feil "karusell". Trener jeg =smerter. Ikke trene= smerte. Smerte= får ikke lov å trene.

Blir jo aldri fremgang når det blir smerter svært fort ved trening 2-4 d uten smerte,,, så trene litt forsiktig og smertene tilbake nesten med en gang.

Har forsøkt litt nåler tidligere med bra virkning hos en fysioterapaut.

Så jeg ringte og fikk time hos en alternativ behandler for å teste noe som bare drev på med slikt uten treningen.

Men viste seg at han bruker mer vakum en nåler. Mulig det kan virke bra etter noen behandlinger.

Fikk vakumbehandling på hele rygg, hofte og litt på kne. Massasje på rygg + 4 nåler en i vært ben og en i vær arm.

Rimelig smertefult den vakumbehandlingen (var ikke helt forberedt på det). Ble litt stiv rundt kneet etterpå, veldig sår på rygg\ hofte og sov ikke stort den natta pga.smerter.

Har blidt noe bedre de neste dagene, men synes ikke det virker mer en "hva jeg er vant med" av smerter fra før.

Er det noen som har mer langtids erfaringer med vakumbehandling ?

Eller vakum, massasje + nåler ?

Eller event. annen typen behandling\alternativ behandling som kan virke ?

Vil så gjerne komme meg på bena igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...