Gjest Gjest_Karoline_* Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har i alle år spist rista brødskive med bringebørsyltetøy til frokost, men har nå lyst til å prøve noe annet. Jeg har prøvd meg på både corn flakes og knekkebrød, men ender alltid opp med det samme problemet: Jeg blir ikke mett! Jeg er alltid kjempesulten når jeg våkner om morgenen, og trenger noe som metter ordentlig. Gjerne noe som er litt sunt, og som ikke tar alt for lang tid. Noen som har noen tips?
GodsChild Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg spiser ofte: Havregroet Stekte egg med avocadosalat ved siden av Ordentlig grovt broed med pesto, avocado og tomat Middagsrester Omelett Eggeroere med salat ved siden av Endret 28. juni 2009 av GodsChild
Gjest Grafica Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Drikk juice/vann/melk sammen med knekkebrød, knekkebrød trenger væske for å "svelle" i magen, slik at man er mett lenger. Og velg et som er grovt.
Gjest SmallTalk Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Havregryn med melk og bringebærsyltetøy.
Gjest Gjest_Karoline_* Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Takk takk Nå skal jeg jammen prøve ut litt forskjellig
yoga Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Jeg spiser også havregrøt til frokost med ekstra tilsatt kruskalki. Kokes opp halvt om halvt med soya/ris-melk og vann. Metter godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå