Gå til innhold

Homoparaden...


Gjest Gjest_melon_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg mener det er mot sin hensikt, og at disse "skrullene" latterliggjør de homofile. Og da isærdeleshet homofile menn.

Ingenting er mer rørende enn folk som utgir seg for å bare ønske dem de misliker det aller beste.

Virkelig overbevisende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Selv om de liker å ha sex med menn, og vil ha aksept for det i kirken og llers i samfunnet, så er det enkelte som oppfører seg som "skruller" Det er f...ikke mye mann igjen der.

Det er heller ikke mye mann i en som ikke tør si rett ut at han misliker homser, men i stedet tyr til sleskhet og kjerringfakter som påstått velvilje for de han vil rakke ned på.

Takke meg til en real sminket homse med håndleddsknekk fremfor ynkelige menn med lavt selvbilde og sexskrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er enig med TS. Ut fra homoparaden kan man få inntrykk av at alle homofile er enten superfemi fjoller i rosa, eller muskelbunter som sprader rundt i lakk og lær. Jeg vil jo tro at de fleste homofile faktisk ser ganske alminnelige ut, og at det er vanskelig å se på dem at de er homofile. Tror absolutt det kan gjøre det vanskeligere for folk å stå frem når det fremstilles som noe så til de grader sært. Nå er det sikkert "vanlige" folk også i de paradene, men pressen gidder neppe å ta så mange bilder av dem.

Noe av poenget er vel at samme hvor skrullete du er, så er det fortsatt greit. Hva så om man er en utrolig femi fyr som liker å gå med klær dekket med rosa fjær? Har man ikke krav på å bli akseptert likevel? Med mindre man har en ekkel personlighet så er det da ingen grunn til å dømme noen, og har de en ekkel personlighet så døm de for den, og ikke for det at de er homofile. (Oppmerksomhetshorer, som det virker som mange har problemer med, finnes i alle grupper, ikke bare blandt homofile).

Jeg mener det er mot sin hensikt, og at disse "skrullene" latterliggjør de homofile. Og da isærdeleshet homofile menn.

Selv om de liker å ha sex med menn, og vil ha aksept for det i kirken og llers i samfunnet, så er det enkelte som oppfører seg som "skruller" Det er f...ikke mye mann igjen der.

"Iiiik, noen bryter kjønnsrollemønstrene som jeg er komfortabel med!!" *Sjekker at pikken sin fortsatt er på plass*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tjenester snakker du om?

Siden de homofile trenger penger for å utøve sine legninger/lyster, så må vel dette være tjenester som koster penger?

Hvorfor får de ellers penger fra staten for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Siden de homofile trenger penger for å utøve sine legninger/lyster, så må vel dette være tjenester som koster penger?

Hvorfor får de ellers penger fra staten for dette?

Sannsynligvis får de ikke penger for å ha sex, men fordi regjeringen og stortinger har vedtatt at "alle ska være like"/"likestilling"/"ikke-diskriminering" osv.

Får å vise at vedtakene har verdi, må de derfor i etterkant av vedtakene støtte opp med penger til "tiltak". Og dette er et av dem.

Eller tenkte du på at politikerne mente "nå må vi gi noen pegner her, slik at de homofile kan ha sex. Hadde vi ikke gitt penger, kunne de ikke hatt sex"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis får de ikke penger for å ha sex, men fordi regjeringen og stortinger har vedtatt at "alle ska være like"/"likestilling"/"ikke-diskriminering" osv.

Får å vise at vedtakene har verdi, må de derfor i etterkant av vedtakene støtte opp med penger til "tiltak". Og dette er et av dem.

Eller tenkte du på at politikerne mente "nå må vi gi noen pegner her, slik at de homofile kan ha sex. Hadde vi ikke gitt penger, kunne de ikke hatt sex"?

Jeg tror ikke penger er det som trengs for at disse skal bli lik oss andre.

Og om det er snakk om likestilling, da bør alle få tilsvarende midler.

Nei, saken er nok den at homofili skal fremmes på alle fronter, for å alminneliggjøre dette.

Vi har jo sett at den nåværende regjeringen satser alt på å fjerne alt som har med Bibelsk moral å gjøre.

Men disse klovneoppmarsjene disse homofile foretar seg, viser bare hvilket tomrom som finnes bak pannebraskene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Jeg tror ikke penger er det som trengs for at disse skal bli lik oss andre.

Og om det er snakk om likestilling, da bør alle få tilsvarende midler.

Nei, saken er nok den at homofili skal fremmes på alle fronter, for å alminneliggjøre dette.

Vi har jo sett at den nåværende regjeringen satser alt på å fjerne alt som har med Bibelsk moral å gjøre.

Men disse klovneoppmarsjene disse homofile foretar seg, viser bare hvilket tomrom som finnes bak pannebraskene deres.

Men nå snakker du plutselig om noe helt annet. Hvor ble det av det vi egentlig snakket om?

Du sa først at de homofile fikk penger for sex.

Så sa jeg at de homofile mest sannysnlig fikk penger fordi regjeringen har en policy om å frmme disses interesser i samfunnet, fordi de er in mindre tall og sliter for å få aksept.

Hva var ditt svar til hvorfor de fikk penger - du sa først at det var for at de skulle kunne ha sex med hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men nå snakker du plutselig om noe helt annet. Hvor ble det av det vi egentlig snakket om?

Du sa først at de homofile fikk penger for sex.

Så sa jeg at de homofile mest sannysnlig fikk penger fordi regjeringen har en policy om å frmme disses interesser i samfunnet, fordi de er in mindre tall og sliter for å få aksept.

Hva var ditt svar til hvorfor de fikk penger - du sa først at det var for at de skulle kunne ha sex med hverandre?

Bare gi opp. Ikke prøv deg med retorikk eller logikk der i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå snakker du plutselig om noe helt annet. Hvor ble det av det vi egentlig snakket om?

Du sa først at de homofile fikk penger for sex.

Så sa jeg at de homofile mest sannysnlig fikk penger fordi regjeringen har en policy om å frmme disses interesser i samfunnet, fordi de er in mindre tall og sliter for å få aksept.

Hva var ditt svar til hvorfor de fikk penger - du sa først at det var for at de skulle kunne ha sex med hverandre?

Når det offentlige først skal bruke penger, er det i det minste bra at det går til å fremme grunnleggende individuelle rettigheter som å leve ut sin seksuelle legning såfremt dette ikke går utover andre.

Det var dette innlegget fra en eller annen Gjest, jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke penger er det som trengs for at disse skal bli lik oss andre.

Hvorfor i all verden skal de bli "lik alle andre"? Likestilling betyr ikke at alle er uniforme, det betyr at ingen blir forskjellbehandlet fordi de er annerledes.

Og om det er snakk om likestilling, da bør alle få tilsvarende midler.

Nei, saken er nok den at homofili skal fremmes på alle fronter, for å alminneliggjøre dette.

Du snakker som om du tror målet er å konvertere heterofile til å bli homofile, noe som er en bra idiotisk tanke i seg selv hvis det er tilfelle. Du har mer rett når du snakker om alminneliggjøring, noe som absolutt er en del av agendaen, men du bommer igjen når du mener at det og å fremme en sak er det samme :roll:

Vi har jo sett at den nåværende regjeringen satser alt på å fjerne alt som har med Bibelsk moral å gjøre.

Men disse klovneoppmarsjene disse homofile foretar seg, viser bare hvilket tomrom som finnes bak pannebraskene deres.

Mmmmm, deilige ironi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest gjest gejst
Vi har jo sett at den nåværende regjeringen satser alt på å fjerne alt som har med Bibelsk moral å gjøre.

Men disse klovneoppmarsjene disse homofile foretar seg, viser bare hvilket tomrom som finnes bak pannebraskene deres.

Mmmmm, deilige ironi..

Likte den jeg og :)

Bibelen sier at menneskene skal leve og gjøre det som er moralsk riktig. I bibelen handler moral om å gi, ikke ta, å utfolde, ikke degenerer. Alle mennesker er Guds barn, og de skal leve sammen. Det som faller utenfor dette, om man dreper et annet menneske eller stjeler fra det, skal komme innunder samfunnets domstol. Du skal ikke fortelle noen hvordan de skal være, de skal være seg, og du skal være deg. Og begge har dere menneskerettigheter og ytringsfrihet. Ikke frykt det ukjente, lær det å kjenne og din verden blir rikere.

Gjør mot andre slik du ønsker at andre skal gjøre mot deg, og møter du uvitenhet eller ignoranse, vær den større og gi den andre hånden din også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...