Gå til innhold

Erfaringer med en ENORM kuk

Fremhevede innlegg

Gjest cybergirl
Skrevet

synes det er kjempeherlig med store lange pikker. det gjør ikke så vondt dersom man blir tatt stående opp etter veggen. mye vondere dersom man ligger.

En gang hadde jeg sex med to menn samtidig og en av de hadde en skikkelig svær ein, mens han andre hadde ganske liten. tror han følte seg litt teit men for meg gjorde det ikke noe altså.

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Hei,

Har du hatt sjansen til å prøve en skikkelig stor en, eller er det foreløpig en drøm?

Har prøvd en stor en . Men ikke direkte " enormt stor "

Syns helt klart det var extra deilig med litt extra stor . En tynn pikk gir ikke samme stimulering - og trykk på g - punktet , desverre : ) Foretrekker tykk pikk jeg .Helt klart !

Skrevet
Har prøvd en stor en . Men ikke direkte " enormt stor "

Syns helt klart det var extra deilig med litt extra stor . En tynn pikk gir ikke samme stimulering - og trykk på g - punktet , desverre : ) Foretrekker tykk pikk jeg .Helt klart !

Har du peiling på hvor stor den var da? Lov å si at man liker stor da. Hadde nok tent på store selv jeg om jeg var pike.

Gjest Lene K
Skrevet

Har prøvd en som var over 25 cm engang, men veldig smal. Det ga meg ikke noe kick.

Min mann kuk er 20 cm lang og noe mindre enn en Cola boks i tykkelse.

For meg er tykke kukker lik gode orgasmer.

Skrevet
synes det er kjempeherlig med store lange pikker. det gjør ikke så vondt dersom man blir tatt stående opp etter veggen. mye vondere dersom man ligger.

En gang hadde jeg sex med to menn samtidig og en av de hadde en skikkelig svær ein, mens han andre hadde ganske liten. tror han følte seg litt teit men for meg gjorde det ikke noe altså.

Hvorfor skulle han føle seg teit bare fordi han hadde en ganske liten pikk i forhold til han andre? Det er da en kjennsgjerning at menn er forskjellige på det planet, akkurat som dere kvinner. Det er da heller ikke gitt at han er en dårligere elsker av den grunn. Så hvorfor føle seg teit? Var det fordi du ga såpass klare signaler på hvem du likte best?

Ellers må jeg si at det er verre når man ikke får plass engang... Jeg tror det er mange kvinner som forherliger store pikker inntil de forsøker en selv. Man bruker en evighet på å komme inn, og når man kommer inn må man være så forbanna varsom. Bevegelsene blir redusert vanvittig, og kvinnen kan ikke jobbe på samme måte som med mindre. Det er ikke noe særlig når kvinnen bare ligger der heller. Det er stillinger man aldri får forsøkt, og skikkelig oral og anal blir en fjern drøm.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Har prøvd en som var over 25 cm engang, men veldig smal. Det ga meg ikke noe kick.

Min mann kuk er 20 cm lang og noe mindre enn en Cola boks i tykkelse.

For meg er tykke kukker lik gode orgasmer.

En colaboks?! Aldri i livet om jeg hadde fått en colaboks inn der altså. Det er bare ikke mulig.

Og jeg har født barn - to ganger til og med.

Størrelsen spiller ikke så stor rolle for meg. Har hatt partnere med alt fra temmelig liten til veldig stor. Og vil si at jeg foretrekker en ganske gjennomsnittlig en. For meg er det mannen i andre enden av pikken som er det viktigste.

Skrevet

Synes ikke oral er noe som helst problem jeg - det må bare gjøres på en litt annen måte; litt mer slikking og kyssing og litt mindre inn og ut av munnen (som er ganske kjedelig uansett). Og anal er uansett helt uaktuelt for ganske mange.

Det eneste som kan være et problem er penetrering, men hvis mannen tar hensyn og er tålmodig så går det som regel bra.

Skrevet

Sko og føtter må passe, ellers blir det vanskelig å gå.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Tom_*
Skrevet
Har hatt partnere med alt fra temmelig liten til veldig stor.

Har ikke lest og skrevet her inne før. Mye interessant og mye tull. En ting som har slått meg, er at det virker som "alle" damer har hatt en "veldig stor" penis.

Dette går også igjen med kjærester jeg har hatt opp gjennom årene. Jeg selv har en penis på 17 cm, og ganske så tykk. Ikke en gang har jeg vært den største kjærestene mine har hatt (utenom de to tilfellene hvor jeg har vært jentas første da selvfølgelig...).

I tillegg har eksene mine, foruten en som var dønn ærlig med at hun hadde tatt kraftig for seg, og det skulle nesten bare mangle at hun hadde støtt borti noen "monstre"....hehe, vært klare på at de ikke hadde hatt mer enn 3-7 partnere utenom meg.

Er det virkelig så mange menn der ute med virkelig stor kuk, når vi vitterlig vet at snittet faktisk er litt mindre enn min penis?

Finner dette litt merkelig jeg. Hva regnes egentlig som en virkelig stor kuk av dere jenter?

Gjest Gjest
Skrevet

Store gutter liker å annonsere at de er store, og jenter liker å ligge med de bare for å prøve en stor. De finner hverandre, med andre ord.

Gjest Gjest
Skrevet
Er det virkelig så mange menn der ute med virkelig stor kuk, når vi vitterlig vet at snittet faktisk er litt mindre enn min penis?

Finner dette litt merkelig jeg. Hva regnes egentlig som en virkelig stor kuk av dere jenter?

Problemet er at mange ikke egentlig har tatt innover seg hva gjennomsnitt betyr. gjennomsnitt sier ikke noe om hvor mange som har den og den størrelsen, dvs. fordelingen, da må man se på bla. standardavvik, median e.l.

I tillegg vil det være bias på et forum som dette. Når en tråd nettopp handler om stor penis, så vil innleggene selvsagt forsterke nettopp det - det man omtaler som bias. Fordi de som derimot ikke har hatt en stor penis ikke vil svare på denne tråden i like stor grad som de som har opplevd det.

Derfor kan man heller ikke påstå at menn hverken har større eller mindre enn snittet i virkeligheten. Jeg skjønner at mange kan oppleve det sånn, det er naturligvis noen som tilfeldigvis får oppleve flere store enn andre, men det vil likevel ikke være en "global" sannhet.

Til slutt har man også unøyaktigheter i forhold til måling. Selvsagt ser jeg at man sikkert lett kan se om noen er større eller mindre enn andre, og noen har kanskje til og med veldig godt øyemål og kan si endel om størrelsen, men likevel vil det være uregelmessigheter og inkonsekvens i forhold til målemetode (over, under, på siden) om det brukes målebånd eller tommestokk, om man presser inn til beinet eller ikke evt. at noen ikke måler i det hele tatt.

Gjest GjesteCronos
Skrevet
Har ikke lest og skrevet her inne før. Mye interessant og mye tull. En ting som har slått meg, er at det virker som "alle" damer har hatt en "veldig stor" penis.

Dette går også igjen med kjærester jeg har hatt opp gjennom årene. Jeg selv har en penis på 17 cm, og ganske så tykk. Ikke en gang har jeg vært den største kjærestene mine har hatt (utenom de to tilfellene hvor jeg har vært jentas første da selvfølgelig...).

I tillegg har eksene mine, foruten en som var dønn ærlig med at hun hadde tatt kraftig for seg, og det skulle nesten bare mangle at hun hadde støtt borti noen "monstre"....hehe, vært klare på at de ikke hadde hatt mer enn 3-7 partnere utenom meg.

Dette er det vanskelig å få et svar på fra KG-brukerne.

Jeg har selv stilt spørsmålet, foreslått at man studerer en linjal, så man har et tall å komme med, siden et av svarene ofte er: "Det er så individuelt fra kvinne til kvinne hva som er stort"

Ingen har svart på spørsmålet.

Jeg har langt på vei samme oppfatning som deg, da jeg også ligger over "snittet", og heller aldri vært "størst". Det er ikke at det er så viktig, mens nysgjerrigheten over hva man har å sammenligne seg meg. Jeg er vel av typen "over snittet, og kan bruke den", og bruker størrelsen aktivt i form av å støte korte støt, gi noen lange støt for å "understreke poenget", og så videre.

Jeg lurer av og til på om det er noen vits å tenke sånn, om jeg bare føles som en babygulrot i forhold til tidligere partnere, og bare burde kjøre på som en kanin og sørge for egen nytelse? :ler:

Hva hver enkelt definerer som stor er lettere for oss gutta med begrenset erfaring med ståpikker, om det faktisk fins et mål på det :)

Skrevet
Problemet er at mange ikke egentlig har tatt innover seg hva gjennomsnitt betyr. gjennomsnitt sier ikke noe om hvor mange som har den og den størrelsen, dvs. fordelingen, da må man se på bla. standardavvik, median e.l.

I tillegg vil det være bias på et forum som dette. Når en tråd nettopp handler om stor penis, så vil innleggene selvsagt forsterke nettopp det - det man omtaler som bias. Fordi de som derimot ikke har hatt en stor penis ikke vil svare på denne tråden i like stor grad som de som har opplevd det.

Derfor kan man heller ikke påstå at menn hverken har større eller mindre enn snittet i virkeligheten. Jeg skjønner at mange kan oppleve det sånn, det er naturligvis noen som tilfeldigvis får oppleve flere store enn andre, men det vil likevel ikke være en "global" sannhet.

Til slutt har man også unøyaktigheter i forhold til måling. Selvsagt ser jeg at man sikkert lett kan se om noen er større eller mindre enn andre, og noen har kanskje til og med veldig godt øyemål og kan si endel om størrelsen, men likevel vil det være uregelmessigheter og inkonsekvens i forhold til målemetode (over, under, på siden) om det brukes målebånd eller tommestokk, om man presser inn til beinet eller ikke evt. at noen ikke måler i det hele tatt.

Jepp, men selv om man ikke målte i kampens hete, har man nok en formening om str i forhold til hendene sine. En som har hatt en på 17 som den største vil kanskje si at den var stor, mens hun som har hatt 23 kanskje ikke er av samme oppfatning. Jeg syntes Oslo hadde mange høye bygninger til jeg så New York, liksom :D

Gjest Gjest
Skrevet
Hva hver enkelt definerer som stor er lettere for oss gutta med begrenset erfaring med ståpikker, om det faktisk fins et mål på det :)

Lettere å forholde seg til, skulle det være

Gjest Mariga
Skrevet
Dette er det vanskelig å få et svar på fra KG-brukerne.

Jeg har selv stilt spørsmålet, foreslått at man studerer en linjal, så man har et tall å komme med, siden et av svarene ofte er: "Det er så individuelt fra kvinne til kvinne hva som er stort"

Ingen har svart på spørsmålet.

Jeg har langt på vei samme oppfatning som deg, da jeg også ligger over "snittet", og heller aldri vært "størst". Det er ikke at det er så viktig, mens nysgjerrigheten over hva man har å sammenligne seg meg. Jeg er vel av typen "over snittet, og kan bruke den", og bruker størrelsen aktivt i form av å støte korte støt, gi noen lange støt for å "understreke poenget", og så videre.

Jeg lurer av og til på om det er noen vits å tenke sånn, om jeg bare føles som en babygulrot i forhold til tidligere partnere, og bare burde kjøre på som en kanin og sørge for egen nytelse? :ler:

Jeg har jo aldri målt pikkene til mine sexpartnere, men hvis jeg skal tenke i forhold til en linjal er kanskje den største jeg har hatt ca 25 cm.

Min første sexpartner som jeg forøvrig var sammen med i fire år hadde en pikk på ca 20 cm, men tykkere enn den på 25. De første mennene jeg hadde sex med etter ham hadde svært små peniser i mine øyne (tipper rundt 12 cm), noen tynne og noen tykke.

Så ble jeg sammen med en kar som hadde en perfekt penis, ca 17cm og tykk. Da jeg senere hadde sex med min første kjæreste igjen skjønte jeg hvor stor hans penis egentlig var. Hvis mine "erobringer" er et representativt utvalg så er 12-15cm gjennomsnittlig, mens over 20 er stort. Personlig synes jeg at det er viktig at penisen er tykk og over 15 cm for at det skal være ultimat nytelse (selvfølgelig i kombinasjon med han som eier den).

Over 20 cm penis gjør vondt når den treffer bunnen i vagina, så der må det tenkes alternativt..

Gjest Araber
Skrevet

Pikken min er ca. 17 cm og til tider blir den mye større avhengig av hvor kåt jeg er. Jeg hadde forleden sex med ei blondinne og hun kommenterte at jeg har stor pikk, og fortalte at fordelen med stor pikk er at man treffer G-punkt. Noe je visst gjorde siden hun skrek som en katt og skjelvet hver gang hun fikk orgasme. Hun fortalte meg selv at hun fikk multiorgasme, jeg hadde hørt om orgasme, men ikke multiorgasme. Hun ville treffe meg igjen, men Gud så sliten jeg ble av å tilfredstille den skjønnheten at jeg hadde vondt i rompe, rygg og lårene i en hel uke.

Det er ikke bare bare å ha stor pikk mener jeg, man må bruke muskler for å trenge inn i damen. Mitt teknikk er at jeg alltid prøver å graver dypt inn i vagina, slik at pikken kommer langt som mulig inn. Ofte når vi har misjonærstilling, så tar jeg ene låret til dama og legger det på skulderen min. Slik kommer man lengre inn, dette er kanskje et tips til menn som ikke har en penis på 20 cm. Les litteratur om dette og dere vil finne mange gode teknikker, slik at dere som har en penis på under 15 cm, kan også treffe G-punkt til damene deres.

Don't worry, be ready...

Gjest GjesteCronos
Skrevet (endret)
Pikken min er ca. 17 cm og til tider blir den mye større avhengig av hvor kåt jeg er. Jeg hadde forleden sex med ei blondinne og hun kommenterte at jeg har stor pikk, og fortalte at fordelen med stor pikk er at man treffer G-punkt. Noe je visst gjorde siden hun skrek som en katt og skjelvet hver gang hun fikk orgasme. Hun fortalte meg selv at hun fikk multiorgasme, jeg hadde hørt om orgasme, men ikke multiorgasme. Hun ville treffe meg igjen, men Gud så sliten jeg ble av å tilfredstille den skjønnheten at jeg hadde vondt i rompe, rygg og lårene i en hel uke.

Det er ikke bare bare å ha stor pikk mener jeg, man må bruke muskler for å trenge inn i damen. Mitt teknikk er at jeg alltid prøver å graver dypt inn i vagina, slik at pikken kommer langt som mulig inn. Ofte når vi har misjonærstilling, så tar jeg ene låret til dama og legger det på skulderen min. Slik kommer man lengre inn, dette er kanskje et tips til menn som ikke har en penis på 20 cm. Les litteratur om dette og dere vil finne mange gode teknikker, slik at dere som har en penis på under 15 cm, kan også treffe G-punkt til damene deres.

Don't worry, be ready...

Det er nok større sannsynlighet for at du har truffet cul-de-sac da.. G-punktet finner du med pekefingeren din ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Female_anatomy.png

IMG-tag fjernet

Bolledeig (mod)

Endret av Bolledeig
Skrevet
Til tross for at det er tre dager siden nå, er jeg fremdeles i sjokk.

På torsdag hadde jeg et ONS med en perifer kollega som jeg alltid har hatt et godt øye til. Da vi lå i senga nakne og kåte fikk jeg SJOKK! Han hadde en helt gedigent svær kuk, veldig mye større enn noe annet jeg har vært borti tidligere. Jeg har aldri vært opptatt av centimetre på tidligere partnere, og jeg har derfor ingen anelse om hvor stor den er (og det bryr jeg meg heller ikke om å vite). Det er nok for meg å vite at denne var stor. Og TYKK!

Til tross for at jeg var sprengkåt og søkkvåt, tok det ganske lang tid før vi klarte å få den ordentlig inn. Det var vondt! Da vi lyktes, var det himmelsk. Samleiet var totalt forskjellig fra alt jeg har opplevd tidligere. Det ble ikke puling, for det ville vært umulig. I stedet tok han den veldig sakte og veldig forsiktig inn og ut. Bevegelsene var veldig små, kanskje 1 cm frem og tilbake. Det var det eneste som var mulig. Det var veldig annerledes fra alt annet jeg har opplevd! Til tross for den veldig forsiktige "pulinga" (hvor jeg måtte ligge helt i ro for å ikke få vondt), føltes det helt utrolig intenst! Jeg kom som et uvær!

Det hjalp sikkert ikke på at jeg ifølge han er mye trangere enn de fleste andre. (Jeg er i begynnelsen av 40-årene og har født to barn, mens han er i begynnelsen av 30-årene og har stort sett pult kvinner i 20-årene før, så der fikk du den, womenwomen!)

Til trøst for alle med normalt eller lite utstyr: I lengden er det dette jeg foretrekker, for det ville vært litt trist å alltid måtte være så forsiktig, og aldri kunne pule ordentlig. Som en engangsforeteelse var det imidlertid fantastisk. Men som sagt vil jeg helst ha en med normal eller liten som partner.

Ho ho ho ha ha - du høres jo ut som en minsunnelig MANN ...he he

Ikke rart i det hele tatt at orgasmene kom som et skudd ...tenk den heftige kraftige stimulering av g - punkt - en slik stor pikk gir ...oh yes ! Du var heldig som fikk knulle akkurat han .Misunnelig på deg nå TS . he he

Av en eller annen grunn har jeg alltid likt jenter som snakker helt åpent om sin kjærlighet til store pikker. Selv om jeg ikke kan konkurrere med disse guttene er det ikke noe galt i at jentene lar seg rive med, både av det estetiske, det kraftfulle og fryktinngytende i synet av et ordentlig velvoksent mannslem, såvel som av følelsen det gir å være fylt til bristepunktet.

Gjest Gjest_Dani_*
Skrevet
Av en eller annen grunn har jeg alltid likt jenter som snakker helt åpent om sin kjærlighet til store pikker. Selv om jeg ikke kan konkurrere med disse guttene er det ikke noe galt i at jentene lar seg rive med, både av det estetiske, det kraftfulle og fryktinngytende i synet av et ordentlig velvoksent mannslem, såvel som av følelsen det gir å være fylt til bristepunktet.

Jeg skjønner heller ikke at det er flaut å like en stor, uansett om det er for en engangsopplevelse eller det er et evig ønske. Vi er så forsjellige alle sammen på mange områder. Jeg skjønner ts godt og er også enig med henne at jeg ikke ville ha en giga hele livet. I rl har jeg bare opplevd en en stor kuk (etter mine begreper) en eneste gang, men det husker jeg godt selv om det snart er ti år siden. Jeg var vel egentlig ganske målløs da jeg lå der med et lem som en overdimenskonert agurk i handa. Det var en spesiell følelse og holde rundt denne tingen som pulserte og levde i handa mi og etterhvert kjenne forventningene om å få den inn i meg. Jeg var nok både betenkt og usikker men først og fremst kjempekåt. Samleiet ble ikke allverden siden vi ikke hadde kremer eller oljer (jeg visste ikke!), men det var følelsen av den digre kuken som trengte seg inn som var noe helt spesielt. Jeg tror kanskje jeg kunne vent meg til det, men sånn ble det ikke. Det beste var kanskje synet og forventningene. Spennende og opphissende, og veldig pirrende bare å holde rundt og kjæle med en så svær mann. Jeg er gift med en helt normalt utstyrt mann og har et deilig sexliv, men selv i et perfekt samliv har man fantasier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...