Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Her er noen nye magebilder :) Alle stripene på kroppen min er fordi jeg hadde ligget, og jeg har så mye vann i kroppen nå, at det tar flere timer før de går vekk :roll:

DSC00922.jpg?t=1278786470

DSC00921.jpg?t=1278786498

(Orker ikke å slette coockies, så det blir ikke fine linker ;) )

Ved navlen har jeg et lite strekkmerke, fra piercinghullet. Og så er jeg veldig sår og øm, og misfarget rundt navlen :sjenert:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiiine magebilder :nigo: Guttemage :hjerte:

Må se til å få knipset noen jeg også før hun brått popper ut her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Devilina :klem: ja, lurt å ta noen bilder nå, for plutselig er hun her, og da er det forseint ;) Jeg er forresten skikkelig spent på hvordan magen ser ut rett etter fødsel jeg! det har jeg aldri sett på noen før.

Takk, vingle :klemmer: Du får nok en sånn mage du også, skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har! :rødme:

Tror jeg må somle meg til å ta noen bilder selv, det er jo koselig å ha senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pupsi! :klem:

Så fin mage!!! :nigo: Håper jeg og får så fin mage når jeg er så nært målet.. :rødme: Jeg føler jeg er på din size allerede jeg..

Håper du har det fint! Jeg er bare kjapt innom fra feriemodus. Midt på natta.. :dåne:

Snakkes senere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere :klemmer: Så søte dere er :kose: Jeg kommer nok til å savne magen masse :rødme:

Jeg håper egentlig at den ikke blir så innmari mye større nå, for det er ganske tungt, og vanskelig å gjøre forskjellige ting. Men babyen skal vel legge på seg rundt en kg til, så jeg blir nok helt sikkert større.

Trodde jeg skulle smelte i natt! :dåne: Det var så varmt at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Vi satt opp alle vinduer, kledde av meg, drakk kaldt vann. Det var så frustrerende. Holdt nesten på å bare stå opp, men klokken var ikke mer enn 1, så det ville blitt en lang dag :fnise: Etterhvert ble det faktisk bra, og vi lukket tilogmed vinduene, og jeg tok på meg t-skjorta igjen. Snodig... Må vel ha vært pga babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips...IKKE drikk kaldt vann.....kroppen bruker da så mye energi å varme det opp....så du vil egentlgi gjøre kroppen bedre når du er varm å drikke vann som ikke er for kaldt ;)

Jeg sover forresten alltid med åpen vindu, ingen klær, ingen dyne :fnise: og med vifte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet tips er å IKKE dusje i kaldt vann for å kjøle seg ned, for kroppen bruke mye energi og varme på og varme opp kroppen igjen ;) Blir som Neytiri skriver om å drikke kaldt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være oppsternasig her altså - men hva er så galt med at kroppen bruker litt energi? Målet er vel å kjøle seg ned - ikke spare på energien...? :lur:

Jeg både drikker og dusjer kaldt når jeg er varm - synes det fungerer utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt det før, når jeg tenker meg om :jepp: Men jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg heller :klø:

Jeg begynner å bli så lei jeg nå. Blir gal av å bare gå hjemme. Går liksom bare å venter... Og i verste fall er det 6 uker igjen å vente :dåne: Det høres lenge ut. :sjenert:

Egentlig burde jeg kose meg skikkelig. Det er sommer, sol, og fri. Og jeg har penger, familie, venner, bor ganske sentralt, er i mye bedre form enn jeg har vært. Kan egentlig gjøre akkura hva jeg vil, og bare nyte livet :)

Kanskje det hjelper å ikke tenke på at jeg venter på babyen, tenke at jeg bare har ferie, og at alt er normalt ellers :klø:

Mannen har ferie om en uke, håper vi kan finne på noe sammen da. Han vil helst bare være hjemme og slappe av, sove og spille data når han endelig har fri. Jeg skjønner jo det, men samtidig så vil jeg så gjerne være sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuslet ned i postkassen, og jammen hadde det ikke kommet pakke til meg :nigo:

To bokser med bringebærbladkapsler fra england. 900 mg. 120 kapsler totalt. Skal ta en morgen og en kveld. Har tatt en allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt tre sterke kynnere nå, i løpet av ca 15 minutter.

Kjeder meg fortsatt litt, men er så tiltaksløs også, at jeg knapt orker å skrive... Skal snart lage middag til meg og mannen. Wok.

Skulle egentlig sy gardiner, kjøpe noen småting på IKEA, lage kort til mannens mormor som har bursdag snart. Men får ikke gjort noe. Utsetter det bare til dagen etter :ler: Gardinene skulle vært sydd for lengst :flau:

Oj, enda en kynner.

Noen ganger synes jeg det er vanskelig å avgjøre om det er kynner eller om Goffelen har lagt seg på tvers :sjenert: Han er jo så stor nå, at han kan gjøre hele magen hard hvis han breier seg ut :fnise: men tror jeg har kommet på en fin måte å skille det på. Noen av gangene får jeg litt pusteproblemer, og jeg tror det er da det er kynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Spennende med kynnere!!! :jepp:

Vi har kjøpt aircondition....det er den mest fantastiske maskinen jeg har vært borti og soverommet er deilig og svalt. :) ANBEFALES PÅ DET STERKESTE! SÆRLIG FOR GRAVIDE KVINNER!! :fnise:

God helg, Pupsi! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aircondition høres deilig ut ja :jepp:

Livmoren min må trene vet du, så den er klar for fødsel. Men jeg har hatt ganske mye kynnere hele svangerskapet jeg da. Vet ikke om kapslene har satt igang enda mer kynnere, eller om det bare er tilfeldig :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så nydelige babyklær!!!!!!! :hoppe:

Kikka innom Lindex her om dagen...*smelt*. Gleder meg til å hamstre masse i USA når jeg reiser dit i september! Har antageligvis fått vite kjønnet på UL før jeg reiser!! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy, skal du til USA! :hoppe: Rekker du ordinær ul før du drar da? Eller tar du privat? Jeg tok en privat i uke 16 kun fordi jeg var så nysgjerrig på kjønnet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...