Pupsilure Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1861 Del Skrevet 2. juli 2010 Skal huske det hvis jeg får diare igjen Har vært en tur på senter med ei venninne nå. Kjøpte meg en lommebok bare. Og et lite bord på IKEA. mannen kommer straks hjem og skal bære det opp fra bilen og skru det sammen. Fikk enda en stelleveske i posten i dag, http://www.diapers.com/Images/Products/OI-001_315x265.jpg men den passer virkelig ikke til vognen Det er umulig å feste den. Blir bare nødt til å selge den tror jeg.... Har jo et litt annerledes håndtak på vognen min i forhold til andre vogner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1862 Del Skrevet 2. juli 2010 Goffel er blitt så stor altså :dåne: Magen min er helt sprengt nå, og det kjennes som jeg har kynnere nesten hele tiden. Føles som han vokser en størrelse hver natt Jeg har fått så mange babypakker i det siste! Hentet Rimi sin i dag, og den var det masse fint i! Har hentet en fra en babybutikk i sverige, med bleiebøtte og litt forskjellig. Og så har jeg fått en fra apotek1, og en jeg hentet på lindex. Har masse bleier her nå, en hel pakke med bind, masse våtservietter, body, lue, smokk, ammeinnlegg, stelleunderlag, olje, sjampo, sinksalve, vaskemiddel +++++++ Har virkelig fått mye. Og mange av tingene er fulle størrelser, f.eks. våtserviettene og bind og sjampo. Jo også har jeg fått en smekke fra allergiforbundet, og en klut fra... et eller annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juli 2010 #1863 Del Skrevet 2. juli 2010 Så morsomt med sånne pakker.....jeg lurer på om jeg kan få pakken fra rimi :klø: bor jo teknisk ikke i norge da, men har hørt pakken er jo så fin..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1864 Del Skrevet 2. juli 2010 Kanskje du kan få den sendt til svigermegga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. juli 2010 #1865 Del Skrevet 2. juli 2010 Kanskje du kan få den sendt til svigermegga? Hehe spørs om man ønsker seg det da :gjeiper: Får se hva mannen sier....hehe Har ikke pratet med mugget siden mamma kjefta på a, og kommer ikke til å gjøre det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. juli 2010 #1866 Del Skrevet 2. juli 2010 Ifølge noen på et annet forum kan man få en sånn pakke på boots/alliance apotek også. Så det er bare å gå og spørre der, så kanskje du får enda mer gratis ting Den stellevesken var jo fin, synd den ikke passer til vognen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1867 Del Skrevet 2. juli 2010 Skjønner godt at du ikke har snakket med henne, Neytiri! Hun fortjener ikke å høre fra deg heller Kult, da skal jeg sjekke Boots apoteket også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. juli 2010 #1868 Del Skrevet 3. juli 2010 Går man bare inn i butikken og spør, eller er det noe man sender inn i posten for å få disse pakkene?? Jeg tror jeg venter litt med å hamstre dem, det kan godt synes at jeg er graid først tenker jeg.. Ellers ville jeg syns det var flaut å be om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1869 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Jeg har bestilt alle på nettet, men man må hente de selv i butikker. Du får et kort i posten som du må levere I går/natt var jeg såvanvittig varm Det har skjedd ofte i det siste. Sikkert helt normalt, men veldig plagsomt Leste litt i en svangerskapsbok i går kveld, og av svangerskapsplager/tilstander har det vært som følger med meg: Kvalme - noen få dager i starten, kastet opp en gang Hyppig vannlating - fra rundt uke 25 begynte jeg å tisse om natten Leggkramper - aldri hatt Hemoroider - nei Forstoppelse - nei Halsbrann - vært litt plaget rundt uke 25-29 Bekkenløsning - ja, i stor grad Økt utflod - ja, absolutt Luft i magen - ja Åreknuter - nei Ødemer - begynner å få Svangerskapsdeperesjon - nei Hormonell - ikke i følge mannen min, syntes ikke det selv heller Strekkmerker - begynt å få et lite et ved navlepiercingen Underlivssopp - nei Urinveisinfeksjon - nei Blødninger - nei Kynnere - ja, endel Ligamentsmerter - svært lite, nesten ingen Brun stripe på magen - nei Utovernavle - nei Blodtrykksfall - ja, flere Hetetokter - ja, på slutten Trøtt/lite energi - ja, i perioder Endret 3. juli 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1870 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har farget håret i dag Det var deilig å få gjort. Fant flere grå hår for noen dager siden Har brannsår både på magen og leggene. Syntes det er skikkelig rart, for jeg har vokset både meg selv og andre i ca 5-6 år, og kun fått brannsår en gang før, da jeg vokset meg selv under armene. Gjør ikke det en gang til!! Men jeg tenker at det kan ha en sammenheng med vann i kroppen Det er litt vondt og ømt. Gleder meg til det gror. Jeg laget meg faktisk samme mat som vi spiste i går, i dag. Syntes det var så godt. Kokte ris, og stekte paprika, champignon, purre og cashewnøtter, og tok oppi en pose med chop-suey saus fra innvandrersjappa. Skikkelig godt altså! Det ble uten kjøtt i dag. Er ikke så glad i svinekjøtt. I morgen skal vi til svigermor på kaffe og kaker. Hun har hatt bursdag. Er spent på hva hun serverer. Hun er så flink på kjøkkenet! Jeg er skikkelig varm nå, det er så klam luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 3. juli 2010 #1871 Del Skrevet 3. juli 2010 Er konklusjonen din at du har hatt mye svangerskapsplager, lite eller "passe"? Mange som får grå hår tidlig har jeg skjønt. Godt det er lett å gjøre noe med det og selvsagt at du er så snacksy ellers . Et bittelite påbegynnende strekkmerke er ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1872 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Konklusjonen er lite svangerskapsplager Selv om bekkenløsningen har vært veldig inngripende, så har det vært greit å takle det med å ta hensyn til kroppen sin, og få sykemelding. Syntes det ville vært verre med kvalme f.eks. Da blir man jo helt lammet, og har det bare fælt. Men bekkenløsning kan jeg styre det selv, ved å unngå alle de tingene som gjør at jeg får vondt. Synes faktisk at jeg har sluppet greit unna det meste. Men jeg glemmer fort også da Nå som jeg ikke har hatt f.eks halsbrann på lenge tenker jeg at det ikke var noen stor sak, mens der og da syntes jeg jo at det var forferdelig Tipper at det blir det samme med fødselssmertene Endret 3. juli 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 3. juli 2010 #1873 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er en veldig god egenskap, å glemme det vonde og huske det gode . Regner med kvalmen min er glemt så snart den er borte . Har ikke vært så verst i kveld og nå tenker synes jeg det bare er topp å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1874 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er ganske utrolig hvor fort man glemmer ja! 35 uker Bare 5 uker og to dager igjen nå Om to uker regnes han ikke som prematur lenger. Store, fine babyen min Har hatt litt menssmerter i dag. Det er visstnok et tegn på modning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. juli 2010 #1875 Del Skrevet 4. juli 2010 Tenk, Pupsi, nå har du ikke mange ukene igjen før du får møte prinsen din! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1876 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, det er fantastisk :rødme: Syntes det er veldig rart at denne lille prinsen skal bli så viktig for oss. Og jeg sier til mannen at jeg vil være viktigst for han fortsatt, selv om det kommer en baby, den får ikke ta min plass Vi kommer til å bli helt oppslukte i den lille begge to. Ser allerede hvordan mannen holder på. Han kan bare ta veldig forsiktig på magen min, og blir sint på meg hvis jeg gjør noe han mener kan skremme eller forstyrre babyen i magen Skikkelig beskytterinstinkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. juli 2010 #1877 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, det er fantastisk :rødme: Syntes det er veldig rart at denne lille prinsen skal bli så viktig for oss. Og jeg sier til mannen at jeg vil være viktigst for han fortsatt, selv om det kommer en baby, den får ikke ta min plass Vi kommer til å bli helt oppslukte i den lille begge to. Ser allerede hvordan mannen holder på. Han kan bare ta veldig forsiktig på magen min, og blir sint på meg hvis jeg gjør noe han mener kan skremme eller forstyrre babyen i magen Skikkelig beskytterinstinkt! Å, men så koselig, da! Skikkelig huleboermann! Skal bli spennende å høre hvordan alt blir når dere faktisk møter den lille; om alt blir som dere har forutsett eller om alt blir helt annerledes ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1878 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, jeg er veldig spent på det Kommer sikkert til å lære tusen nye ting, og få masse nye erfaringer ganske fort. Håper jeg får tid til å være her inne, selv med baby på utsiden av magen. Det er så mange som forsvinner herfra så fort babyen er ute, skal prøve å ikke være en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2010 #1879 Del Skrevet 4. juli 2010 Å ja, prøv på det a!! Det er så koselig å lese det du skriver!! Så rart at du fikk skrubbsår etter voksingen! :klø: Jeg har bestilt time i en salong til å vokse bikinien i morgen, og håper å ikke ha samme opplevelsen!! Men jeg tror ikke det, jeg vokset selv leggene mine for bare noen dager siden, og det gikk helt bra. Men det er kanskje greit å være obs på at det kan bli problematisk utover mot slutten av svangerskapet. Da er det jo midt på vinteren for min del da, så da blir det vel så som så med hårfjerning uansett.. *stakkars mannen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1880 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, veldig rart :klø: Det kan ha vært dårlig teknikk fra min side, hvertfall på leggene, for jeg hadde ikke helt kontroll der jeg satt fremoverbøyd med stor mage i veien Men rart at jeg fikk det på magen, for jeg fikk strammet huden ordentlig mens jeg dro av stripsen Jeg har ikke sett min egen bikinilinje på månedsvis, og har hvertfall ikke klart å barbere den Nå har vi vært hos svigermor. Mannen må alltid hjelpe damene med dataen, så etter å ha hjulpet sin mor var det tante som måtte låne han, og han forsvant ned i leiligheten hennes. Jeg spurte svigermor om å få se noen babybilder av mannen, og det fikk jeg Han var virkelig skjønn som baby! :rødme: Trodde faktisk ikke han var så søt, for jeg har kun sett et bilde, og der ser han litt rar ut Men han var meget pen, og lignet veldig på seg selv :rødme: Det var kjempegøy å se. Svigermor gikk visst 13 dager over terminen, og mamma gikk 9 dager over. Begge to var vi rundt 3200 gram da vi ble født. Svigermor ammet visst ikke, hun fikk ikke melk. Det visste ikke mannen Så alt tyder på at Goffel blir født godt over terminen og at han veier litt under gjennomsnittet. Og at han ikke får noe hår før han er rundt 1 år Jeg blir virkelig gal av bikkja til svigermor Det er den mest masete og slitsomme hunden jeg har møtt! Og jeg er veldig glad i dyr, og har jobbet med hunder i endel år også, men akkurat denne orker jeg ikke Nå følte jeg meg slem.... Svigermor sa at han var ekstra masete i dag, og skjønte ikke hvorfor. Jeg synes han alltid er sånn jeg... Jeg blir alltid litt ekstra forelsket i mannen når vi er i familieselskaper Syntes han er så kjekk, og vil bare ta på han hele tiden, men det kan jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå