Gå til innhold

Pupsi skal ha baby


Pupsilure

Anbefalte innlegg

:fnise: Er jo alltid noen som sniker seg....selv liker jeg ikke å snike i kø altså :sjenert: men i dette tilfellet er det helt greit å ikke måtte gå over termin ihvertfall :)

Nakenbilde av gravide Pupsi på forsiden av se og hør :lur: ikke dumt det, men kanskje vanskelig å forklare det til Goffel en dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått så mye energi jeg :hoppe: Å skulle bli i sengen hele dagen høres helt forferdelig ut! Men for noen måneder var jo det nesten alt jeg gjorde :sjenert:

I dag har jeg ryddet og ordnet litt her hjemme. Er så fornøyd med alt jeg har gjort i det siste, av sånne småting. Det er blitt så mye finere her, og det er så god orden. Kanskje det er noen hormoner som spiller inn, med å skulle ha alt på stell til lillegutt kommer? :)

Selv om jeg får gjort mye, må jeg ha vanvittig mye pauser da :ler: Holder på med noe i ca 15 minutter, før jeg må ha en halvtime i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de begynner, mener du? Vi har fått vite at de tar balkongen vår i slutten av august, så bråket starter vel omtrent da. De driver med naboblokkene nå, og til tider er bråket svært slitsomt, og andre ganger går det veldig bra. Hvis det blir omtrent likt med vår blokk, blir jeg veldig fornøyd :nigo: Men det gjør nok ikke det, for man hører det jo bedre når man er inne i bygningen :sjenert:

Må nok bo hos svigermor en stund ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk mannen sjokk da han så brystene mine, han stirret skikkelig, og så forvirret ut, og stammet fram et eller annet.

Hva?! sier jeg, hva er det for noe?? :overrasket:

Får ikke noe fornuftig svar, han sier at de er forandret.

Jeg spør om de er blitt større? Brunere? Lekker det melk?! Hva skjer?

Tilslutt, etter å ha stirret på dem en stund sier han at selve brystvortene er blitt mye større, og ser klare ut til å suge på :jepp: Og jeg må si meg enig egentlig. Det er melkeskorper på dem også, så det er tydelig at det skjer noe der :)

I dag hadde jeg skikkelig diare (beklager å måtte fortelle dere det...). Trodde jeg bare skulle tisse jeg, før det rant ut :rodme: Syntes det var rart. Ser ingen grunn til å jeg skal ha diare nå. Ikke har jeg vondt i magen heller.

Lille Goffel blir større, og nå syntes jeg det begynner å bli trangt for han, altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Og jeg spurte samboeren min om det så ut som om jeg hadde gått opp i vekt, hvorpå han svarte: - kanskje over brystet ?

Godkjent svar! :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brystene forandrer seg veldig når man er gravid ja. Mine ble mørke med en gang nesten... Det ser litt rart ut. Og den størrelsen de har fått da. Kanskje jeg skal opprettholde melkeproduksjonen for alltid for at de skal se så flotte ut. :ler:

Synes å ha lest en plass at det er vanlig med diare under graviditeten. Så jeg ville ikke tenkt så masse på det. Vi satser iallefall på at ikke kroppen gjør seg klar til fødsel. Kan vente litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den brystkommentaren har jeg også fått her for noen måneder siden. Tror mannen synes det er litt rart at de ser så annerledes ut :ler: Men jeg bare svarte at de må jo bli større og mørkere for at babyen skal finne maten sin :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg venter bare på at de skal vokse litt jeg da :jepp:

Nå har jeg vokset leggene og magen min (ja, man får hår på magen av å være gravid :sukk: ). Men det var innmari vanskelig! Det er helt klart siste gang jeg gjør det i svangerskapet. veldig vanskelig å bøye seg sånn med en diger mage i veien. Huden min oppførte seg absolutt ikke som den pleier :overrasket: Ser ut til at jeg får flere blåmerker og brannsår. Har aldri fått det før, og vokset meg i 5-6 år. Og vokset mange kunder også... Det kan nok ha vært fordi det var vanskelig å rive av stripsen riktig når magen var sånn i veien.

Sitter naken i sengen, (må ha pause etter dusjingen og voksingen før jeg kler på meg :sjenert: ) og nå klemte jeg akkurat litt på brystvorten, og det kom melk ut med en gang :overrasket: Kan ikke noe for det, men jeg synes det er ekkelt jeg..... Sist jeg sjekket skulle det mer klemming til før det kom noe.

Skal ordne meg litt, og ta en tur ut. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, mye som kjer med kroppen nå :hoppe: . Det må jo bare bety at kroppen gjør seg klar til den lille. Skulle gjerne hatt litt av diarèen din nå, så kan du få litt av forstoppelsen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff, jeg måtte akkurat løpe på do igjen. Har hatt diare 3 ganger i dag... Vet ikke om jeg tør å dra ut allikevel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gi deg et tips.....er jo vanlig å gå diare eller treg mage sånn på slutten.....jeg kjøpte meg på helsekosten nå asidophilus/altså melkesyretabletter.....tar en om morningen og en på kvelden......og vettu jeg ble så bra bare etter en dag!

Begynnt å lekke melk nå ja :lur: Blir rene MILF til slutt vettu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...