Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Høres ut som Panduro har en god, trofast kunde i deg! :fnise:

Så bra å høre at alt er bra med bebissen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, panduro er gøy :jepp:

Har hentet den camo stellevesken på postkontoret i dag :nigo: Den var helt fin! Med lapper og alt. Har ikke bestemt meg for om jeg skal beholde den, eller selge den på finn enda.

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tør å vise han den :sjenert: Har gjemt den på badet foreløpig. Han syntes jeg har brukt litt vel mye penger i det siste :dåne: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: I dag er jeg endelig høygravid! :danser:

Starter dagen med litt :sjokolade: og c055.gif Tenker det blir liv i magen etterhvert også, når lillegutt får i seg litt sukker. :fnise:

a070.gif Noen som vil komme og holde meg med selskap? Jeg byr på popcorn :sjenert: Har nok til alle :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha popcorn! Løper avgårde nå jeg, det kan jo ikke ta så lang tid å løpe fra Bergen til Oslo? :fnise:

Bare 40 dager igjen! :dåne: Tiden går jammen fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fest kommer jeg!! Spesielt når det serveres godsaker. Her er det heldigvis ikke alkoholvarer som frister heller. Forresten hvis du synes du spiser masse som gravid kan du bare vente til du begynner å amme hvis du har tenkt til det. Jeg spiser hele dagen fordelen er at jeg veier 4 kilo mindre enn før jeg ble gravid *HURRA*

Jeg skulle ønske noen sa til meg første gangen at det å amme er vondt. Så nå er du advart, men vondtene går over etterhvert.

Tenk, høygravid. Jeg husker i starten at jeg ville bli prøver men var litt usikker på om jeg egentlig VILLE og på første forsøk ble jeg gravid :hoppe: Men jeg fikk litt dårlig samvittighet for deg som var prøver og hadde vært gjennom noen PP'er. Men nå er d høygravid og har snart babyen sammen med dere. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a010.gif Skååål! Dette er champanjebrus, altså :jepp:

Hyggelig med tilreisende både fra Bergen og nabolandet :klemmer: Det setter jeg og den høygravide magen min pris på :fnise: kan jeg by dere på noe godt? :spiserlakris: Hvor er lakris-smileyen :overrasket::vetikke:

Fint at du sier det, liljan :klem: Jeg er herved forberedt på at matinntaket kommer til å være stort fremover, og at amming gjør vondt.

Det er litt rart når det klaffer for folk med en gang :) Men jeg måtte jo ikke prøve så mange månedene jeg heller, og nå er prøvingen glem for lengst ;) men tenker iblant på hvor enkelt det har vært, og synes synd på de som prøver lenge :sjenert:

Nå har jeg laget noe kult til Goffel! Jeg kjøpte to plater formet som ugler i går på panduro. Ca 10 cm store. Har dekorert dem med kult retro-ark fra panduro, og limt hyssing mellom dem, og festet små klyper på tråden, slik at man kan henge bilder og slikt fast i klypene. Tenker det blir fin dekorasjon til barnerommet :) Venter bare på at limet skal tørke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skulle startet en ønsketråd om en lakris smiley :spiserlakris: :lur:

:danser: herrigud Goffel kan komme når som helst han da :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er uhørt at det ikke finnes lakris-smiley allerede :roll: :roll:

Ja, han kan jo komme, om han vil :sjenert: Men jeg går sikkert to uker over terminen. Tror ikke vi skal vente hans ankomst før 24. august jeg. .fnise: Selv om det hadde vært veldig passende med en bebis født i slutten av juli :jepp: HØRER DU DET, GOFFEL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm, sier ikke nei takk til litt lakris nei. I teorien i hvertfall :ler: . I virkeligheten får jeg ikke ned så mye nå :fnise: .

Kan ikke :humpe: sette i gang fødselen da? Bare ikke sett i gang midt i festen, mens vi andre fortsatt er her :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi skal vente med :humpe: til mannen er hjemme ;) Selv om jeg er omgitt av menn som jobber på blokka vår :lur: Vi bor i 8. etg, og jeg går jo selvfølgelig så mye naken jeg vil her inne, men plutselig en dag hadde de satt opp et stativ, og det gikk flere menn rett utenfor vinduet mitt :overrasket: Så nå får jeg begynne å være litt forsiktig :ler:

Jeg syntes nok lille Goffel får holde seg inne litt til, selv om de ikke ville stoppet det hvis fødselen startet nå. Det er andre som skal føde før meg, Devilina f.eks. og jeg sniker ikke i køen altså :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror Devilina står først i kø :) Men om du går 2 uker over, og jeg føder tidlig kan jeg da snike foran deg plutselig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler: Jeg går og mye naken hjemme. Eller, mye og mye, noe ihvertfall. Tenker noen ganger at jeg er glad jeg ikke har kjendisstatus som Britney Spears. Da hadde det nok ikke nakenspradingen vært så privat mer :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Ingen sniking i køen! Alle bebisene skal komme på termindagen sin! Goffel, du får komme 10. august.

Ja, godt vi ikke er kjendiser :jepp: Hadde ikke vært så kult å se nakenbilde av megselv klistret på forsiden av se&hør :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...