Gå til innhold

Pupsi skal ha baby


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Så hyggelig, cypress :klem: En fødsel er jo virkelig noe stort, og det er mye hyggeligere å glede seg enn å grue seg :jepp:

Etter en stor utfordring, som jeg ikke orker å fortelle så mye om akkurat nå, er sengekanten på plass :hoppe: Så ganske mørkt ut en stund, og det var nesten så jeg sendte den tilbake, men jeg har klippet av en del av madrassen, og nå passer den. Veldig fornøyd! Her er bildet! (skal maile deg, Becky :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flinke dere har vært Pupsi:)

Ble kjempefint!

Håper du får en strålende helg og koser deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg faktisk også til fødselen. Men jeg tror ikke jeg klarer å se for meg hvor vondt det faktisk kommer til å gjøre. Men fødselen fører jo til at vi endelig får møte babyene våre :rødme:

Det var en utrolig stilig sengekant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare slenge meg på det andre sier her om at det er flott å lese om hvordan du forholder deg til situasjonen. Veldig inspirerende :jepp: Og nå er det jo ikke så lenge igjen!

Jeg håper jeg blir like positiv som deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dream :vinke:

Veldig hyggelig med nye fjes i boka mi :jepp: Du har jo kommet langt i svangerskapet du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Halvannen måned. Syntes du det har gått fort? Det syntes jeg! :dåne:

I dag har jeg kjørt ei venninne til jobb, hun har ikke bil, og det var litt vanskelig for henne med bussen. Deretter har jeg vært på en liten shoppingtur med en annen venninne, for så å bli spurt av den første venninnen om jeg kunne hente henne på jobb igjen :ler: Da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde fått pakke-hente-lapp i posten, så da var det ut igjen. Fikk et parfymesett som jeg kjøpte på eBay. Rask frakt! :)

Mannen er på grillfest i dag, så jeg er alene hjemme i kveld. Litt deilig :) tenker å rydde og vaske litt her.

I morgen skal kanskje jeg og mamma til Sverige. Håper det er åpent igjen. Det skulle visst være stengt i dag pga midtsommer, eller noe sånt :klø:

Lille Goffel-babyen min er så fin, og jeg er så stolt over å ha et sprellende lite nurk i magen :strix:

Føler meg veldig fin nå altså :hoppe: Har masse energi, og er fin i kroppen. Håper denne perioden fortsetter en stund til, selv om jeg egentlig tviler, for det går veldig opp og ned. Får nyte det :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Nordby var IKKE stengt i dag, er KUN stengt 1 juledag og 1 nyttårsdag. Men butikkene her i byen var jo stengt da ...

Skal dere kjøpe noe spesielt??

Koselig med hentelapper som ramler ned i postkassa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Jeg skummet bare gjennom denne artikkelen, (leste vel egentlig bare overskriften :ler: ) derfor jeg trodde det :)

Nei, vi skal ikke ha noe spesielt. Mamma skal ha røyk til pappa, og sikkert noe mat. Jeg har fryseren full etter forrige tur. Men jeg har lyst til å titte litt i butikker, og hyggelig med en biltur :nigo: Ikke sikkert vi drar da. Får se hva mamma sier i morgen.

Nå har jeg sortert klærne til Goffel litt :) Er ikke ferdig, men måtte bare ha en pause! Skriver opp hva jeg har i de forskjellige størrelsene. Synes jeg kjøper noe nytt nesten hver dag, og ble litt redd for at jeg har altfor mye, men det ser bra ut :nigo: Så da kan jeg shoppe mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner forresten litt nedpress nå. Har merket det flere ganger i dag... Han rører fortsatt mye på seg, og den harde kulen som jeg tror er hodet, flytter på seg, så han har nok ikke festet hodet enda. Er spent på legetimen på onsdag. Kan legen kjenne hvordan han ligger tro? :klø: Er også spent på om jeg skal begynne å gå på kontroller annenhver uke snart. På onsdag er jeg 34 uker (og noen dager). Da passer det vel fint med kontroller i uke 36, 38 og 40. Eventuelt blir det vel i 38 og 40.

Jeg har ommøblert litt på badet. Er spent på hva mannen sier, han hater forandringer :ler: (har ikke løftet noe tungt assa....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja systembolaget var såklart stengt, og butikkene her i byen, men nordby serverer stort sett nordmenn, så de taper alt for mye penger å stenge :fnise: men systembolaget finnes jo ikke der!

Du nærmer deg høygravid tittelen :lur:

JM kjenner hos meg hvordan Bumba ligger, men spørs med leger da....hvor erfarne dem er å kjenne :vetikke:

men om du kjenner nedpress ville jeg tro hodet ligger ned ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den harde kulen være rumpa da?

Nei, nå kjente jeg spark langt nede, han er nødt til å ligge i seteleie :jepp: Og så får jeg veldig ofte en knyttneve (?) i ribbeina på høyre side.

Ja, høygravid er vel 34+4. Ikke lenge igjen. De blir vel torsdag det. Da får jeg ha en liten fest i boka mi :fnise: Med :is: og :sjokolade: og :vin: (rødbrus :lur: ) Alle som vil komme er invitert! :danser::skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den kan jo være rumpa.....tror man kjenner at hodet er nede når det er mye spark ovenfor navelen.....men må si jeg vet ikke alltid jeg altså!

Ja jeg er med på høygravid fest :danser: skulle hatt lakris da vennen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på fest!!! :lur:

Hmmmm... bebis kan jo ligge i tverrleie også da.. gjorde det på meg og da fikk jeg knyttnever oppe og nede og et kne her og der, men bare på siden og så lå rumpa utover, for var stein hardt til tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:danser: 34 uker :danser:

Nå blir ikke fødselen stoppet lenger, hvis den setter igang nå :dåne: Lille babyen min er blitt så stor :kose:

Han legger seg ofte i tverrleie også, men som regel er det en hard kul over navlen, enten hodet eller rumpa.

Blir visst Sverige i dag, så jeg får komme meg i dusjen. Har sovet lenge i dag. Måtte hente mannen i natt og tok litt tid før jeg sovnet igjen.

Husker ikke om jeg har skrevet det, men begynner å få et liten strekkmerke ved navlepiercingen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...