Pupsilure Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #1741 Del Skrevet 22. juni 2010 Har en udefinerbar lett smerte/ubehag i magen nå. Virker ikke som det er tarmplager. Mer strekking av livmoren. Har ikke hatt så mye av det før i svangerskapet, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det kjennes ut. Men har en anelse om at det kan være det. Gleder meg til å gå å legge meg. Mannen skal bare spille litt nintendo først Han spiller mye i starten når han har fått et nytt spill, men ellers så spiller han ikke så mye som det kan høres ut som. Super mario galaxy er det sykeste spillet jeg noengang har sett!! Ryggen er fortsatt vond. Men det har gått litt opp og ned i dag. Håper jeg er bedre i morgen. Planen for i morgen er kanskje brannkurs med jobben 12-15, og grilling med mannen og et vennepar på kvelden, i parken her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #1742 Del Skrevet 22. juni 2010 Nytt magebilde her! Ikke bry dere om den ustelte bikinilinja... Ikke lett å barbere når magen er i veien og man ikke ser noenting Fra siden. Et til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #1743 Del Skrevet 22. juni 2010 Og et siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. juni 2010 #1744 Del Skrevet 22. juni 2010 Se der ja, NÅ synes jeg du begynner å få en ordnlig kul, og ellers tynn som en strek Tenk at du bare har 7 uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1745 Del Skrevet 23. juni 2010 Takk Den begynner virkelig å bli stor nå. Mannen sier hver morgen når han kysser magen, at den har vokst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #1746 Del Skrevet 23. juni 2010 :rødme: skulle ønske jeg hadde mannen hjemme for å gjøre sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1747 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja, det er koselig :rødme: Han er veldig opptatt av denne magen Har prøvd å by på en stelleveske uten at det gikk. Og selgeren har nå sagt at jeg kan få kjøpe den som buy it now for 20 pund inkludert frakt. Det er et kjent merke, og den er grønn kamuflasje. Tenker at mannen kanskje syntes den er litt kul? Må svare så fort som mulig, men jeg er litt i tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1748 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Det er denne. Tenker også at jeg kan selge den igjen hvis mannen ikke liker den. Får sikkert lett 200 kr for den på finn. Har sett den til 599 og 799 i norge, og den er helt ny med lapp på. Endret 23. juni 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2010 #1749 Del Skrevet 23. juni 2010 Den hadde mannen min likt i hvert fall! Han liker alt i kamuflasje omtrent... Syns du skal gå for den jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #1750 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvilket merke er det??? Veska er veldig flott, bare spørs om han liker kamuflasj da....ellers veldig guttebag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1751 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja, jeg vurderer det skikkelig! Tror jeg skal sjekke kontoen min jeg, og la det avgjøre det Hvis jeg ikke kjøper den, kan godt en av dere få lov altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #1752 Del Skrevet 23. juni 2010 Så fine magebilder,da, Pupsi!! :rødme: Er Super Mario Galaxy 2 i samme gata som 1'ern ? Syns egentlig Mario er artigere med 2D enn 3D, for da er det lettere å styre. Nye Super Mario Bros. til Wii er jo kjempeartig!! Tipper samboeren din har prøvd det også ? Håper du har en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1753 Del Skrevet 23. juni 2010 Hmmm... 5500 på kontoen, og regninger for 5300 som skal trekkes før neste lønning Ser dårlig ut altså... Får litt dårlig samvittighet som ikke kjøper den også, for hun dama har styra fælt for å fikse opp i problemet sånn at jeg skulle kunne by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1754 Del Skrevet 23. juni 2010 Så fine magebilder,da, Pupsi!! :rødme: Er Super Mario Galaxy 2 i samme gata som 1'ern ? Syns egentlig Mario er artigere med 2D enn 3D, for da er det lettere å styre. Nye Super Mario Bros. til Wii er jo kjempeartig!! Tipper samboeren din har prøvd det også ? Håper du har en kjempefin dag! Takk, Sequax Ja, den er ganske like som den første, tror jeg. Ser hvertfall sånn ut for meg. 3D er helt sykt. Ikke noe annet å si om det egentlig Men han har et spill som jeg faktisk liker å se på, og det er nok det siste du nevner der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #1755 Del Skrevet 23. juni 2010 Takk, Sequax Ja, den er ganske like som den første, tror jeg. Ser hvertfall sånn ut for meg. 3D er helt sykt. Ikke noe annet å si om det egentlig Men han har et spill som jeg faktisk liker å se på, og det er nok det siste du nevner der Jeg er nå glad i å spille disse eventyrspillene selv, jeg da... :gjeiper: Favortittene er Zelda-spillene, Mario og Ratchet and Clank. ( siste er PS-spill ). Liker du ikke å spille, du, a ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1756 Del Skrevet 23. juni 2010 Nei, jeg er ikke så veldig glad i å spille, til mannens store frustrasjon :ler: Han maser stadig vekk, men jeg prøver sjeldent. Måtte prøve super mario galaxy da, for jeg skjønte ingenting da jeg så på. Skjønte litt mer da jeg prøvde selv, men syntes det er galskap at man plutselig skifter kameravinkel, og at jeg på løpe andre veien for å løpe riktig :klø: Jeg likte å spille litt da jeg var liten. Men nå har jeg ingen interesse for det. Jeg sier til mannen at jeg driver å ruger frem en liten kompis til han som han kan spille med, så slipper jeg å bli maset på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #1757 Del Skrevet 23. juni 2010 Får håpe lillemann arver pappas entusiasme, da! Jeg elsker å spille...for meg er det den ultimate avslapning når jeg er litt rastløs og ikke har roa på meg til å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. juni 2010 #1758 Del Skrevet 23. juni 2010 Så fin mage du har! Skikkelig stram og fin. Ser ut som et ypperlig sted å oppbevare en baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1759 Del Skrevet 23. juni 2010 Hehehe, ja, jeg tror babyen er fornøyd med sitt midlertidige hjem Tror jeg skal ta en tur i butikken jeg. Må kjøpe engangsgrill, og litt forskjellig mat og godis Dette sukkersuget mitt er helt forferdelig nå altså! Jeg MÅ ha godteri hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1760 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg tror jeg skal starte med bringebærbladkapsler! Virker som om folk er veldig fornøyde med det! Det er helsekost som skal styrke livmoren før fødsel, så man får effektive rier, og at livmoren trekker seg godt sammen igjen etterpå. Noen skriver at de har hatt raske fødsler, ikke revnet, ikke gått så lenge over tiden, ikke blødd så mye osv. Tar mye av det med en klype salt, men tror nok det kan styrke livmoren, og det må jo være bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå