Dine Skrevet 11. juni 2010 #1641 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei på deg Pupsi Så flink du er som gjør så masse! Godt å høre du koser deg med både mannen, alene og med venninner. Skulle ønske jeg hadde den tiden og overskudd til det jeg også.. Savner å leve mer normalt, etter å ha kastet opp og vært dårlig i over en måned nå. Men men. Jeg så også den første sex&the city filmen for bare noen dager siden Ang dyne til lille Goffel, så trenger du strengt tatt ikke en mindre dyne enn den du har kjøpt. Den mindre str. er veldig grei å ha for de som føder i april/mai og kan bruke den i vognen sommerhalvåret, men for deg og han, så blir det utover vinteren og høsten han ligger i bagen i vognen og da trenger han en varmere pose (Stokke har egne poser som du også kan bruke til sportsdelen senere:)). Skal han ligge i en vugge den første tiden (om natten og ikke bare på dagtid), så kan det være greit med en 65x80 dyne. Bare et lite tips Håper du får en kjempe flott helg og koser deg med mannen (som forøvrig har vært veldig flink med vekten;) Her er mannen også litt fortvilt fordi han har gått opp noen kilo, så blir nok litt mer bevegelse fremover, så sant kvalmen tar kvelden for godt. Trodde den var borte, men neida. Sånn er det, det tyder vel på at lille babytassen inni der har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1642 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal på kino i dag jeg også, Sequax, på Collosseum Kinoturer er et helvete med bekkenet mitt, og etter forrige gang (for 2-3 mnd siden) lovet jeg meg selv å ikke gjøre det mer, før det blir babykino med lille Goffel. Men så kom jo sex and the city 2 da Dine: Vi har tenkt til å ha han i en babykurv de første månedene, så da burde vi nok ha en sånn bitteliten dyne kanskje Den andre blir vel altfor stor til å ha oppi kurven. Passer posen til stokke både til liggedelen og sittedelen? Det er skikkelig grått og trist vær ute nå. Jeg og venninne P skal på shopping før kinoen og jeg hadde håpet på sol. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2010 #1643 Del Skrevet 11. juni 2010 Husker den kinoturen din!! Og har hatt en lignende selv her om dagen.. På SATC2! Sikkert ikke like ille, men vond nok.. Så nå blir det ikke mere kino før jeg har kjøpt meg en sånn ring å sitte på! Håper bare den får plass i veska.. Tror liksom at folk tror jeg har hemoroider når jeg ikke vil sitte på rumpa.. Har du fått deg en sånn ring..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1644 Del Skrevet 11. juni 2010 Kinoturen i dag gikk overraskende bra!! Jeg tror søren meg bekkenet mitt er bedre jeg altså Det må være kiropraktorbehandlingene isåfall. Jeg har egentlig ikke hatt vondt i bekkenet i dag. Men har endel plager i rygg og nakke. Ja, jeg kjøpte en sånn smultring, men den var bare forferdelig vond Den ble så ustabil for meg å sitte på. Hver minste bevegelse jeg gjorde førte til at jeg mistet balansen litt, og måtte bruke kroppen på en måte som ikke var bra for meg, på å finne igjen balansen. Så jeg fikk skikkelig vondt av den. 300 bortkastede kroner Filmen var bra, og vi hadde det gøy og hyggelig. Jeg liker å være sammen med P :jepp: Tror jeg skal gjøre det litt oftere. Vi er jo naboer, og vokst opp sammen. Tror egentlig ikke at noen kjenner meg så godt som henne. Men vi glemmer liksom å være sammen. Vi er ikke noe gode på å ta initiativ noen av oss, og det er så lett for oss å avlyse avtaler med hverandre, for vi kjenner hverandre litt for godt. Kjøpte med noen blomster hjem, for vi har jo bryllupsdag i morgen :rødme: Skal ut å spise middag med mannen i morgen kveld. Jeg gleder meg sånn til babyen kommer nå! Klarer nesten ikke å vente! Og det er ikke så lenge igjen å vente heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 11. juni 2010 #1645 Del Skrevet 11. juni 2010 Så deilig med bekken som gir deg litt fri Gratulerer med bryllupsdag i morgen! klem vingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. juni 2010 #1646 Del Skrevet 12. juni 2010 Så hyggelig å høre at det går bedre med bekkenet ditt Gratulerer så mye med bryllupsdagen i dag. Håper dere får en strålende dag. Ikke så mange som feirer første bryllupsdag på en lørdag. Den planla dere godt Klem fra Becky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. juni 2010 #1647 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg skal på kino i dag jeg også, Sequax, på Collosseum Kinoturer er et helvete med bekkenet mitt, og etter forrige gang (for 2-3 mnd siden) lovet jeg meg selv å ikke gjøre det mer, før det blir babykino med lille Goffel. Men så kom jo sex and the city 2 da Dine: Vi har tenkt til å ha han i en babykurv de første månedene, så da burde vi nok ha en sånn bitteliten dyne kanskje Den andre blir vel altfor stor til å ha oppi kurven. Passer posen til stokke både til liggedelen og sittedelen? Det er skikkelig grått og trist vær ute nå. Jeg og venninne P skal på shopping før kinoen og jeg hadde håpet på sol. Men men Jeg likte nok SATC 1 bedre, men det var nå helt fantastisk å se igjen jentene igjen... GRATULERER MED BRYLLUPSDAG I DAG! Endret 12. juni 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #1648 Del Skrevet 12. juni 2010 Så deilig med bekken som gir deg litt fri Gratulerer med bryllupsdag i morgen! klem vingle Tusen takk, vingle Så hyggelig å høre at det går bedre med bekkenet ditt Gratulerer så mye med bryllupsdagen i dag. Håper dere får en strålende dag. Ikke så mange som feirer første bryllupsdag på en lørdag. Den planla dere godt Klem fra Becky Tusen takk Ja, det er nok ikke så mange som gifter seg på en fredag Syntes alle bryllupsdager skulle vært på lørdager jeg, mye hyggeligere å gå ut å spise og kose seg da Jeg likte nok SATC 1 bedre, men det var nå helt fantastisk å se igjen jentene igjen... GRATULERER MED BRYLLUPSDAG I DAG! Tusen takk, Sequax Jeg syntes ikke filmen var superbra jeg heller. Men hyggelig å se dem igjen ja! Tror jeg skal se den første episoden en dag! Da så de sikkert helt annerledes ut Har skoeske-dvd-boksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #1649 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, bryllupsdag i dag :rødme: Og mannen ligger og sover Vi skal kose oss med god frokost i sengen, og se litt på tv sammen. Før vi drar inn til byen og spiser god middag med dessert kl 18. Lille Goffel sparker veldig nå! Jeg får en fot stikkende langt ut ved ribbeinet mitt Det er skikkelig snodig. I går da jeg la meg, oppdaget jeg at jeg hadde de verste merkene etter sokkene mine Så jeg tror nok at jeg har fått vann i kroppen Det så skikkelig vondt ut, merkene var kjempedype og farget. Men jeg kjente ingenting. I morgen er jeg 32 uker. Har lest at når man er 34 uker så stoppes ikke fødselen hvis man skulle begynne å føde. Og 34+4 er man offisielt høygravid Ååå, jeg gleder meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 12. juni 2010 #1650 Del Skrevet 12. juni 2010 ååå gratulerer med bryllupsdag og gratulerer med 32 uker Håper du får en herlig bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. juni 2010 #1651 Del Skrevet 12. juni 2010 Tusen takk, vingle Tusen takk Ja, det er nok ikke så mange som gifter seg på en fredag Syntes alle bryllupsdager skulle vært på lørdager jeg, mye hyggeligere å gå ut å spise og kose seg da Tusen takk, Sequax Jeg syntes ikke filmen var superbra jeg heller. Men hyggelig å se dem igjen ja! Tror jeg skal se den første episoden en dag! Da så de sikkert helt annerledes ut Har skoeske-dvd-boksen Gratulerer med 32 uker!! Den dvd-skoesken min er helt utslitt, faktisk.... Aner ikke hvor mange ganger jeg har pløyet igjennom den serien...EEEEELSK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juni 2010 #1652 Del Skrevet 12. juni 2010 Gratulerer med bryllupsdag og 32 uker Jeg gleder meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 12. juni 2010 #1653 Del Skrevet 12. juni 2010 Gratulerer med bryllupsdagen! Håper dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #1654 Del Skrevet 12. juni 2010 Tusen takk dere Vi har vært på Klosteret og spist middag i dag Kjempegod mat!! Og virkelig stemningsfullt Vi har avtalt at vi skal dra dit hver bryllupsdag, og gjøre det til en fin tradisjon. Jeg hadde på meg kjolen jeg brukte på kvelden på bryllupsdagen. Hadde aldri trodd jeg skulle få den på meg Vi var på middagscruise på Seinen for et år siden, og jeg skiftet fra brudekjolen til en svart cocktail-kjole med tynne striper. Nå venter sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 13. juni 2010 #1655 Del Skrevet 13. juni 2010 Gratulerer med overstått bryllupsdag! Høres ut som dere koste dere, og det å dra på Klosteret hver bryllupsdag var jammen en fin tradisjon. Så skikkelig koselig ut der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. juni 2010 #1656 Del Skrevet 13. juni 2010 Tusen takk dere Vi har vært på Klosteret og spist middag i dag Kjempegod mat!! Og virkelig stemningsfullt Vi har avtalt at vi skal dra dit hver bryllupsdag, og gjøre det til en fin tradisjon. Jeg hadde på meg kjolen jeg brukte på kvelden på bryllupsdagen. Hadde aldri trodd jeg skulle få den på meg Vi var på middagscruise på Seinen for et år siden, og jeg skiftet fra brudekjolen til en svart cocktail-kjole med tynne striper. Nå venter sengen Høres ut som om dere hadde en skikkelig koselig dag sammen! Klosteret så jammen hyggelig ut Apropos senge ...er det sånn at man skal vente en stund når man nettopp har blitt gravid, eller...? Når kan man kjøre på som vanlig igjen, med andre ord ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. juni 2010 #1657 Del Skrevet 13. juni 2010 Gratulerer så masse med overstått bryllupsdag Høres ut som dere koste dere masse og det er veldig koselig å høre. Jeg tviler sterkt jeg får på meg kjolene jeg hadde med på bryllupsreisen på min bryllupsdag... Ha en fortsatt flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1658 Del Skrevet 13. juni 2010 Sequax: man kan fint gjøre det man vil, også i starten Ingen fare for å skade ungen uansett. Men etterhvert blir det litt vanskelig fordi magen blir så stor, men da må man bare være kreativ Og så er det vanlig å få kynnere underveis, og det kan være litt ubehagelig I dag kommer svigermor og svigermormor på besøk Jeg skal lage en gulrotkake, men venter litt med det. Vil gjerne at det skal lukte kake i hele leiligheten når de kommer Å, jeg gleder meg sånn til å spise kaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 13. juni 2010 #1659 Del Skrevet 13. juni 2010 Nam, gulrotkake er kjempegodt! Men jeg kan ikke spise det Tåler ikke gulrøtter i det hele tatt. Det høres ut som en kjempekoselig tradisjon å gå ut på samme stedet hver bryllupsdag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #1660 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg liker tradisjoner, og håper å lage noen med min kjære Kanskje jeg skal ha som mål å komme inn i den kjolen hvert år også Den er skikkelig trang, men fikk utrolig nok plass til magen i den Den var faktisk trangest over brystet nå, så jeg har nok kanskje fått litt større pupper da Kaken er laget, og jeg har laget små gulrøtter i marsipan som jeg skal pynte med oppå glasuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå