Neytiri Skrevet 8. juni 2010 #1621 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg tenker også sånn for tiden hvor uvirkelig det er! Her er jeg slått ut av symfyseløsning i dag, klarer nesten ikke å gå!!! MEN skal kjempe meg en tur til spaavdelingen her...for kan ligge i litt varmt vann eller flyte vektløs i svømmebassenget! håper du slapper av og bare nyter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1622 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg lurer på om det er symfyseløsning jeg har begynt å få. Skal høre med fysio i morgen Har ligget i sengen i hele dag. Sett på tv, vært på nettet og sovet litt. Det var jo slik jeg hadde det hver dag i en periode. Glad jeg er ferdig med det nå! Det er fint en dag eller to, men ikke stort lenger. Man blir så slapp av det, og nesten litt deperimert. Satser på at det blir fint vær fremover, og at jeg kan være mer ute. Venninnen min som bor rett i nærheten har mistet jobben (den gikk konkurs), så hun er ledig hver dag I morgen er det fysio, og mannen kommer kanskje hjem i 14 tiden og vi skal hente den nye dataen hans (til 17.000 kr :dåne: Han har snill kone må jeg si som går med på det ) Torsdag er det kiropraktor Fredag skal jeg på cafe med ei jeg har blitt kjent med på et annet forum, som bor i nærheten av meg og skal ha baby samtidig, og så kino (sex and the city) på kvelden med hun som har mistet jobben Lørdag er det bryllupsdag, og restaurantbesøk med mannen Søndag kommer familien til mannen på besøk for å se barnerommet Har hatt mye kynnere i dag også, men mistenker at endel av dem ikke er kynnere, men babyen Jeg er faktisk ikke helt sikker. Magen blir steinhard men ikke alltid over hele. Noen ganger er den litt myk på høyre side, eller over navlen Men fy så hard den er på resten! Og det er ganske ubehagelig også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #1623 Del Skrevet 9. juni 2010 God morgen, Pupsi! Hvordan er formen i dag ? Fortsatt steinmage ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2010 #1624 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Høres ut som du har noen koselige dager foran deg da! Håper bare formen tillater alle planene dine! Endret 9. juni 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 9. juni 2010 #1625 Del Skrevet 9. juni 2010 Besøker boka di jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1626 Del Skrevet 9. juni 2010 dere nye Magen er myk og god forløpig Lillegutt sover, han må vel ha litt søvn han også etter alt det han har holdt på med i natt Jeg har sovet veldig dårlig. Ikke bare pga alle bevegelsene, men også fordi jeg har hatt så vondt i ryggen. Føler på en måte at kiropraktorbehandlingen virker, når jeg blir så øm i ryggraden. Merker at det skjer noe i kroppen min Ja, formen må bare holde altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #1627 Del Skrevet 9. juni 2010 dere nye Magen er myk og god forløpig Lillegutt sover, han må vel ha litt søvn han også etter alt det han har holdt på med i natt Jeg har sovet veldig dårlig. Ikke bare pga alle bevegelsene, men også fordi jeg har hatt så vondt i ryggen. Føler på en måte at kiropraktorbehandlingen virker, når jeg blir så øm i ryggraden. Merker at det skjer noe i kroppen min Ja, formen må bare holde altså! Gleder meg til jeg begynner å kjenne liv i magen jeg også!! I hvilken uke kjente du det første gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juni 2010 #1628 Del Skrevet 9. juni 2010 Høres ut som lillegutt snur på seg.....for snuppa her gjorde det forrige uke og guuuuud så vondt eller ubehagelig....var steinhard på ene siden og ikke på den andre....men innimellom kom det kynnere også. fikk vita av JM i dag at hun har lagt seg med hodet ned, men ikke festet enda så kan nok være lille Goffel prøver å snu eller feste seg....er også derfor vi kan få smerter i symfysen sa JM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1629 Del Skrevet 9. juni 2010 Sequax: jeg kjente de aller første bevegelsene ca uke 16. Lå på magen en kveld, og kjente noe glatt som gned seg inntil innsiden av livmoren min. Føltes som en våt fisk. Syntes det var litt ekkelt egentlig Ca et par uker senere fikk jeg et skikkelig spark, og så var det igang Fikk aldri de sommerfugl-vingene eller boblene som folk forteller om. Ja, kanskje det er det han driver med, Neytiri Men jeg tror ikke han har klart det enda, for hodet er fremdeles over navlen min. Kanskje det er årsaken til både de harde kynnerene jeg har OG symfyse-smertene! Jeg syntes egentlig det er litt greit å ha han med hodet opp foreløpig, for jeg gruer meg sånn til spark i ribbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juni 2010 #1630 Del Skrevet 9. juni 2010 Ja, kanskje det er det han driver med, Neytiri Men jeg tror ikke han har klart det enda, for hodet er fremdeles over navlen min. Kanskje det er årsaken til både de harde kynnerene jeg har OG symfyse-smertene! Jeg syntes egentlig det er litt greit å ha han med hodet opp foreløpig, for jeg gruer meg sånn til spark i ribbeina Ja det høres ut som han prøver seg ihvertfall........og ja spark i ribbeina, det har jeg kjent et par ganger nå, men hun er fortsatt ikke sååå stor enda, jeg kunne ihvertfall ikke sitte helt oppreist når hun holdt på, måtte legge meg ned på ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1631 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Det føles som om jeg holder på å sprekke! Har en stooor baby i magen Mannen ser bare dumt på meg for tiden, for jeg vagger sånn når jeg går, og stønner skikkelig når jeg reiser meg opp. Og puster skikkelig lettet ut når jeg har fått satt meg ned Er veldig spent på hvordan jeg føler meg om en måned! Eller om TO måneder Nå skal jeg spise hjemmelaget pizza og se på fødeavdelingen på tvnorge Endret 9. juni 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juni 2010 #1632 Del Skrevet 9. juni 2010 tihiiii høres ut som meg det....vagger som en gammel kjerring....og når jeg skal snu meg i sengen haha da kan mannen bare bruke ørepropper tror jeg...heldigvis er han ikke hjemme de siste mnd i svangerskapet hjemmelagd pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1633 Del Skrevet 9. juni 2010 :fnise: Det er ikke så greit å være gravid altså! Og det blir bare verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juni 2010 #1634 Del Skrevet 9. juni 2010 hehe og mennene må bare tåle det synes nå jeg.....er tross oss som går igjennom det sånn sett....men man må jo le av gubbene når øyna dems popper ut for man griner over ting og tang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2010 #1635 Del Skrevet 9. juni 2010 Du fikser å se på Fødeavdelingen altså?? Jeg er ikke tøff nok til det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #1636 Del Skrevet 9. juni 2010 Sequax: jeg kjente de aller første bevegelsene ca uke 16. Lå på magen en kveld, og kjente noe glatt som gned seg inntil innsiden av livmoren min. Føltes som en våt fisk. Syntes det var litt ekkelt egentlig Ca et par uker senere fikk jeg et skikkelig spark, og så var det igang Fikk aldri de sommerfugl-vingene eller boblene som folk forteller om. Ja, kanskje det er det han driver med, Neytiri Men jeg tror ikke han har klart det enda, for hodet er fremdeles over navlen min. Kanskje det er årsaken til både de harde kynnerene jeg har OG symfyse-smertene! Jeg syntes egentlig det er litt greit å ha han med hodet opp foreløpig, for jeg gruer meg sånn til spark i ribbeina Som en våt fisk ? Hoho! Skjønner jeg har noe å se fram imot!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1637 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg syntes fødeavdelingen er kjempespennende! Men det kan være litt tøft å se også ja Det var litt ekkelt med våt fisk ja I starten turte jeg ikke å kjenne etter bevegelser, for jeg syntes tanken på det var så ekkel. Men nå er det bare koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #1638 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg syntes fødeavdelingen er kjempespennende! Men det kan være litt tøft å se også ja Det var litt ekkelt med våt fisk ja I starten turte jeg ikke å kjenne etter bevegelser, for jeg syntes tanken på det var så ekkel. Men nå er det bare koselig Sikkert samme følelsen som jeg har av og til om at det er en liten parasitt der inne.... Jeg gleder meg til parasitten min blir ÅL-AKTIG!! Er det ikke herrrlig å være gravid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #1639 Del Skrevet 10. juni 2010 Æsj, parasitt og ål I dag har jeg gjort noe hele tiden! Stod opp 10, ordnet meg, og ble med mannen for å hente nye dataen. Hjemme akkurat i tide til å reise til kiropraktoren. Var hjemme en halvtime etter kiropraktoren før jeg dro å møtte ei venninne. Vi spiste kinamat og shoppet litt. Så dro vi hjem til meg og så den forrige sex and the city filmen. Hun dro for en time siden. Og jeg har brettet klær og blitt vist den nye dataen til mannen ( ) Jeg er sliten nå! Men det er godt å komme seg ut å gjøre ting. Føler at jeg er litt bedre i bekkenet, og at jeg har fått tilbake energien, som har vært borte i noen måneder. Fikk lønn/feriepenger i dag også, 3800 mer enn forventet Fikk forresten sjokk da jeg gikk på vekta i dag morges Gikk skuffet ut til mannen og sa at vekten vår viser feil. Mannen ble kjempeforskrekket, og uffet seg veldig, han er så innmari fornøyd med å ENDELIG ha begynt å gå ned i vekt etter å ha trent i nesten et år uten resultater, og nå raser han ned i vekt. Jeg måtte fort forklare at vekten stemmer, at jeg bare var litt misfornøyd med min egen vektoppgang Da pustet han veldig lettet ut Den viste forresten 66,3 Ikke mye i seg selv, og ikke mer enn +8 kg, men de har kommet på sinnsykt fort, og jeg er redd for fortsettelsen Jeg håper å holde meg under 12 kg. Kjøpte forresten sengetøy til babyen i stad :rødme: Men ble litt usikker på dette med størrelser. Hvilken størrelse bruker man? Trenger man den aller minste størrelsen? Nå kjøpte jeg i den som er til sprinkelseng (100x80 sånn ca). Har ikke kjøpt dyne enda. Syntes det er litt voldsomt hvis man må kjøpe enda mindre dyne og trekk også, som passer i et par måneder. Kunne sikkert skrevet masse mer nå, men noen skal faktisk (forhåpentligvis) orke å lese det også, så jeg får gi meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. juni 2010 #1640 Del Skrevet 11. juni 2010 Æsj, parasitt og ål I dag har jeg gjort noe hele tiden! Stod opp 10, ordnet meg, og ble med mannen for å hente nye dataen. Hjemme akkurat i tide til å reise til kiropraktoren. Var hjemme en halvtime etter kiropraktoren før jeg dro å møtte ei venninne. Vi spiste kinamat og shoppet litt. Så dro vi hjem til meg og så den forrige sex and the city filmen. Hun dro for en time siden. Og jeg har brettet klær og blitt vist den nye dataen til mannen ( ) Jeg er sliten nå! Men det er godt å komme seg ut å gjøre ting. Føler at jeg er litt bedre i bekkenet, og at jeg har fått tilbake energien, som har vært borte i noen måneder. Fikk lønn/feriepenger i dag også, 3800 mer enn forventet Fikk forresten sjokk da jeg gikk på vekta i dag morges Gikk skuffet ut til mannen og sa at vekten vår viser feil. Mannen ble kjempeforskrekket, og uffet seg veldig, han er så innmari fornøyd med å ENDELIG ha begynt å gå ned i vekt etter å ha trent i nesten et år uten resultater, og nå raser han ned i vekt. Jeg måtte fort forklare at vekten stemmer, at jeg bare var litt misfornøyd med min egen vektoppgang Da pustet han veldig lettet ut Den viste forresten 66,3 Ikke mye i seg selv, og ikke mer enn +8 kg, men de har kommet på sinnsykt fort, og jeg er redd for fortsettelsen Jeg håper å holde meg under 12 kg. Kjøpte forresten sengetøy til babyen i stad :rødme: Men ble litt usikker på dette med størrelser. Hvilken størrelse bruker man? Trenger man den aller minste størrelsen? Nå kjøpte jeg i den som er til sprinkelseng (100x80 sånn ca). Har ikke kjøpt dyne enda. Syntes det er litt voldsomt hvis man må kjøpe enda mindre dyne og trekk også, som passer i et par måneder. Kunne sikkert skrevet masse mer nå, men noen skal faktisk (forhåpentligvis) orke å lese det også, så jeg får gi meg Å, jeg skal se Sex and the city 2 på kino i dag! Gleder meg vilt; er skikkelig fan :rødme: Gratulerer med nyinnkjøpt babytsengetøy! Så koselig! Jeg skal på min første tur innom babybutikk i dag...får se hva jeg rasker med meg! Oppdatering angående kjøp kommer mest sannsynlig i boka mi! Ha en god dag, Pupsi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå