Pupsilure Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1602 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har så mye kynnere jeg Har hatt mange allerede i dag, mest mens vi var på senteret. Etter ca 30-45 minutter på senteret hadde jeg så langvarig og sterk kynner, og vondt i bekkenet at jeg nesten ikke klarte å gå. Mannen får sjeldent se meg så dårlig, for han er jo ikke med på senter Så han ble nok litt overrasket over at det blir så ille så fort. Kynneren gav seg når jeg fikk satt meg i bilen. Det er veldig plagsomt!
Pupsilure Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1603 Skrevet 5. juni 2010 Jeg sitter her og er så trøtt og slapp at øynene krysser seg... Men vil liksom ikke legge meg heller Det vi har i orden til babyen: Vogn Bilstol Sprinkelseng Madrass og overmadrass Babykurv til å sove i i starten Kommode og skap til klær Hylle til leker Lenestol til amming Gardiner Kommode på badet som kan brukes som stellebord Klær Mangler: Dyne Pute? Sengetøy x3 Stellematte til kommoden Taklampe Rullgardin? Saueskinn? Stelleveske Vognpose Bleier Stelleprodukter Bæresele av noe slag Adapter til vognen/bilstolen Kluter
Pupsilure Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1605 Skrevet 5. juni 2010 Vi har valgt denne vognen : http://www.mystrollers.com/assets/Product/Images400/C1943C82118B4BA6B5005E446BDA3B84.jpg Stokke xplory. I beige. Og så har vi et ekstra trekk til den, som gjør at den også kan se slik ut : http://www.kiddicare.com/wcsstore/ConsumerDirect/images/catalog/KC12551/KC12551_L.jpg
dreia Skrevet 5. juni 2010 #1606 Skrevet 5. juni 2010 for bilstolkjøp! Eg ser du har enda opp med same bilstol som oss. Me handla også på Barnas Hus. Men NB! Dei har Maxi-Cosi CabrioFix med base på tilbud hos Torshov Bilrekvisita til 2.399 - sjekk tilbudsavisa side 2. Og Barnas Hus har prisgaranti, så om du orkar, er det berre å ta med dokumentasjon på tilbudet, og du får 200 kroner tilbake.
Pupsilure Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1607 Skrevet 5. juni 2010 Oj, se der ja! Er bare glad jeg ikke kjøpte den tidligere jeg, til 3500 Har du gått og fått tilbake penger?
dreia Skrevet 5. juni 2010 #1608 Skrevet 5. juni 2010 Her er Torshov og Barnas Hus i same kjøpesenter, så me la merke til det rett etter at me hadde vore nede i bilen med setet. Då bar det strake vegen tilbake til Barnas Hus. Og det var heldigvis null problem å få mellomlegget tilbake.
Pupsilure Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1609 Skrevet 5. juni 2010 Jeg tror jeg skal gjøre det! Leste om prisgarantien på siden deres, og så jo at Thorshov har den billigere. Håper det holder å printe ut annonsen til Thoshov Tusen takk for tipset
angelou Skrevet 6. juni 2010 #1610 Skrevet 6. juni 2010 Vi hadde MaxiCosi sist og var kjempefornøyd med den stolen Håper du har hatt ei finhelg
lilljan Skrevet 6. juni 2010 #1611 Skrevet 6. juni 2010 Jeg tror du har mer på plass enn det jeg har :rødme: Men det er jo veldig koselig å gjøre klar til den lille goffel også da. Nå er det jo slik at vi har det meste fra før av, men det skorter litt på å finne det frem og vaske det... :gjeiper:
Pupsilure Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #1612 Skrevet 6. juni 2010 Jeg er veldig fornøyd med kjøpet av maxicosi Var ute å kjørte i dag, og det var veldig koselig å titte på bilstolen baki :rødme: Har hørt at den skal være veldig bra Jeg hadde blitt stresset hvis jeg var deg, liljan :gjeiper: Men du har jo barn fra før, så du vet vel at de ikke trenger å ha alt på stell i starten I dag har jeg vært på Nebbursvollen med kusinen min og sønnen hennes. Turte ikke å bade da, litt for kaldt for meg. Men har fått masse sol, og skille Vi var der i 3,5 time, og jeg var helt utslitt etterpå! Har sovet noen timer på sofaen nå. Det er så vanskelig å finne en god stilling ute i sola. Prøvde flere ganger å ligge på ryggen, men det går bare ikke! Får så forferdelig vondt i bekkenet av det Ikke så godt å ligge på siden heller, for jeg trenger støtte under magen. Ønsker meg en lav stol jeg kan sitte i... Jeg blør forresten hver eneste gang jeg pusser tennene. Har gjort det lenge nå, men glemt å skrive det. Goffel er kjempeaktiv, og legger seg i tverrleie hele tiden. Det er ganske ubehagelig og sprenger litt. Magen blir også helt hard, så jeg tror det er kynnere, men det er nok Goffel. Underlivet mitt virker sårt fortsatt Har vært innom tanken at han prøver å feste hodet I morgen er det kiropraktor igjen, og ellers skal jeg bare ta livet med ro
Fantorangen Skrevet 6. juni 2010 #1613 Skrevet 6. juni 2010 Hei Pupsi! Nebbursvollen ja, det hørtes godt ut... Vi holdt oss i hagen i dag vi, men tror det hadde vært godt med en avkjøling i dag, for det ble veldig varmt i solen, så jeg gikk inn med jevne mellomrom... Synd med bekkenet ditt, mitt er blitt noe bedre, men fikk også beskjed om at det kunne bedre seg nærmere termin. Du skriver at du blør når du pusser tenner, bruker du tanntråd? Det er lett for gravide å få betennelse i tannkjøttet (Gingivitt) og det kan føre til blødning i tannkjøttet. Dette står skrevet om graviditetsgingivitt; Graviditetsgingivitt er hormonelt betinget, men har samme symptomer som vanlig gingivitt. Renholdet er ekstra viktig for gravide fordi tannkjøttet "overreagerer" på plakk. Under graviditeten kan det være lurt å få fjernet tannsten og plakk hos tannpleier eller tannlege. Denne typen gingivitt forsvinner som regel etter endt svangerskap.
Pupsilure Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #1614 Skrevet 6. juni 2010 Hei Fantorangen Nei, jeg er ikke kjempeflink med tanntråd Jeg er det i perioder, men ikke akkurat nå. I går prøvde jeg å se hvor det blør fra, men fant det ikke sånn umiddelbart. Mistenker mellom de to bakerste tennene oppe. Der blør det ALLTID når jeg bruker tanntråd, selv om jeg gjør det hver dag i en lang periode. Tennene står litt tett der, og jeg har også problemer med matrester som sitter fast der. Skal bruke tanntråd i kveld jeg tror jeg
Becky1 Skrevet 6. juni 2010 #1615 Skrevet 6. juni 2010 Du bør bruke sånn som du stikker mellom tennene. Sånn gummigreier med pigger. Jeg får mye tilsnakk av tannlegen om dette, og jeg blør veldig sjelden. Hun sier man må være pinlig nøyaktig med tanntråd om det skal "virke". Var vondt i begynnelsen da jeg stakk igjennom, men er ikke vondt nå mer. Gjør det ikke hver dag (selv om jeg bør), men så ofte jeg kan. Tannlegen skremte meg med at det kunne bli så betent at det gikk opp til beinet. Har 1mm for stort mellomrom mellom noen av tennene.
Dine Skrevet 7. juni 2010 #1616 Skrevet 7. juni 2010 Så flinke dere har vært til å handle inn ting til lille Goffel Vi har handlet inn noe småting vi også, men tenker å sette opp liste snart og så handle inn på sensommeren eller til høsten. - Er ikke så lett å holde seg unna barneutstyr når man selv venter en liten tass, særlig der jeg jobber Kan være tannkjøttbetennelse ja. Mannens far er tannlege og det er visst veldig vanlig å blø når man har en liten betennelse der. Det er nok ikke farglig og går over etterhvert som man bruker tanntråd oftere
Pupsilure Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1617 Skrevet 7. juni 2010 Jeg trodde jeg bare blødde fordi jeg er gravid, har nemlig lest at det er veldig vanlig. Men nå har jeg kjøpt sånne små børster og skal være nøye med det! Det begynte å blø mellom alle tennene når jeg brukte den Har vært hos kiropraktoren i dag. Skal tilbake på torsdag, og deretter to ganger til over litt lengre periode. Hun sier at jeg er blitt litt bedre. Hun utfører forskjellige tester, og ser på hvor bevegelig jeg er. Jeg har også fått øvelser jeg skal gjøre hjemme. Må finne ut hva jeg skal gjøre med bassengtreningen snart. Tror ikke jeg begynner hos de i sentrum. Orker ikke å kjøre dit i rushtrafikken Men har prøvd å få tak i noen i Lørenskog. Har ei venninne som skal begynne der, hadde vært koselig å dra sammen
Pupsilure Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1618 Skrevet 7. juni 2010 Mannen og jeg snakket litt om navn igjen i stad. Og han har visst vennet seg til at lillegutt skal hete S*****. Jeg klarer liksom ikke å tenke på han som noe annet enn Goffel jeg da Jeg kommer stadig med forslag til mannen, som jeg liker mer eller mindre selv. Men han sier nei til nesten alt. Avtalen er at vi venter til fødselen, og hvis ikke noe bedre har dukket opp innen da, så blir han hetende det den dagen han blir født (S***** altså, ikke Goffel ), når vi annonserer fødselen. Liker ikke tanken på at han skal gå noen dager uten navn! Jeg kjenner en person fra før som heter dette. Og syntes på en måte det er litt rart. Men man kan jo ikke tenke så mye på det. Det er kun en person, som jeg ikke har kontakt med, kun har jobbet med. Mannen har en kollega med samme navn, men de omgås ikke, så det gjør ingenting. Herregud, kommer det faktisk en baby om 2 måneder Jeg tror det ikke før jeg får se det
cypress Skrevet 8. juni 2010 #1619 Skrevet 8. juni 2010 Sprøtt å tenke på at bebyen kommer ja!!! Tenk så annerledes livet blir da!! :dåne: Det har fortsatt ikke gått opp for meg hva som er i ferd med å skje, men jeg satser på at det blir lettere å forholde seg til når man begynner å få mage og sånt. Håper det går bra med bekkenet ditt i dag!
Pupsilure Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #1620 Skrevet 8. juni 2010 Ja, det er kjempeuvirkelig! Skulle tro jeg skjønte det, magen er stor, og jeg kjenner spark og bevegelse hele tiden. Men allikevel... Hvordan kan det være en baby inni meg?! Jeg tror jeg begynner å få bekkenplager foran også. Kjenner at jeg har vondt i symfysen, og nedentil. Har hatt det i ca en uke nå. Og det tyder på bekkenløsning. Har ikke vondt bak nå. Tror jeg skal bli i sengen i hele dag Det er dårlig vær ute, og jeg har gjort så mye i det siste. Trenger å bare slappe av litt nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå