Pupsilure Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1361 Skrevet 9. mai 2010 Mannen er ikke så veldig glad i IKEA nei Og stort sett slipper han. Kan fint dra alene eller med mamma eller ei venninne Må bytte to ting jeg kjøpte der i går, og fikk ikke tak i babymadrass og 4 trådkurver, så jeg må tilbake snart. Kanskje i morgen. Fikk filmet masse i går, Goffel drev og snudde seg rundt og hele magen rører på seg og bølger liksom. Har vært så vanskelig å få filmet det, men i går kveld klarte jeg det 27 uker
Zia Skrevet 9. mai 2010 #1362 Skrevet 9. mai 2010 Så super-flink du er da Moderne kvinner vet du - skrur og ordner ting selv , mens mannen stikker på fest Mannen er ikke så hyppig på IKEA han heller, men da vi kjøpte nytt hus for et par år siden måtte hnan pent være med noen turer. Første turen vi var der tror jeg var etter klokken 21 på en hverdag, mao, så er det ikke akkurat da det er fullest der. Naiv og søt som han er ble han likevel sjokkert over hvor mye mennesker det var der, og neste gang skulle vi dra på et tidspunkt da det var roligere der Neste gang ble en lørdag formiddag - han var ikke så fornøyd da nei Ha en fin søndag, Pupsi!
Pupsilure Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1363 Skrevet 9. mai 2010 Kan tenke meg han fikk litt sjokk da Jeg måtte bort dit kl 22 en kveld for å kjøpe blomster til svigerfar som ligger på sykehuset, og da var det faktisk overraskende mange mennesker der! Tror det er flere som har skjønt at det er lurt å dra sent om kvelden
Pupsilure Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1364 Skrevet 9. mai 2010 I går kveld opplevde jeg hikking for første gang :rødme: Har lurt på hvorfor det ikke har skjedd før, og så skjedde det Det var helt rytmisk, varte i ca 2 minutter, og kunne kjennes svakt utenpå magen som en puls nesten. Han ble veldig urolig samtidig som han hikket Tror ikke han likte det. Jeg selv HATER å hikke! Mannen hikket også, nesten samtidig, men det var fordi han var full Vi hadde akkurat kommet hjem etter at jeg hadde hentet han på Torshov.
Neytiri Skrevet 9. mai 2010 #1365 Skrevet 9. mai 2010 komisk at de hadde hikking samtidig.....bare drikking avto forskjellige ting! jeg har opplevd det, kan si bumba ble urolig da også... regner med en fyllesjuk hjemme på sofaen i dag?? hehe
Pupsilure Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1366 Skrevet 9. mai 2010 Ja, to vidt forskjellige drikker Neida, han er i ganske fin form i dag
Pupsilure Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1367 Skrevet 9. mai 2010 Babyen min har blitt så stor nå, at han ikke sparker så mye, men bevegelsene jeg kjenner er mye mer snubevegelser. Før var det mye mer spark. Vi skal på 3D ul på tirsdag
Neytiri Skrevet 9. mai 2010 #1369 Skrevet 9. mai 2010 hehe bra han ikke var i dårlig form da! og fin kul, må si ærlig at jeg føler meg større en deg.....anarledes mage eller hva man kan si...skal ordne bilde så får jeg se hehe.... Håper søndagen var kos og bekkenet ikke krangler for mye
Pupsilure Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1370 Skrevet 9. mai 2010 Ja, de gravide magene er ganske forskjellige! Har sett mye på bilder av andre, og noen blir fort store mens andre har ganske små mager. Mannen sa i stad at det fortsatt ikke syntes på meg bakfra. Bekkenet har vært veldig bra i dag altså! Til tross for at jeg har vært ute og gjort ting. Kanskje det er øvelsene?? Goffel er så liten og rar :rødme: Jeg syntes det er kjempegøy å klemme på han så han forsvinner innover, og blir litt sinna og sparker Men jeg får ikke lov av mannen. Han koser med magen hele tiden, og snakker litt med Goffel. Jeg ber han spørre om forskjellige ting, som hva Goffel egentlig holder på med inni der, og om han kjeder seg, og om han har drukket fostervann og når han har tenkt til å komme ut Og mannen spør. Men får ikke så mye svar da. Han har også lyttet etter hjerteslag et par ganger. Det er jo mulig å høre det utenpå magen nå Men han har ikke klart det enda. Nå er det natta Har en rolig uke foran meg. Ikke fysio, ikke lege. Men ul på tirsdag og bassengtrening på fredag. Vurderer å dra til IKEA i morgen for å bytte en rullgardin og kjøpe madrass til sprinkelsengen. Men vi får se
Dine Skrevet 10. mai 2010 #1371 Skrevet 10. mai 2010 Kjempefin mage Pupsi Tenk så spennende - ikke lenge til du blir mamma for en liten guttebebis
Pupsilure Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1372 Skrevet 10. mai 2010 Takk, Dine Ja, tenk jeg blir mamma til denne lille klumpen om tre måneder Jeg gleder meg så utrolig mye! Jeg gleder meg til selve fødselen også jeg. Selv om jeg helt sikkert kommer til å få sjokk når jeg skjønner hvor vondt det er! Prøver å forberede meg på smertene. Jeg skal helt klart ha epidural, selv om jeg syntes den nåla ser ut som et tortur-redskap :dåne: Da jeg fjernet mandlene for litt over et år siden, forberedte jeg skikkelig godt. Folk sier jo at å fjerne mandlene er det vondeste de har gjort. Jeg leste alt jeg kom over, og tenkte masse på det. Grudde meg helt sinnsykt! Men, det viste seg at det gikk veldig bra! Selvfølgelig var det vondt, men jeg taklet det Tror det var fordi jeg var så godt forberedt Så min plan er å gjøre det samme nå. Forvente det aller verste, og lese alt jeg kommer over. Og så skal fødselen gå bra
Pupsilure Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1373 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Det har vært en rolig dag. Har ikke vært utenfor døra, knapt tittet ut av vinduet. Goffel har vært ganske rolig i dag han også. Kjenner noen småbevegelser, men ikke mye i dag. Begynner nok når jeg legger meg i sengen under dyna. Tror han merker at det blir mørkt og helt stille Må stå opp tidlig i morgen, skal jo på ultralyd :hoppe: Bilde og rapport kommer i morgen i 11 tiden tenker jeg Endret 10. mai 2010 av Pupsi
Dine Skrevet 11. mai 2010 #1374 Skrevet 11. mai 2010 Gleder meg til å få oppdatering Holder meg pålogget her, så kanskje det dukker opp et bilde også..?
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1375 Skrevet 11. mai 2010 Nå er vi tilbake Jeg og Goffel. Mannen er på jobb. Alt gikk veldig fint! Koselig sted, hyggelig og morsom mann, pen Goffel, og en fin film med masse bilder og film på Har akkurat kommet hjem nå. Skal få lagt ut bilder etterhvert, men navnet mitt står øverst på bildene, så jeg må finne på noe lurt først Mye inntrykk, så jeg trenger litt tid på å sortere dem tror jeg. Det er så flott å se babyen sin inne i magen! Skal spise litt og slappe av litt, så skal jeg se om jeg får lagt ut bilder
Dine Skrevet 11. mai 2010 #1376 Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer med overstått 3D Kjempe koselig å høre at alt har gått bra, men spis og slapp av litt, så kan du fortelle og evt legge ut bilder etterpå. Nyt den pene sønnen din og så gleder jeg meg til å se
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1377 Skrevet 11. mai 2010 Photobucket kan hjelpe meg med det meste Så her kommer det et bilde. Kommer flere etterhvert. Goffel 1
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1378 Skrevet 11. mai 2010 Goffel i profil Syntes han ligner på det bildet vi fikk på forrige ul altså! Dette.
Dine Skrevet 11. mai 2010 #1379 Skrevet 11. mai 2010 Så nydelig han er Pupsi :rødme: Heldige dere er altså!!! Tenk at den lille tassen der er sønnen din som kommer om 3 måneder.. Herlighet - teknologien i dag Han kommer til å bli en skikkelig heartbreaker når han blir stor
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #1380 Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk, Dine! Jeg syntes han er veldig fin! Han veier 998 gram, og er anslått til å bli ca 3,5 kg ved termin. Kjønnet var det ingen tvil om, vi fikk til og med med film Han hadde foten i pannen nesten hele tiden. Skikkelig sprek altså! Så ganske snodig ut. Terminen ble atter en gang beregnet til 13. august. Nå er det tredje gang jeg hører det. Men ordinær ul sa 10, så det er den vi bruker. Men 13. er nok mer sannsynlig ja. Og da er det ikke så rart at jeg fikk sen positiv test heller Jeg vil virkelig anbefale Ultralydklinikken! Var veldig fornøyd :jepp:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå