Devilina Skrevet 30. april 2010 #1321 Skrevet 30. april 2010 Ja det er klart, selv om stedet hadde sine fordeler... men ikke etter den nedturen jeg hadde med kontroll hos han... ikke sjekket han hjertelyd og ikke gadd han å ta sf-målet, det var ikke noe vits enda.. var 23 uker da. Tok blodtrykk og omtrent husjet meg ut døra... 5 minutter var jeg der... og da tenker jeg... hvordan er han hvis et lite barn er sykt, sjekker han noe opp eller er det bare sånne synsing og prøving på ting...
Tinio Skrevet 30. april 2010 #1322 Skrevet 30. april 2010 Makan til drittkjerring av ei jordmor! Det er så utrolig mange i helsesektoren som ikke skulle fått lov å jobbe med mennesker i det hele tatt. Greit nok at kynnere er helt normalt (er jo bare livmoren som øver seg til fødselen), men de skal ikke være vonde i det hele tatt, og ikke vare mer enn i 20 sek. Så hvis du har veldig vonde og lange kynnere burde du kanskje fått målt livmorhalsen sånn for sikkerhets skyld? Hvertfall sykemeldes videre. Når det er sagt, så har jeg selv veldig mange kynnere (de er korte og gjør ikke vondt) i løpet av en dag, i går var det over 20. Men sist jeg var på kontroll så var livmorhalsen lang og fin, så det er som oftest ikke farlig så lenge kynnerne er korte og smertefrie. Likevel er det jo et hint om at man er for aktiv og trenger mer hvile. Nei den jordmora der skulle vært filleristet! Blir så sint av å høre sånt...
Dine Skrevet 30. april 2010 #1323 Skrevet 30. april 2010 Dumme jordmor!!! At det er mulig... Blir skikkelig sint her jeg sitter.... Og jeg vil bare få sagt at mannen din har jo ikke vært annet enn oppmuntrende og opptatt av deg og Goeffel.. Så at hun kan si noe sånt er virkelig bare helt bak mål!!!
Zia Skrevet 1. mai 2010 #1324 Skrevet 1. mai 2010 Mannen bestilte nylig et par briller fra Favoptic, men de var helt merkelige å bruke når han fikk de - det var noe med glassene som gjorde at han så helt greit så lenge han så HELT rett frem, men så han til sidene eller litt opp eller ned, så ble det dobbelt-syn eller uklart :klø: De gikk rett i retur kan du si, men kanskje han rett og slett bare var uheldig da? :klø: Du har ikke opplevd noe slikt med dine briller derifra altså?
Pupsilure Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1325 Skrevet 1. mai 2010 Så rart, Zia :klø: Det eneste jeg har opplevd på et par var at det var veldig mye gjenskinn i dem, så jeg så masse lysflekker overalt Så etter det har jeg alltid bestilt med antirefleks. Og problemet er borte. Jeg har sendt tilbake et par solbriller en gang. Prøvemodellen var så godt prøvd og slitt at brillene ikke satt noe godt på meg, men jeg trodde det ville bli annerledes når jeg fikk et par helt nye. Det ble det ikke så jeg sendte dem tilbake. Veldig fint at de har en slik ordning Jeg har to par briller som jeg bruker daglig nå. Et par til dataen, og et som ligger i bilen. Klarer ikke å kjøre bil uten. Og så har jeg solbriller, men ønsker meg et par til, slik at jeg kan ha solbriller både i bilen og hjemme. ellers glemmer jeg bare å ta dem med Syntes mannen din skal gi det en ny sjanse, for jeg har som sagt aldri opplevd noe slikt :klø: Hvis han ikke har valgt progressive briller da?
Zia Skrevet 1. mai 2010 #1326 Skrevet 1. mai 2010 Neida, han valgte helt vanlige, ikke progressive - merkelige greier Tror han hadde lyst til å gi det en ny sjanse og bestille et par på ny. Han bruker ikke briller til vanlig, kun linser, men trenger briller som avlasting en gang i blant på hjemme-basis, og da er det jo genialt billig der da Får videreformidle dine erfaringer, så blir han sikkert optimist og bestiller et par nye
Pupsilure Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1327 Skrevet 1. mai 2010 Enda et lite blodtrykksfall... Det skjedde i går også, i banken. Da gikk jeg fort bort til en butikk og fikk køpt meg vann. Mannen hentet vann til meg nå, og det gav seg begge gangene. Så denne uken har jeg hatt store blodtrykksfall mandag, tirsdag og onsdag. Og små blodtrykksfall fredag og lørdag. I går laget jeg malene til noen nye kort Et kort som ser ut som en tåteflaske, og et som ser ut som en body, men den ble muligens litt for jentete for min lille prins Skal lage og dekorere noen slike kort senere i dag eller en annen dag Nå er det bare 10 dager igjen til 3D ultralyden vår :rødme: Jeg gleder meg så sinnsykt!!
Pupsilure Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1328 Skrevet 2. mai 2010 9 dager igjen til 3D ul, og Goffel er 26 uker i dag :rødme:
Pupsilure Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1330 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har vært i sentrum og møtt ei fra et annet forum i dag Veldig hyggelig! Men nå har jeg forferdelig vondt i bekkenet Sjekket akkurat tv-programmet, og det er perfekt TLC i kveld: 19.00 Ops, jeg er gravid! 19.30 Den 280 kilo tunge kvinnen 20.30 Medisinske mysterier 21.30 Superkirurgi: Kreftsvulst på 72 kg Jeg skal se på alt dette tror jeg. TLC er dritbra
Pupsilure Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1331 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har hatt tre vonde dager nå Søndag var jeg i sentrum en liten tur, i går var jeg på IKEA med ei venninne i en times tid, og i dag har jeg foreløpig ikke gjort noenting, og har allerede ganske vondt. Burde nok bare holde meg hjemme, men det kan jeg ikke. Skal på svømming med ei venninne nå, besøke stefaren til mannen på sykehuset etter det, og så hente en babyseng vi skal kjøpe brukt. Mannen har bilen i dag, så venninnen min henter meg nå snart. Og etter svømmingen tar jeg t-banen inn til jobben til mannen og så kjører vi til sykehuset sammen. Har egentlig lyst til å la mannen dra alene på sykebesøk og å hente sengen, men føler ikke at jeg kan det. Han ble så glad for at jeg ville være med på sykehuset... Skal oppdatere meg i bøkene deres snart. Har ikke vært så flink til det i det siste, og det har jeg dårlig samvittighet for
Mokkon83 Skrevet 4. mai 2010 #1332 Skrevet 4. mai 2010 ååå, så koselig å handle inn ting til den lille har du bilde av sengen?
Pupsilure Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1333 Skrevet 4. mai 2010 Vi kjøpte denne i blå Syntes det er så kjedelig med de vanlige hvite, og ville ha noe mer spesielt
Pupsilure Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1334 Skrevet 4. mai 2010 Bildet viser forresten fargen helt feil! Den ser absolutt ikke slik ut! Den er mye lysere i fargen, og de klossene helt nederst er en helt annen farge enn resten av sengen.
Mokkon83 Skrevet 4. mai 2010 #1335 Skrevet 4. mai 2010 utrolig stilig!! har lagt merke til den serien på ikea.no skal dere kjøpe kommode og stol etterhvert også? søtt
Pupsilure Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1336 Skrevet 4. mai 2010 utrolig stilig!! har lagt merke til den serien på ikea.no skal dere kjøpe kommode og stol etterhvert også? søtt Ja, vi skal nok det Bor rett i nærheten av IKEA, og i går var jeg der to ganger Har tittet mye på barnetingene, og jeg skal lage et kjempekult rom til han etterhvert, når han blir stor nok til å få glede av det
siebaeo Skrevet 4. mai 2010 #1337 Skrevet 4. mai 2010 hei! Så gøy å planlegge barnerom! Senga er kjempesøt! Hm.. noe å vurdere når vi skal begynne å planlegge mon tro..? Jeg tør ikke tenke på sånt en da nesten. Men har jo klart å forelske meg i en ALT FOR DYR seng!! :dåne: Denne her: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=247&pid=1590&us=1&xurl=www.sprell.no/Vår/Kili-baby-og-juniorseng-hvit Dden er så fiiiin!! (la meg vinne i lotto.. )
Mokkon83 Skrevet 4. mai 2010 #1338 Skrevet 4. mai 2010 åååå,ikeaaaa nå åpner ikea her på sørlandet over sommeren, så jeg har goood tid til handle på ikea
Pupsilure Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1339 Skrevet 5. mai 2010 Jeg er veldig glad i innredning Og har gledet meg lenge til å kunne fikse barnerommet Foreløpig har mannen min kontor der, men vi holder på å pusse opp boden, som han kan flytte tingene sine inn på. Hvis jeg blir fornøyd med rommet, kommer jeg nok til å legge ut bilde når alt er på plass Jeg har vært hos fysioen i dag. Har visst fått bekkenlåsning i tillegg. På venstre side. Hun behandlet det, og mente at det kjentes løsere ut. Dette er visst vanlig, og relativt lett å løse opp i. Det er nok forklaringen på hvorfor jeg har hatt så vondt de siste dagene. I natt lå jeg våken i flere timer pga smerter Det var vondt på hele baksiden, og nedover hver hofte til midt på lårene. Kjørte bil inn til byen i dag, og det var mye bedre enn kollektivtransport Gikk fint å parkere og Det er kjempedeilig vær ute nå. Kanskje jeg legger meg i hengekøya på verandaen litt
Pupsilure Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1340 Skrevet 5. mai 2010 Puh... Nå har jeg vært flink Vasket bordet og byttet (og strøket) duk, brettet masse klær, satt på vaskemaskin, renset vinterstøvlene mine som skal pakkes bort, gått ut med søpla (les: gått helt ut i gangen og kastet den ned søppelsjakten ), fått legetime til i morgen og ringt sjefen Trenger en pause nå. Koser meg med et glass Pepsi Har fortsatt noen punkter igjen på listen min, med ting jeg utsetter i det uendelige. Får se om jeg får gjort det i dag, eller om jeg likesågodt venter litt til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå