Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet egentlig ikke helt :klø: det bare ble sånn. Han het det faktisk før han i det hele tatt ble unnfanget. :fnise:

Svigers er veldig nysgjerrige på hva vi tenker å kalle han, men vi skal ikke si det til noen før han er født :) (akkurat som jeg kommer til å klare det :roll: ) Veldig rart å tenke på han som noe annet enn goffel, for han heter liksom det, stakkars ungen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen flotte bilder du har lagt ut Pupsi!!!! :) Alltid gøy å se bildene du legger ut :) Tenk at du har kommet så langt i svangerskapet allerede! :klem: Veldig stas!

Håper dere får i orden det nye rommet til mannen og så er barnerommet snart klart også :) Veldig passende at rommet allerede var blått :fnise:

Kos deg så godt du kan på jobb denne uken! :klem:

Skrevet

Det var den arbeidsdagen :sukk: Følte meg ganske bra da jeg stod opp, men ble bare verre og verre da jeg kom på jobb. Fikk ikke gjort noenting, måtte forandre stilling hele tiden, og ingenting hjalp. Hadde så sterke smerter. Etter en time snakket jeg litt med sjefen og dro hjem... Det var vondt å sitte, ligge, stå, gå... Fikk gangvansker, og vagget skikkelig da jeg gikk. Jeg håper dette gir seg i løpet av kvelden!!

Skrevet

Tickeren min har byttet bilde i dag :nigo: Store fine goffelen inne i magen :rødme: Nå begynner han å få litt dårligere plass ser det ut som.

Neglene hans er ferdige :dåne: Tenk at det ligger et mini-menneske med fingernegler og det hele inni magen min. Klarer ikke helt å tro på det jeg :sjenert:

Siden jeg er på det 6. bildet, kan jeg si at jeg er i 6. måned da? :klø:

Skrevet

Gratulerer med bilde-bytte! :hoppe: Sånt er alltid morsomt!

Syns det er vanskelig å vite hva jeg skal si når noen lurer på hvor langt jeg er på vei som ikke er inne i uke-beregningene (som er ca. alle som ikke er gravide). Jeg er jo 24 uker, som er 6 måneder. Men jeg har jo mer enn 3 måneder igjen... :klø:

Utrolig kjedelig at du får så sterke smerter av jobbing! Høres jo ut som du ikke burde jobbe i det hele tatt... :troest:

Skrevet

Ja, det er veldig vanskelig å vite hva man skal svare! Pleier å si at jeg er litt over halvveis, men kan jo ikke si det hele tiden ;) Mannen syntes det er kjempesnodig at det er ti mnd (i uker) og ikke ni. Han føler seg skikkelig lurt! :fnise:

Kjedelig med jobben ja. Jeg hadde alle planer om å fortsette i 50 % i minst et par mnd til, men hvis ikke dette gir seg blir det nok 100 % meget snart :sukk:

Skrevet

At disse ukene og månedene ikke stemmer overens er irriterende ja :ler: Jeg tar bare termindatoen min og teller tilbake jeg, termin 2.september, ergo var jeg fire fullgåtte måneder 2.april, og er i min 5. måned nå. Ellers er man jo halvveis når man er 20 uker, dvs 4,5 måneder, og da er jo du fem fullgåtte måneder nå, og inne i din 6.måned :)

Skrevet

hei hei pupsi!!

nå har jeg lest gjennom ca hele boka di!!

utrolig spennende å følge med!! er bare i første pp og småstresser litt allerede... etter å ha lest litt her, så skal jeg iallefall prøve å ikke stresse så :) vil ihverfall prøve annenhver dag metoden, men nå er ikke mannen så gira på :sengekos: når det er gråvær ute.. han er skikkelig værsyk... :murvegg:

en ting jeg også begynte å lure på... var nicket ditt pupsilure før, eller er det noen andre? mente jeg skrev med deg i bryllupsdagboken min ser du :wink: giftet oss 4 juli 2009 :)

:klemmer:

Skrevet

Wow! Nå ble jeg imponert! :)

Ja, jeg har vekslet litt mellom pupsi og pupsilure og noen andre navn ;) Husket at jeg hadde skrevet med deg før, men husket ikke at det var bryllupsdagboken ;)

Det er lurt å ikke bli for utålmodig for tidlig ja :jepp: Det kan fort gå noen måneder.

Bekkenet mitt er fortsatt vondt :sukk: Er spent på hvordan jeg føler meg i morgen. Er det like ille i morgen blir det nok ikke noe jobbing på meg men heller en tur til legen.

Skrevet (endret)

Innom med en :klem: til deg, jeg synes du er så utrolig flink å dra på jobb tross for at du sliter med bekkenet ditt....men husk, du får ikke noe igjen for å brekke ryggen på jobb....er du for dårlig må du desverre bare sykemeldes...vi får prøve å sette oss(da tenker jeg oss og babyen) foran jobben ;)

Endret av Neytiri
Skrevet

Hei Pupsi,

Jeg har nå sittet og lest gjennom dagboken din og ville bare si gratulerer med graviditeten og ønske deg all lykke videre i svangerskapet. Gleder meg til og følge deg videre her :)

Skrevet (endret)

Hei Pupsi,

Jeg har nå sittet og lest gjennom dagboken din og ville bare si gratulerer med graviditeten og ønske deg all lykke videre i svangerskapet. Gleder meg til og følge deg videre her :)

Hei cami :vinke:

Takk for besøket!

Prøver du å bli gravid/er gravid også eller? :)

Endret av Pupsi
Skrevet

Som den ungen turner rundt inne i magen min :overrasket: Han har holdt et skikkelig leven siden før 6. Opp og ned, og sparking og slåing! Tror han stuper kråke og tar salto, og gud vet hva han ikke gjør. :klø: Umulig å sove da ;) Han mente vel det var morgen :sjenert: Jeg får vel bare venne meg til at det ikke er jeg som bestemmer når dagen starter heretter ;)

Bekkenet mitt er like ille i dag, men jeg ser det an litt til før jeg ringer jobben og legen. :sukk: Vil ikke være borte fra jobb :sur: Syntes det fungerte så bra med 50 % sykemelding og tilrettelegging. Det er så godt å komme seg ut av huset og se mennesker. Og nå er jeg redd for at jeg skal være så ille som jeg er nå resten av svangerskapet. :tristbla: Det er virkelig smertefullt.

Min fastlege jobber bare to dager i uka så jeg må til en annen enda en gang. Har vært hos andre leger på senteret flere ganger enn jeg har vært hos min fastlege :roll: Vurderer å bytte lege. Hvis jeg ikke blir bedre ved et mirakel i løpet av en halvtime, så drar jeg til legen etterpå og ber om 100 % sykemelding i noen dager, så får jeg se hvordan det går da, om jeg blir bedre av å bare hvile, men jeg tviler egentlig, har jo hvilt hele påsken.

Skrevet

Hei cami :vinke:

Takk for besøket!

Prøver du å bli gravid/er gravid også eller? :)

Vi har begge lyst på barn, men vi er enda litt usikre på om det passer akkurat nå eller om vi burde vente litt til. Men det er vel aldri ett helt perfekt tidspunkt heller (med tanke på jobb og studier). :)

Skrevet

Koselig med masse liv i magen da :)

Skal ringe legen pga bekkenet i morgen jeg også, har bare blitt tusen ganger verre de siste dagene, HAFF!

Skrevet

Uff da, angelou :kose: Jeg har fått 100 % sykemelding nå, i to uker. Liker det ikke, for jeg har så mye jeg skulle gjort på jobben. Ting som ingen andre vet om, ting jeg har i hodet mitt, og har planlagt :sjenert: Er vel ingen kris om det ikke blir gjort, men hadde liksom planlagt det :sur: Men slik som jeg er nå, kunne jeg absolutt ikke vært på jobb!

Rart at det kan bli mye verre bare i løpet av noen dager :klø: Det skjedde meg også.

Skrevet

Åhh det skal bli veldig deilig å gå hjemme i permisjon og slippe å bekymre seg over sykemeldinger og ansvarsfølelse for jobben. Nei, da skal det bli bedre å konsentrere seg om ett lite nurk.

Skrevet

Ja, det er helt sant, liljan :jepp: Føler at ansvarsfølelsen min ovenfor jobben er for stor til tider. I går ringte jeg sjefen og sa at jeg var sykemeldt i to uker, men at jeg allikevel skulle prøve meg på jobb om noen dager, og se om det fungerer :overrasket: Både mannen og mamma syntes at det var litt vel optimistisk, og unødvendig av meg :sjenert:

Kroppen min er forferdelig vond nå. Tror ikke lenger at det er forbigående og grunnet besøket hos svigermor. Tror nok heller bekkenløsningen har tatt et skritt lenger frem, og at dette er min nye hverdag :sukk:

Veide meg i dag. Veier nå 59,4 på morgenen uten klær, etter å ha tisset :)

Lillegutt har for det meste sovet i dag, men har kjent noen små spark.

Skrevet

Hei hei!

kjedelig at du har fått bekkenløsning, det høres ikke mye behagelig ut..

Har aldri hatt det så er litt vanskelig å forestille seg.. :)

Kjenner meg igjen ang ansvarsfølelse for jobben, og skjønner deg veldig godt med tanke på sykemeldingen.. håper du klarer å slappe av hjemme nå da! tenke på deg selv og nurket :):gravid:

:klem:

Skrevet

Magen min føles helt sprengt nå. Når jeg spiser blir den ganske mye større, og føles veldig stram. Jeg tror også at jeg har ganske mye kynnere, men er ikke helt sikker. Magen blir ganske hard, men ikke så hard som etter sex, men jeg kjenner at den liksom strammer seg.

Syntes jeg bare får mer og mer hår på magen. Mørkere begynner de å bli også.

Gleder meg til mannen kommer hjem :hoppe: Det er liksom lyspunktet hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...