Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

KJipt du ikke går offentlig.....er jo mange flinke der også da....men om man først har blitt fornøyd med en enkel så skjønner jeg at du vil fortsette!

Ja jeg kjøpte meg også yoga for gravide dvd plus det kurset da......er jo gøy å kunne gjøre det hjemme og være avslappet....absolut å anbefale!

Nydelig bilder av lille Goffel :rødme: Har ikke noe bilder av at han er gutt eller? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, akkurat det fikk vi ikke bilde av :fnise: Men det er veldig morsomt at det er så lett å se det. Var helt tydelig begge gangene, både i uke 16 og 19 :)

Jeg har hatt en forferdelig slitsom dag :sukk: Er så vondt å være på jobb. Tilslutt, etter 3,5 timer, måtte jeg bare legge meg på sofaen der. Klarte ikke mer... Så jeg skal definitivt ikke jobbe mer enn 50%. Men skal prøve videre i 50% :)

Resten av kvelden skal tilbringes i sofaen. Hadde frisørtime etter jobb, og tok en liten tur innom et senter, så tilslutt klarte jeg nesten ikke å gå :overrasket: Angret som bare det etterpå.

Men ble fin på håret, og gjorde noen barneklær-kupp, så jeg får bare lide nå ;)

Har kjøpt to pysjer i str 56, og 4 bodyer i str 50 (er helt forberdedt på at de aldri passer) og en ullbody i str 56. Under 300 kr for alt sammen. Veldig fornøyd :) Handlet på Name it.

Skrevet

Nydelige Goffel :rødme:

Ang. bodyene i str. 50.. du får satse på at de er litt store i str ;)

Skrevet

De så litt store ut i størrelsen, men jeg er helt forberedt på at de aldri passer. Men syntes det er bedre å ha noen i str 50 enn å måtte dra ut med en helt nyfødt/sende mannen ut :fnise: Kan jo hende vi får flere barn etterhvert som de kan passe til :) Var ingen stor investering.

Ja, han er fin :rødme: Stor baby :jepp: 270 gram. Tenk at han er laget ut av egentlig ingenting. :yvonne: Og at han ikke fantes for noen mnd siden, men nå vil han forhåpentligvis være viktigst i mitt liv resten av livet :) Rart å tenke på.

Skrevet

Husk å sett av en liten plass til mannen i ditt liv og da ;):fnise:

Skrevet

:ler: ja jeg synes sånne bilder av utstyret er søtt da ;)

Du får legge ut sånt bilde om du skulle få tak i et :fnise:

Skrevet

:fnise: :fnise:

Kom over en fin side i stad, hvis du er litt interessert i sånne ting om dagen ;)Her

Er spent på kjønnet på din lille baby, Neytiri!

Skrevet

:ler: morsom side

jeg er driiitspent....ordinær UL neste fredag, håper lille Bumba viser seg frem :)

ha en god helg med mannen og lille goffel ;)

Skrevet

Mannen var ute i går, og sover lenge i dag. Jeg sitter her og kjeder meg, og håper han skal våkne snart. Men det er nok litt for tidlig. Lurer på hvorfor jeg våknet så tidlig, pleier å sove et par timer lenger. :klø:

Jeg skal på jobb i kveld, men kommer jo tidlig hjem allikevel :) Er veldig fornøyd med tilretteleggingen min på jobb så langt! Det er en stor lettelse.

Jeg lurer veldig på når magen har tenkt til å vokse mer. Syntes den har stoppet helt opp, men jeg kjenner spark hver dag, og alt er jo bra så :) Noen ganger sparker han så hardt at jeg ikke klarer å sitte i ro. Han trener musklene sine. I går kveld sparket han rett på blæra mi flere ganger. Det var ganske ubehagelig altså!

Skrevet

ohhh jeg har plutselig fått sove igjen etter jeg sluttet å spy.....så jeg vet hvordan det er å stå opp tidlig når man ikke trenger det...

Så bra at du har fått sånn tilretteleggeing....er ihvertfall noen som skjønner at det lønner seg om de skal beholde gravide i arbeid!

Skrevet

:hallo: innom å oppdatterere meg og legger igjen et lite spor :)

Ha en fin søndag :klem:

Skrevet

Her skulle jeg inn og si hei og høre hvordan det gikk, og så ser jeg at du har bursdag! (tydeligvis)

Gratulerer med dagen!! :is::duskedame: :blåse: :bursdag:

åh, nå fikk jeg veldig lyst på is.. :sikle:

Og store, fine, lille Goffel! Han høres ut som en liten fotballspiller! :rødme:

Håper du har en fin søndag og bursdag! :)

:klem:

Skrevet

Tusen takk TittTitt og siebaeo :klemmer: Har hatt familieselskap nå, og spist is og brownies faktisk ;) Og marsipankake da. Føler jeg har fått altfor mye sukker nå, er helt rar :fnise:

Jeg har fått en helt ekstremt økt matlyst de siste dagene :overrasket: Våkner om natten og tidlig om morgenen at jeg er dritsulten! Har nådd startevekten min, men ikke gått opp noe enda. Men har en mistanke om at det ikke er lenge før :sjenert:

Jeg har snille familiemedlemmer, som har gitt meg 2500 kr i dag, og noen smågaver. Så jeg tror jeg skal shoppe litt snart :handle: Eventuelt ta en tur på spa :nigo:

Jeg har hatt en hektisk dag med jobb, kakkelaging og familieselskap. Puh... Har vondt i bekkenet og halen nå.

Fysio og legebesøk i morgen, og ingen jobb :)

Skrevet
:hoppe: litt for 20 uker :danser:
Skrevet

:hoppe: halveis jo :hoppe:

jeg stemmer på spa, det fortjener du synes jeg ;)

Skrevet

I dag har jeg vært hos fysio og lege. Fikk 50% sykemelding i 5 uker til.

Jeg har hatt mye plager den siste uken. Jeg har hatt diare i en uke nå, og masse ubehag i tarmene. Jeg har også hatt litt halsbrann. Veldig ekkelt. legen mente at jeg burde kutte ut jerntablettene, men jeg syntes det er rart hvis det er det som gir meg diare da jeg har brukt dem i ca en mnd nå :klø: men vi får se.

Jeg har også fått en ekstremt økt matlyst. Det er helt plagsomt! :overrasket: I går kveld spiste jeg kveldsmat ca kl 21. Og ved midnatt, var jeg så sulten at jeg bare måtte stå opp for å spise. :sjenert:

Nå sparker Goffel masse her :kose: Mannen har enda ikke fått kjenne utenpå magen. Han nekter å sparke mer hver gang mannen skal kjenne. Har kjent lite spark de to siste dagene egentlig.

Jeg fikk en parkeringsbot i stad :sur: Kun min egen feil, så hjelper ikke å være sur. Har parkert der mange ganger før uten å få bot, og da tenker man at det sikkert går bra neste gang også... Men men.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20+1 i dag og det er nøyaktig halvveis :hoppe: Et svangerskap er jo 40+2 ;) Tok litt tid før jeg skjønte at det ikke er 20 som er halvveis :ler:

Skrevet

Skulle bare sjekke om man kan poste anonymt i dagbøker... Man kunne ikke skrive i dagbøker som gjest før.

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen som nettopp var!!!!!! :romeo: *Synger bursdagsangen* ;)

Kjempefine bilder du har lagt ut og Goeffel synes utrolig godt på UL bildene :) Ikke alle som får de like tydelige.

Og ikke minst grattis for halvveis i svangerskapet!!!!!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...