Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn, da har vi tjent 3500 denne helgen og brukt 6000 :fnise: Og vi har fått mye bedre plass i boden. :nigo: Mannen holder på å skru ned noen hyller der nå, så han kan begynne å male, og lage seg et fint kontor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldsomt til effektivitet da :fnise:

Finn kan sannelig være praktisk da - totalt sett går dere jo ikke mye i underskudd :fnise:

Skrevet

Jeg er helt imponert over hvor raskt folk ringer etter at vi har lagt ut annonsene. Fikk solgt alt med en gang, og jeg som trodde det skulle bli kjempevanskelig.

I dag merker jeg at jeg er støl og har vondt etter treningen. Men det går overraskende bra allikevel :)

Har ikke vært ute å prøvd vogna enda. Fant ut at den ville bli så skitten på hjulene, og vi skal jo ha den stående midt i stua en stund til, så vi kan se på den hele tiden :fnise:

I overimorgen begynner jeg på jobb igjen. Er veldig spent på hvordan det vil gå! Skal jobbe fra 8- 11.45, så det er ikke lange vakten. Jeg får ta med meg smultringputa mi :ler:

Ikke fått så mange spark enda i dag, men har kjent noen små. På torsdag er det ultralyd. Er spent på om det fortsatt er gutt. Hvis det ikke er det vet jeg ikke hva jeg gjør :dåne: Det er vel ikke så ofte babyer skifter kjønn på ul, så det er vel mest sannsynlig riktig :) Jeg syntes det er veldig lenge å tenke at det er 5 mnd igjen. Det var faktisk 5 mnd igjen til terminen min i går. Liker mye bedre å tenke at jeg nesten er halvveis :nigo:

Skrevet

jeg synes det går kjempefort jeg, teller ikke så mye ned til termin, men til jeg skal ut i ferie før permisjonen i uke 32 :) Nå er det jo snart påske, og den går jo kjempefort, og når den er over er jeg halvveis omtrent, og så går det slag i slag mot mai, og så er det sommer, ja, jeg synes tiden flyr :fnise:

Og så er jeg spent på å se om jeg greier å jobbe fullt helt ut...

Skrevet

Utrolig hvor desperate folk er etter ting på finn ja :fnise:

Hadde vi bare hatt noe fornuftig å selge så vi hadde fått litt mere plass her.... men nei...

Skrevet

Grattis med vognskjøp da! Er jo sikker praktisk til bruk i byen, men er litt enig i at den ser jo ikke ut som den sikreste....men som noen over her sier, de hadde nok ikke lagd noe som ikke var sikkert...jeg tror bare designen virker litt sånn....

Oj blir spennende å begynne å jobbe igjen, håper det går bra...jobber du da 50% eller noe sånt??

Sjeldent at de skifter kjønn, med mindre de var veldig usikkre på første UL da.....men har man sett et tydelig utstyr på en gutt så tviler jeg på at den blir noe mindre :fnise:

Lykke til på jobben ;)

Skrevet

Nå ringte akkurat sjefen og sa at hun gledet seg veldig til å se meg i morgen :nigo: Det satt jeg stor pris på. Gruer meg litt til å begynne igjen, siden jeg har vært borte i en mnd. Sånn pleier jeg å være når jeg har hatt ferie også ;)

Jeg skal jobbe fra 8-11.45 i morgen. Skal ha med meg puta mi, og et skriv fra fysioen. Sjefen sa at jeg bare måtte ta masse pauser underveis, og det står det i brevet fra fysioen også. Jeg håper det fungerer, og at jeg kan fortsette å jobbe litt. :nigo:

Skrevet

Spiste akkurat en is, og da ble det sparking ja ;) Vet ikke om det var sukkeret eller at det er kaldt. Men ungen har vært helt rolig tidligere i dag, men begynte å sparke endel da jeg spiste is. Ikke de hardeste sparkene, men helt tydelig allikevel.

Skrevet

Jeg skjønner så godt den følelsen når man kommer tilbake fra sykemelding.....men godt at din sjef har tilrettelagt og at hun gledet seg å få deg tilbake...da føler man at man er noe verdt på jobben ihvertfall ;)

Håper det går bra!

Ohh så hærlig med spark...jeg merket alt for mye aktivitet når jeg tok en espresso hos et vennepar i helgen....da var det dans hele kvelden :)

Skrevet

Lille fine Goffelen min :rødme: I går kveld sparket han meg så hardt at jeg kjente det utenpå :hoppe: Hadde tilfeldigvis hånden akkurat der han sparket, og han sparket skikkelig hardt! Jeg skrek og mannen skvatt :fnise: Håper mannen får kjenne neste gang, men det skal jo litt til.

Kjente masse bevegelser i sengen i dag tidlig også. Masse spark, og noen snubevegelser.

Nå må jeg dra på jobb. Skal skrive mer om hvordan det har vært å jobbe igjen senere :vinke:

Skrevet

19 uker :hoppe:

Jeg har forferdelig vondt nå :grine:

Har jobbet i to dager. Godt å være tilbake igjen på en måte. Gode kollegaer, og sjefen setter så stor pris på at jeg er tilbake :kose: Jobber i mitt eget tempo, med mine egne oppgaver på data, og skravler masse med de andre. Vi er plutselig alt for mange på jobb, og jeg skravlet bort hele dagen i går, og halve dagen i dag :flau: Sjefen var på møter :sjenert: Bakte tilogmed brownies i dag, og bare koste oss...

Oppgavene mine er greie, og det er ting jeg klarer, og som nesten bare jeg kan. Derfor er sjefen veldig glad for at jeg er tilbake. Jeg slipper helt å gjøre ting jeg ikke bør :)

Hadde litt vondt i går, og endel mer vondt i dag. Ble verre da jeg kom hjem begge dagene, og nå har jeg veldig vondt! Tror nesten jeg bare må legge meg ned nå. Verker så sinnsykt i bekkenet. Frustrerende å ikke kunne sitte! :frustrert:

Babyen har sparket endel i dag på jobb. :)

Skrevet

Uff da Pupsi - dumt at du skal ha det så vondt! :(

Men prøv så godt du kan å tenk positivt og at du passer på lille Goeffel ;)

Håper jeg kan dele det gaaanske snart igjen :klem:

Det er i allefall kjempe bra du trives på jobb og har det bra der, det er kjempe viktig.

Ser også du har kjøpt vogn - Xplory :) Har bare hørt positive ting fra de som har den, så du blir nok veldig fornøyd tror jeg :)

Skrevet

Uff ikke godt å høre om bekkenet! Har du ikke blitt bedre av behandlingen?? Jeg vil gjerne anbefale deg yoga for gravide, gjør underverker for bekkenet synes jeg, jeg har begynnt å klare å sove igjen på natta pga det ;)

Høres koselig ut å være tilbake på jobb.....jobber du noe redusert eller er du i full 100%jobb igjen??

:klemmer:

Skrevet

I dag er det ultralyd :hoppe:

Jeg jobber 50% og tilrettelagt. Håper jeg kan fortsette med det :)

Jeg har ikke blitt bra av behandlingene, men kanskje det har holdt det i sjakk? Det vet jeg ikke helt... :sjenert: Har mye vondt fortsatt.

Jeg skulle gjerne begynt på yoga, men jeg vet ikke helt om vi har penger til det enda. Bruker en formue i fysiobehandlinger og bassengtrening allerede :sjenert:

Jeg kjente flere harde spark utenpå magen i går, men mannen fikk ikke kjent ;) Den slutter å sparke så fort han legger hånden på magen min.

Men nå får han se lille Goffel i dag da :rødme:

Skrevet

Så koselig med mange spark utenpå magen...jeg går og kjenner hele tiden, men kanskje litt for tidlig for meg enda.....hvor er tickerene våre forresten :klø:

Fysioterapi burde jo gå inn på frikort greie ikke sant :klø: ihvertfall når jeg brukte manual terapaut fikk jeg jo frikort til slutt...

Skrevet

Hvordan gikk det på ultralyd i dag? :hoppe:

Er enig med Neytiri i at gravidyoga er helt fantastisk, merker at jeg får vondt i bekkenet hver gang det er blitt for lenge siden jeg har trent! Jeg har heller ikke råd til å gå på gravidyoga, så jeg bestilte meg en DVD på nettet istedet, og er veldig fornøyd med den. Det kan jo kanskje være et alternativ?

Nå vet jeg ikke hvor ille det er med deg, men du har rett på gratis fysioterapi når du er gravid om du er så plaget med bekkenet at du får problemer med å gå. ;)

Skrevet

Jeg går til en fysioterapeut som ikke har offentlig avtale, så jeg får ikke frikort etterhvert. Bassengtreningen gir meg heller ikke stempel på egenandelskortet, da det skal dekke garderobe og slike ting. Utrolig kjedelig! Går til den fysioen fordi legen mente bestemt at det var den beste, og at jeg burde få en avtale med dem :sjenert:

Kan kanskje prøve meg på litt yoga hjemme ja :)

Så ul-rapport :nigo:

Alt er bra. Fremdeles gutt :fnise: Han veier 270 gram. Og terminen er fremskyndet litt, så jeg er 19+4 i dag istedenfor 19+1. Veldig fornøyd med det altså :) Fikk 3 fine bilder, som jeg kan scanne og legge ut etterpå. Ganske hardhendt jordmor, men veldig hyggelig! :)

Skrevet

Godt at det fremdeles er gutt da :fnise:

Fantastiske fine bilder - lille Goffel ser aldeles nydelig ut allerede :rødme:

Heldiggrisen! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...