angelou Skrevet 23. februar 2010 #981 Skrevet 23. februar 2010 Hvis du ikke har det til vanlig og plutselig har fått det nå så er det nok heller graviditeten ja Drikk melk, spis mandler og lovehearts
Devilina Skrevet 23. februar 2010 #982 Skrevet 23. februar 2010 Ja den halsbrannen er noe som hører med dessverre..... merker den til tider her også, men er ikke plaget av det. Svigerinna mi er plaget av det fra før av og hun måtte slutte på tablettene hun gikk på siden hun er gravid også... så er lite man kan gi en gravid... blir kjærring råd i tilfelle. Har hørt om melk og lovehearts jeg også
Pupsilure Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #983 Skrevet 23. februar 2010 Takk for tips! Pappa mente derimot at melk hadde helt motsatt hensikt. At de hadde gått tilbake på det rådet. Men jeg vet ikke. Han sa at det som fungerte best for han var å ikke spise fire timer før han la seg, riste ut kullsyren av brusen (eller bare drikke noe annet enn brus ), ta link-tabletter, og unngå fet mat og tomater. Prøver ut tipset med å ikke spise nå. Så får vi se. Har litt halsbrann nå, men ikke så ille. Var ille i går da jeg lå i sengen. Hvis jeg er plaget i kveld også skal jeg dra på apoteket i morgen og spørre etter Link eller noe annet. Nå begynner fruene snart :hoppe:
Devilina Skrevet 23. februar 2010 #984 Skrevet 23. februar 2010 Mulig melk har det, har ikke prøvd selv faktisk..... men tror i grunn hva som helst kan gjøre at man får halsbrann... er nok forskjell fra person til person om hva man reagerer på etc.
Pupsilure Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #985 Skrevet 23. februar 2010 Ja, jeg får nok bare finne ut av det selv I forrigårs fikk jeg det av nystekt brød med smør og markjordbærsyltetøy + gul saft. Men det ble inntatt i sengen da, så kanskje jeg spiste for sent. I går var det pølsegrateng og brus. Den skjønner jeg godt. Både kullsyre, fet mat, tomater. I dag har jeg også spist pølsegratengrester, syntes ikke jeg kunne kaste resten, og orket ikke å lage noe. Men det blir noen timer fra jeg spiste til jeg legger meg
LilleEkorn Skrevet 23. februar 2010 #986 Skrevet 23. februar 2010 Her er jenta som aldri hadde hatt halsbrann før hun fikk to blå.. og fra uke 10-11 så har jeg omtrent hatt det hver dag. Ikke behagelig.. Jeg prøvde alt av kjerringråd, som mandler, melk, poteter, lovehearts +++ Men jeg ble så lei av alle "gode" råd som bare førte til at jeg måtte spise noe, som igjen resulterte i mer halsbrann.. Du kan tygge gaviscon og link, de er trygge for gravide. Det er det eneste som fungerer delvis her. Og; noe som hjelper, ikke sitt i sofa og spis middag f.eks, sitt heller rett på en stol, da blir spiserøret rettere.. Og hold deg sittende en stund etter mat.. Eneste som jeg er helt sikker på er at halsbrann her noe f***** dritt.
Pupsilure Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #987 Skrevet 24. februar 2010 Takk for tips LilleEkorn! Det er forferdelig ubehagelig altså! Slapp billigere unna i går heldigvis. Har lurt litt på om det kan være bivirkning av noen nye piller jeg har begynt med. Jernpiller og multivitamin, for det kom rett etter at jeg begynte med dem, og de tar jeg alltid på kvelden. Men det er vel heller bare ønsketenkning Jeg har fått ultralydtime i dag!! Ringte og fikk en avbestillingstime. Så nå må jeg hoppe i dusjen. Håper så inderlig at kjønnet kan sees Hihihi
siebaeo Skrevet 24. februar 2010 #988 Skrevet 24. februar 2010 Ååå så gøy med ultralyd!! :rødme: Lykke til, håper han eller hun vinker til deg :rødme:
Pupsilure Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #989 Skrevet 24. februar 2010 Da er jeg og lille Goffel tilbake fra UL Noen som vil vite kjønnet? Det blir en....
dreia Skrevet 24. februar 2010 #990 Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer med ein liten her inne også. Så artig at den sterke magefølelsen stemte. God bedring til bekkenet. Håpar fysioterapien hjelper.
lilljan Skrevet 24. februar 2010 #991 Skrevet 24. februar 2010 Så kjekt med en liten guttebaby. Fra ett objektivit ståsted er de helt fantastisk disse små guttene. Jeg husker at første gang jeg gikk gravid ønsket jeg meg en jente, men i det sekundet jeg fikk vite på ul at det var en gutt var jeg i ekstase. Jeg så for meg en minikopi av pappaen og det ble Prinsen også! :rødme: Tenk at de en gang skal bli store menn (det synes jeg er veldig rart)
Pupsilure Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #992 Skrevet 24. februar 2010 Tusen takk Det er fantastisk å endelig vite det. Jeg har kjøpt noen små søte plagg allerede. Fordeler med at vi venter gutt: -Rommet er allerede lysblått, og skulle ikke males om uansett om det hadde blitt jente -Det er flest jentebarn i min familie -Pappa har nok alltid ønsket seg en sønn, da jeg er enebarn. Nå får han et guttebarnebarn, som han kan ta med på allslags gutteting. Tror han og mamma kommer til å sette stor pris på det! De er bare 45 år gamle, og har masse hobbyer. -Mannen sin familie har tatt vare på utrolig mye ting etter han og fetterene hans. De har et loft fullt av lego, duplo, og annet. De er 4 gutter som har vokst opp i det huset, og ingen jenter. Jeg spurte mannen om vi skulle holde det hemmelig, men det skulle ikke han hvertfall Så da ringte jeg likesågodt litt rundt og fortlte det.
angelou Skrevet 24. februar 2010 #993 Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer med en liten guttebebis i magen Så gøy å få vite det da
Neytiri Skrevet 24. februar 2010 #994 Skrevet 24. februar 2010 jaaaaaaaaa jeg viste det!!!! Blir spennende å se om min magefølelse er den samme også...skal få bestillt privat UL i uke 17 da!!!
Fantorangen Skrevet 24. februar 2010 #995 Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer med den ventende Var det der du har vært tidligere du var til UL? Vi må nok vente i 9 dager til, så er det ordinær UL og det gleder vi oss til :rødme: Ha en fin kveld
Pupsilure Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #996 Skrevet 24. februar 2010 Ja, det var på samme sted Kjempekoselig å vite hva som skjuler seg i magen :rødme: Blir spennende å få vite kjønnene til dere andres babyer etterhvert også
Dine Skrevet 24. februar 2010 #997 Skrevet 24. februar 2010 Kjære Pupsi Gratulerer så mye med en liten gutt i magen!!!!! Kjempe morsomt å følge med og jeg må jo bare legge til at jeg hele tiden sa det kom til å bli en gutt Dette er kjempe moro og jeg gleder meg masse til å følge med videre!!!!
Pupsilure Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #998 Skrevet 24. februar 2010 Hihihi :rødme: Koselig å se deg Dine Nå prøver vi å finne navn til den lille. Guttenavn er så vanskelig Men har noen på lur Blir et ganske barskt navn, ikke noe sukkersøtt Leander eller noe sånt
Dine Skrevet 24. februar 2010 #999 Skrevet 24. februar 2010 Blir spennende med navn da.. Kommer dere til å dele det eller holder dere det hemmelig? Har du bestemt deg for vogn enda? Leste litt oppover at du vurderer Simo eller Xplory?
cypress Skrevet 24. februar 2010 #1000 Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer med guttebebiss!! Skal du oppdatere bildelisten din med et bilde av magen snart kanskje??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå