Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Åååå, jeg gleder meg til å se MIN bamsemums :rødme:

Jeg har time til ultralyd 8. januar (betaler selv). Og nå har jeg fått brev om at jeg har fått fødeplass, og ordinær ultralyd 24. februar. :hoppe: :hoppe:

Jeg har hatt en ganske dårlig dag. Er forkjølet, og har så vondt i halsen og har et trykk i hodet. I tillegg så kom kvalmen da jeg kjørte bil i stad :roll: Satt med hodet nedi en pose lenge.

Jeg har jobbet, vært en rask tur på et senter, besøkt farfar og mormor. Har akkurat kommet hjem, og er så sliten :sukk: Mannen lager biff til oss nå.

Jeg må dessverre ut igjen, for jeg har ikke levert gaven til bestevenninnen min. Vil helst bare sove jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff det er travle dager for enhver for tiden. Du får trøste deg med at snart er nå julen her og da er det ikke annet å gjøre enn å slappe av. :)

Også den kvalmen da, det er skikkelig synd i oss. Skulle ønske at jeg kunne slenge den videre til handyman om så bare for en dag, så han kunne fått vite hva det er for noe ...

Håper du får en rolig og avslappende jul, med masse god mat og ikke minst flotte pakker :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at formen ikke er så bra, får håpe dagen i morgen blir bedre :klemmer:

Heldig som snart skal på UL :rødme: Trur jeg må bestille meg privat Ul jeg også altså :sjenert: Har ikke fått time til ordinær UL enda jeg, men rundt uke 18 sa legen min noe som føles ut som en evigheeet til.

Ha en kjempe fin julefeiring Pupsi :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god jul Pupsi!!!! Håper du får en kjempe fin feiring med mannen og hans familie, uten for mye kvalme. Tenk at neste jul så er du mamma og dere har en liten tass å feire med. Mange juleklemmer fra Dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil se bamsemomsen din :rødme:

GOD JUL pupsi!! Håper du får en fin dag :) Var ikke meningen å skrive det der på veggen din altså, jeg viste ikke at det var hemmelig :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul, dere :klemmer:

Jeg vet at det ikke var med vilje, Titten :klem:

Jeg er så forkjølet, og har det ikke så veldig bra. Men håper det vil gi seg. Sovet dårlig, og hoster/nyser/snørrer og er litt slapp. Svigermor ble lettere hysterisk, for hun er ekstremt redd for smitte :roll:

Om et par timer reiser vi til svigers. Kommer hjem sent i kveld eller i morgen.

Gleder meg til gavene jeg ;) Både de jeg får selv, og de vi skal gi bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg og dine Pupsi :klemmer:

Det med en lettere hysterisk svigermor som er redd for smitte vet jeg alt om :fnise:

Siden svineinfluensaen satt inn for fullt har vi ikke fått lov til å gå inn på kjøkkenet hennes, selv om vi er vaksinerte og ikke skal kunne smitte. Men i dag har hun heldivis/forhåpentligvis løsnet litt på restriksjonene, men hun kommer helt sikker til å sitte 2 meter fra alle gjestene...

Litt slitsomt å ha en slik svigermor til tider... Men hun er da snill å da.

Kos deg masse i kveld og får håpe kvalmen holder seg litt borte i dag :klem:

Edit: Skriveleif :fnise:

Endret av Fantorangen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen :nissegutt:

Det har vært en hyggelig julefeiring og 1. juledag-lunsj hos svigers. Vi fikk masse pakker i går :dåne:

-Rosendahl ølglass

-Rosendahl salt- og pepperkvern

-Rosendahl krukke

-Finn schjøll lysestaker

-2400 kr (fra mine foreldre og svigermormor)

-DVDer x3

-putetrekk x4

-strømpebukser

-kubbelys x4

-øredobber fra snø of sweden

-hardangerbestikk (salatsett)

-bok

-digert kakefat med spade

-gavekort på Ark

-jule-te

-servietter

-genser

-godteri

-frisørsjampo/balsam

-drikkeglass x6

Ja, vi har fått veldig mye. Orker ikke å ramse opp absolutt alt :sjenert:

Nå bare slapper vi av hjemme. Det var veldig godt å komme hjem :hjerte:

Men to juleselskaper gjenstår :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvor fort ting kan snu. Nå føler jeg meg helt fin igjen :nigo: Forkjølelsen er på vei tilbake, og jeg er ikke kvalm.

Syntes det er rart at jeg ikke tisser mer enn normalt. Jeg må fortsatt ikke stå opp om natten for å tisse. Jeg er heller ikke trøtt. Og metallsmaken i munnen er forsvunnet. Orker ikke å engste meg for om jeg holder på å miste eller noe. Bare nyter det :Nikke:

Men brystene er ømme da :) Og jeg har kjent et uvant ubehag i magen. Kan kjennes ut som om noe utvider seg.

Vi har ikke sagt det til mannens familie enda. Selv om det fristet veldig. Får gi mine foreldre streng beskjed om å ikke avsløre noe når de møtes på søndag!

Svigermor vil visst absolutt ikke kalles farmor, så da blir det bestemor. Mamma blir nok mormor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg pupsi....eg er lite kvalm untatt morningen nå....har plutselig fått de ømmeste puppene EVER! Har også sånne "utvidelse" følelse i magen.....hmm ja og så kan eg være god i bruk som skuespiller for gråting...for det kommer plutselig tårer og eg vet ikke korfor :fnise:

Min bestemor vil ikke engang bli kalt bestemor....så skjønner det der litt....men hun har fått et kalle navn...litt sånn som Nana hvis du skjønner....Når har dere tenkt å si det til svigers da????

Endret av icechick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt :sjenert: Men det blir nok ikke mer enn 4 uker til, da er jeg jo 12 uker :rødme:

Vi snakker ikke så ofte med dem, så det er lettere å ikke si noe. Snakker jo med mamma hver eneste dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrigud...er jo bare 4 uker til 12 uker!!!! :hoppe:

Gleder meg å se på UL om eg er lengre kommet eller ikke.....men tirsdag blir eg halvveis til 12 uker hvis eg er der eg tror..

Skjønner at dere vil vente da hvis dere snakker ikke så ofte med de. Ja eg klarte jo absolut ikke å vente med å si det til mamma, men svigers hadde eg klart meg lenger...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden har gått så raskt :dåne: Det er jo deilig, men allikevel. Ikke lenge siden vi var prøvere begge to, icechick :) De 4 ukene det går før man finner det ut, hjelper på ganske mye da ;) Tenk at jeg teller fra forrige skuffende mens. Det tenkte jeg ikke på den dagen, 2. november, at det var dag 1 i mitt svangerskap. :rødme:

Veldig spennende å se om du har kommet lenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad nå :rødme: Min aller beste venninne ringte meg i morges og fortalte at hun er gravid :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg visste at de skulle starte prøvingen, men hadde ikke trodd det skulle klaffe så fort for henne. Det gikk på første PP. Veldig morsomt at jeg bare er en mnd lenger enn henne :nigo:

Hvis alt går bra med oss begge, blir dette SÅ morsomt!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så morsomt at bestevenninen også er gravid :jepp: Da blir sikkert mamma-permisjonen ekstra morsom og koselig for dere :Nikke:

Høres ut som om du har hatt en koselig jul så langt - det er bra! Masse fine gaver du hadde fått og forresten :Nikke:

Kos deg videre, og nyt 8 uker :strix:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...