Pupsilure Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #601 Del Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer så mye med graviditeten Det var gode nyheter å komme inn i etter en del fravær fra KG :rødme: Tusen takk, Rosa Veldig hyggelig å være gravid altså Nei, det er ikke galskap, jeg har jo gjort det Så at du hadde tatt to tester med ukeindikator, hvor lang tid hadde du i mellom? Jeg tok første med ukeindikator 16.nov - da viste den 1-2 Den andre tok jeg 21.nov og da viste den 3+, syntes det var en kraftig økning på 5 dager... Enten så er det flere huleboere som har slått seg ned :gjeiper: ellers produserer jeg mye hcg denne gangen Kjempe fint pepperkakehus forresten Ha en fin kveld Hmmm... Hvor lenge var det i mellom da...? Under en uke. For jeg har visst det i 8 dager nå, og tok den siste for noen dager siden. 5-6 dager etter den første tenker jeg. Ja, det var en kraftig økning ja!! Du skal ikke se bort ifra at det er flerlinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. desember 2009 #602 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvor lenge var det i mellom da...? Ja, det var en kraftig økning ja!! Du skal ikke se bort ifra at det er flerlinger Det var vel 5 dager i mellom. Jeg forventet at det skulle stå 2-3, så ble litt overasket over å lese 3+ ja Flerlinger :gjeiper: ? Kan de se det på tidlig UL? Skal jo på det til torsdagen. Bare baby er frisk, kan det bli en eller flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #603 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, de kan se det på Ul ja. Det var 5 dager ca mellom mine. Var livredd for at det fortsatt skulle stå 1-2 Utrolig spennende med tidlig Ul da Må du betale for det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. desember 2009 #604 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, de kan se det på Ul ja. Det var 5 dager ca mellom mine. Var livredd for at det fortsatt skulle stå 1-2 Utrolig spennende med tidlig Ul da Må du betale for det selv? Ja, jeg forstår hva du mener. Man vil jo at stigningen skal være der og det var den jo for deg også UL må jeg betale selv ja, men bare 10x10 (viste ikke om det var lov å skrive priser her inne derfor 10x10) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. desember 2009 #605 Del Skrevet 8. desember 2009 Trodde privat UL var mye dyrere jeg :klø: Da tror jeg jammen meg at vi skal kjøre på med det når det blir vår tur og - innebiller meg at det (forhåpentligvis) vil ha en beroligende effekt, i stedet for å vente helt til ordinær UL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 8. desember 2009 #606 Del Skrevet 8. desember 2009 Det bruker å være en del dyrere. Jeg sjekket litt rundt for noen uker siden og jeg fant ingen under 1000 kr. Nå sjekket jeg ikke annet enn på nettsider ol. Så det finnes nok mindre kjente steder enn feks. volvat som gjør det litt rimligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #607 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kunne også tenkt meg å gjøre det, men syntes det er for dyrt med 1000 kr, hvertfall så tidlig. Senere tar vi nok 3D tenker jeg Har du fått henvisning da eller, fantorangen? Hvis det er i oslo, kan du skrive hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. desember 2009 #608 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kunne også tenkt meg å gjøre det, men syntes det er for dyrt med 1000 kr, hvertfall så tidlig. Senere tar vi nok 3D tenker jeg Har du fått henvisning da eller, fantorangen? Hvis det er i oslo, kan du skrive hvor? Nei, har ikke fått henvisning men har vært der tidligere på vanlig GU. Kan sende deg en pm med navn på stedet. Er 99% sikker på at det var prisen de sa i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #609 Del Skrevet 8. desember 2009 Takk for PM. Skal definitivt ringe dit, selv om jeg syntes prisen var for god til å være sann (eller så suger jeg i matte :ler: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #610 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) De siste dagene har jeg vært så varm, når andre ikke har vært spesielt varme. Veldig rart. opplever også at brystene mine er unormalt varme. Det er sikkert normalt, det er bare så rart å kjenne forandringer på kroppen. Jeg har heldigvis sluppet noe særlig kvalme til nå. Bare hatt litt, men det har ikke vært så ille. Ikke syntes jeg at jeg tisser mer, er mer tørst eller er mer trøtt enn vanlig. Hadde vært veldig gøy å ta UL snart. Klarer liksom ikke å tro at det er noe der inne. Det virker så fjernt. Hadde kanskje trodd det mer hvis jeg kastet opp i tide og utide. men det vil jeg helst slippe! Selv om jeg tror jeg får kvalme etterhvert Da jeg var gravid som 17 åring, kastet jeg opp flere ganger. Var ca 6 uker på vei mens det holdt på, tror jeg. Tisset innmari mye også. Nå må jeg sove. Lang dag i morgen. Først jobb 8-15.30. Så personalmøte og ut å spise med jobben 17-ca 21. tror jeg skal ta en tur på et senter i mellomtiden der, og titte på mammabukser :fnise: Endret 8. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. desember 2009 #611 Del Skrevet 9. desember 2009 Tviler ikke på at det kan være behagelig med mamma-busker alt nå Skal ikke mye til før buksene begynner å stramme her i gården iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. desember 2009 #612 Del Skrevet 9. desember 2009 Mammabukser kan være ganske så behagelige har jeg hørt Så det er nok ikke dumt! Når man kjøper de kan man like så godt bruke de en stund - Håper du får en kjempe flott dag i morgen, prøv å slapp litt av i mellomtiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 9. desember 2009 #613 Del Skrevet 9. desember 2009 Mannen har nå endelig fått boken jeg kjøpte til han i høst. Hakkespettbok for småbarnsfedre. Og han syntes den er kjempemorsom Han sitter og ler for seg selv, og leser litt for meg. Jeg har jo lest hele boken før han fikk den men syntes det er veldig hyggelig å høre hva han syntes er gøy. :rødme: Opplevde det sist. Mannen leste hele boken på 2 dager, og i flere dager senere kom han stadig med sitater fra boken Ser bildene av testene dine. Strimlene dine har ikke kontrollstrek? Har kun vært borti tester med kontrollstrek, slik at det må være to streke for positiv. Og hvor får en tak i digitale som viser hvor langt en er kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #614 Del Skrevet 9. desember 2009 Opplevde det sist. Mannen leste hele boken på 2 dager, og i flere dager senere kom han stadig med sitater fra boken Ser bildene av testene dine. Strimlene dine har ikke kontrollstrek? Har kun vært borti tester med kontrollstrek, slik at det må være to streke for positiv. Og hvor får en tak i digitale som viser hvor langt en er kommet? Joda, de har kontrollstrek Men teststrekene var fortsatt såppas svake at du sikkert ikke så dem Digitaltesten kan kjøpes på apoteket. Kjøpte en der til 160 kr, og så kjøpte jeg to stk på ebay til 85 kr for begge inkludert frakt. Lønner seg helt klart å kjøpe på eBay, men da var teksten på engelsk og ikke norsk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 9. desember 2009 Link med bilder og beskrivelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #616 Del Skrevet 10. desember 2009 Tenk at jeg ikke er halvveis til 12 uker engang :dåne: Jeg har bare visst det i nesten 2 uker, og det er 6 uker igjen til det begynner å bli tryggere. Og dritlenge til jeg kommer til å få stor mage, og babyen kommer. Skulle ønske tiden kunne gå litt fortere nå. Jeg våkner hver morgen og forventer å bli skikkelig kvalm, men foreløpig har jeg ikke blitt det. Litt småkvalm innimellom, men ikke i nærheten av å kaste opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #617 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har egentlig så mye å gjøre, og tenke på for tiden. Merker at jeg blir sliten i hodet, og får bare lyst til å gjemme meg under dyna Jeg har litt for mange beskjeder å huske på, ting jeg har lovet å ordne, ting som har skjedd som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tolke. Merker at jeg har liten oversikt, og stresser med tanken på dette. Tror jeg må skrive en liste til meg selv. Det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. desember 2009 #618 Del Skrevet 10. desember 2009 Skriv liste ja - det hjelper meg veldig (alltid!) Har ført opp julegaver jeg har kjøpt, strøket over det som er pakket inn osv. Veldig kjekt! Jeg føler meg hvertfall ikke så stresset når jeg fører lister, forhåpentligvis hjelper det deg også! Skjønner godt du er litt utålmodig med de neste 6 ukene.. Det er sikkert den tiden som er verst på mange måter. All ventingen og usikkerheten, samt at du ikke kan dele det med altfor mange heller. Godt du kan skrive her inne Blir kjempe spennende når du kan fortelle venner og familie det. De kommer sikkert til å bli kjempe glade på deres vegne!! Nå er jeg 14 DPO og ingen tante enda. Men får se om jeg tester i morgen tidlig eller til helgen. Skrev i dagboken min også at jeg har kjøpt 24 strips fra Ebay, men de tar nok to ukers tid før kommer. Men kjekt å ha Klem så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #619 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, listen hjalp meg. Ryddet litt på dataen i samme slengen, og fant masse gamle lister også Jeg har nesten helt mistet matlysten. Ikke fordi jeg er kvalm eller noe, jeg er bare ikke sulten Jeg har også fått en slags metallisk smak i munnen. Har hatt det i noen dager nå, og prøvd å få det vekk med pastiller og sånt, men det går ikke. Mannen har klaget over det også. Så nå fortalte jeg han akkurat at det er et graviditets-tegn jeg har lest det før, men hadde glemt det, til jeg plutselig nå kom på det Ellers må jeg si at brystene (eller skal jeg si brystet ) er mindre ømt. Kan hende at jeg bare er blitt vant til det også. Jeg har fått lønn; 32 000 Nå blir det shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. desember 2009 #620 Del Skrevet 10. desember 2009 Litt av en lønning!!! :hakeslep: Skulle ønske jeg også fikk den størrelsen på lønninga... Bra listene hjalp. Det gjør som regel det Metallsmak i munnen har jeg også hatt de siste to ukene, men av og på. Tror det er fordi jeg har hatt et lite sår på innsiden av munnen og har kjent den metallsmaken når jeg har kommet borti det. Så er nok ikke et graviditetstegn hos meg hvertfall - dessverre. Har han vært fornøyd med adventsgavene så langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå