Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To vitex or not to vitex... Jeg vet jammen ikke... Jeg gidder ikke ta det mer, jeg merken ingen forksjell syns jeg, og siden jeg jo har en "diagnose" tenker jeg at det ikke vil spille noen rolle fra eller til. Men jeg vet ikke jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Denne pp tok jeg Vitex fra dag 1 og frem til EL og stoppet da, jeg tok også solvipect og synes jeg merket dette. Synes jeg hadde merkbart mer og tynnere EL-slim. I tillegg blødde jeg en mini-blødning den dagen jeg hadde EL. Har aldri gjort dette før, aner ikke hvorfor det plutselig kom om det skyldes Vitexen eller om jeg hadde en EL-blødning. Jeg har lest at dette kan være et tegn på at kroppen er ekstra fruktbar? :sjenert:

Ellers har jeg brukt Vitex noen mnd av og på. Synes liksom ikke det har hatt den helt store effekten men.. lov å håpe :strix:

Jeg krysser fingrene for PP7 blir vår lykke-PP.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)

godt det og bli forelsket igjen:)

hehe

Ja, kjempedeilig å ha noen skikkelig forelsket dager :rødme:

To vitex or not to vitex... Jeg vet jammen ikke... Jeg gidder ikke ta det mer, jeg merken ingen forksjell syns jeg, og siden jeg jo har en "diagnose" tenker jeg at det ikke vil spille noen rolle fra eller til. Men jeg vet ikke jeg.. :sjenert:

Skjønner at du ikke gidder mer. Er litt der selv, men vil gjerne bruke opp boksen :ler: Og jeg har lest veldig mange som har hatt effekt av den på amerikanske forum... :sjenert:

Hei hei!

Denne pp tok jeg Vitex fra dag 1 og frem til EL og stoppet da, jeg tok også solvipect og synes jeg merket dette. Synes jeg hadde merkbart mer og tynnere EL-slim. I tillegg blødde jeg en mini-blødning den dagen jeg hadde EL. Har aldri gjort dette før, aner ikke hvorfor det plutselig kom om det skyldes Vitexen eller om jeg hadde en EL-blødning. Jeg har lest at dette kan være et tegn på at kroppen er ekstra fruktbar? :sjenert:

Ellers har jeg brukt Vitex noen mnd av og på. Synes liksom ikke det har hatt den helt store effekten men.. lov å håpe :strix:

Jeg krysser fingrene for PP7 blir vår lykke-PP.

Hei :vinke:

Har ikke sett deg her før. Vi har prøvd omtrent like lenge vi da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ikke fått mensen enda... Tester i morgen tidlig hvis den ikke kommer. Tviler på at det er noen vits, men. Og jeg har bestemt meg for å ta vitex til ca dag 12. Har ikke flere EL tester igjen, men pleier å ha EL omtrent da.

Ellers får vi straks et vennepar på besøk. Gleder meg. Mannen har vasket hele leiligheten, og jeg har pyntet litt. Det er så fint her nå. Og snart lukter det nystekte pepperkaker i hele huset :hjerte: Vi hører på julemusikk også. Og jeg har fri i morgen. Kunne livet vært bedre :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

Jeg er innom KG stadig vekk, og har en dagbok her som har ligget brakk en stund :fnise: Ble litt mye tanker i hodet mitt da vi ikke lyktes i begynnelsen, så jeg har tatt en liten pause :sjenert: men nå føler jeg at alt går litt bedre, så da er jeg tilbake.

Ja, vi har prøvd ca like lenge.. Jeg er i PP7 og du er i slutten av PP6? Er ca på dag 19 jeg nå. Har egentlig ikke noen voldsomme forhåpninger denne PP heller, bortsett fra at jeg hadde som sagt en liten mini-blødning på dag 13 (EL-dagen). Ellers synes jeg de fleste mnd har vært ganske så like :) Hadde vært sååå fint om vi kunne få :gravid: pakke til jul :sjenert: Ønsker meg virkelig ikkenoe annet enn det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris med nyvasket og nypyntet hus! Ikke noen deiligere følelse enn det! :jepp:

Også pepperkaker i tillegg da - jeg er imponert! :fnise:

Har den store innpakkningsdagen i dag jeg, så sitter med julemusikk og pakkebord og tenkte å få unna alt av julegaver. Koselig med juleforberedelser :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

Jeg er innom KG stadig vekk, og har en dagbok her som har ligget brakk en stund :fnise: Ble litt mye tanker i hodet mitt da vi ikke lyktes i begynnelsen, så jeg har tatt en liten pause :sjenert: men nå føler jeg at alt går litt bedre, så da er jeg tilbake.

Ja, vi har prøvd ca like lenge.. Jeg er i PP7 og du er i slutten av PP6? Er ca på dag 19 jeg nå. Har egentlig ikke noen voldsomme forhåpninger denne PP heller, bortsett fra at jeg hadde som sagt en liten mini-blødning på dag 13 (EL-dagen). Ellers synes jeg de fleste mnd har vært ganske så like :) Hadde vært sååå fint om vi kunne få :gravid: pakke til jul :sjenert: Ønsker meg virkelig ikkenoe annet enn det :rødme:

Jeg syntes jeg så i boka di at du hadde prøvd siden mars? Jeg startet prøvingen i juli. Så sånn sett har vi ikke prøvd så mange mnd, for jeg har litt korte sykluser. Men det har jo vært 6 forsøk :sjenert:

Det ville vært min beste julegave også :jepp: Egentlig det eneste jeg ønsker meg ja.

Så rart at du hadde en blødning på EL! Får håpe det var et tegn :lur:

Heldiggris med nyvasket og nypyntet hus! Ikke noen deiligere følelse enn det! :jepp:

Også pepperkaker i tillegg da - jeg er imponert! :fnise:

Har den store innpakkningsdagen i dag jeg, så sitter med julemusikk og pakkebord og tenkte å få unna alt av julegaver. Koselig med juleforberedelser :hjerte:

Ja, det er så deilig her nå :klem: Vi har det alltid ganske ryddig, men nå er det rent også. Mannen min er så flink :hjerte:

Innpakning er kjempekoselig! Gleder meg til det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fått skikkelig mensen. Og i stad kom det faktisk utflod uten farge :hakeslepp: Pleier ikke å ha noe særlig utflod, og hadde hvertfall ikke trodd jeg kunne få det uten farge nå. Men senere da jeg var på do, kom det bittelitt farget igjen.

Jeg kjenner litt stikkinger og lette murringer nå, så den kommer vel straks tenker jeg. :roll: Men har den ikke kommet i morgen tidlig, så tester jeg igjen. Får bare bruke opp de siste testene mine. Rekker jo uansett å få nye i posten til neste IKM.

Og testene mine er så følsomme at man nesten kan få falske positive på dem, så den hadde vel slått ut for noen dager siden hvis jeg var gravid. Tror jeg skal kjøpe tester som ikke er like sensitive neste gang. De måler hcg-verdier helt ned til 10. Og vi har 5 naturlig i kroppen. Nesten alle andre tester måler 25 og 50.

Jaja, fortsatt en sjanse igjen til å bli gravid før jul. Neste EL er ca 12 desember.

Natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, fikk rent julestemning av å lese her!! :rødme: Jeg gleder meg til jeg får tid til å pynte til jul også! Det får bli på onsdag tenker jeg. :jepp:

Håååper du ikke får mensen!!! xxxxx Krysser fingrene for det!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Godt med fri på mandag!

TR eller ikke TR det er spørsmålet her i dag! Håper hu holder seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jeg syntes jeg så i boka di at du hadde prøvd siden mars? Jeg startet prøvingen i juli. Så sånn sett har vi ikke prøvd så mange mnd, for jeg har litt korte sykluser. Men det har jo vært 6 forsøk :sjenert:

Det ville vært min beste julegave også :jepp: Egentlig det eneste jeg ønsker meg ja.

Så rart at du hadde en blødning på EL! Får håpe det var et tegn :lur:

Hei igjen!

Sluttet på pillene 22 mars, og hadde 3 vanlige sykluser (uten prøving) før første PP i juni.. Så jeg er i PP 7 nå. Har også ganske korte sykluser (fra 24-28 dager).

Håper ikke tanta kommer for din del nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter :klemmer: Får håpe jeg kommer tilbake i morgen med gode nyheter :lur:

Nå skal jeg på trening. :)

Har vært litt kvalm i hele dag..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: her var det spennende, så jeg får følge med her i morgen forstår jeg :)

Lykke til, sender over masse babystøv :strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Og krysser fingre og tær + ben for at tanta holder seg langt unna deg og alle andre prøvere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...