Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoi! lilljan! Jeg vil også ha del av den æren, som kom med de vitenskapelige fakta bak påstanden!! :hoho:

Yyes yes vi deler æren 50/50. :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yyes yes vi deler æren 50/50. :bolledeig:

Hvem som helst kan ta æren for min del, så lenge jeg blir :gravid: :rødme:

Tenk så deilig det er å være bare oss to. Vi kan gjøre hva vi vil etter jobb, og vi (jeg) kan jobbe masse ekstravakter uten å planlegge noe, og vi kan sove lenge hver helg, og vi kan gjøre hva vi vil på kveldene, være hos venninner til midnatt på tirsdager og se på Greys :hjerte: Det er innmari deilig å bare være oss to. Tror jeg skal nyte det til det fulle den korte tiden det varer.

I morgen skal vi kanskje kjøpe bil :) Har funnet en ny som jeg har enda mer lyst på enn den første som vi ikke fikk. Den er perfekt!! Men vi får den nok ikke. Det er auksjon, så noen byr nok høyere enn oss. Men vi byr så mye vi kan :jepp:

Jeg har trent yoga i dag. :)

Skrevet

Hei. Har ikke lest gjennom hele prøvedagbok din, bare litt her og der, men ser at vi har vært prøvere leeenge begge to...

Lykke til på bilauksjon i dag! Spennende å se om dere får tilslag!

Er helt enig med det at det er godt å bare være to også. Ha frihenten til å gjøre det en ønsker når en ønsker, reise hit og dit uten å planlegge for mye, ta seg en fest, late dager osv...

Men håper jo selvfølgelig spiren sitter snart for vi er klar for å møte en ny fase i livet nå :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Tusen takk for besøk, du med det vanskelige navnet :fnise:

Nå har du prøvd endel lenger enn meg da :) Men det er frustrerende uansett. Man vil liksom bli gravid med en gang, når man endelig har bestemt seg for å prøve.

To dager til eggløsning :jepp: Vi skal :humpe: i dag og på lørdag. Så håper vi at det blir resultater omtrent på halloween.

Bilkjøp er spennende, men jeg tør ikke å håpe på at vi får denne. Den er bare helt perfekt!! Denne har alt tilbehøret, km, automatgir osv osv som vi vil ha. Ikke så lett å finne. Så jeg bare håper....

Ikke kjent noen symptomer på EL enda. Har jo også begynt på vitex denne syklusen. Har pleid å ha masse smerter rundt EL.

Skrevet

Vi fikk bilen!! :hoppe: :hoppe:

Jeg er så glad nå! Den er så fin :rødme:

Skrevet

Ååh grattis med bil :hoppe: så gøøøøøøøøøøøøøy :bolledeig:

Ser dere humper og står på, det er bra :ler: blir nok snart en pupsi baby her og kan jeg tenke meg =)

Skrevet

Gratulerer med bilkjøp :smilorange:

ja nå er det bare å :sengekos: på de nærmeste dagene, så krysser vi fingrene for en liten en snart fester seg hos deg. :klemmer:

Skrevet

Tusen takk, dere :) Bilen er fantastisk :rødme: Har hentet den nå, og kjørt litt med den. Føler meg som en dronning i den. Den er så høy og fin. Har full oversikt. Og knapper på rattet som styrer stereoanlegget! :jepp:

Ja vi :humpe: som bare det ;) Men bare annenhver dag da :lur:

Håper det blir vår tur denne gang. Hvis spiren har latt vente på seg fordi vi har hatt for liten bil, så kan den bare komme nå :lur: Nå er det klart :strix:

Skrevet

Gratulerer med ny bil! Det må være super herlig å cruise rundt i ny bil! Lykke til i denne pp - det virker jo som om dere "står på" som bare det så dette lover jo bra. Bare å håpe at en har %'ene på sin side!! God helg!

Skrevet

Gratulerer med ny bil. Det er digg det! Så nå skal du se bebisen kommer når alt er klart. Jeg håper det klaffer for deg denne gangen. Da havner vi i samme terminklubb :)

Skrevet (endret)

Gratulerer med ny bil! :hoppe:

Knapper på rattet til stereoen ja. Det har vi fått også nå. Stas. hehehe :lur:

Vet akkurat hvordan du føler deg i ny bil! :fnise: Den første kjøreturen er veldig "Se på oss'a. Har ny bil vi. Mehehehe!" :fnise:

Endret av Redbird
Skrevet
Gratulerer med ny bil! Det må være super herlig å cruise rundt i ny bil! Lykke til i denne pp - det virker jo som om dere "står på" som bare det så dette lover jo bra. Bare å håpe at en har %'ene på sin side!! God helg!

Det er fantastisk :rødme: Jeg elsker bilen min :hjerte: Mannen var helt imponert han også, viste den nettopp til han, har nemlig kjøpt bil på egenhånd :gjeiper: Han trodde ikke at den var SÅ fin, og hadde så mye knotter og funksjoner. Han var nesten misunnelig, selv om den jo er hans også. Men det er jeg som skal bruke den daglig da, han har en liten EL-bil :fnise:

God helg søta :kose:

Tuuusen takk, Titt :klem: Denne helgen er det jeg som skal jobbe, og du har kanskje fri eller? Er spent på daten din :fnise: Skal lese i boka di etterpå eller i morgen. Bør egentlig legge meg nå. Tidligvakt i morgen :sukk:

Gratulerer med ny bil. Det er digg det! Så nå skal du se bebisen kommer når alt er klart. Jeg håper det klaffer for deg denne gangen. Da havner vi i samme terminklubb :)

Ja, nå er det best bebisen kommer, når vi har brukt masse penger på ny, sikker og stor bil :ler: Rom har vi klart og! Selv om mannen ikke er helt fornøyd med å miste kontoret sitt :roll: Det hadde vært kjempegøy å komme i samme terminklubb :rødme:

Gratulerer med ny bil! :hoppe:

Knapper på rattet til stereoen ja. Det har vi fått også nå. Stas. hehehe :lur:

Vet akkurat hvordan du føler deg i ny bil! :fnise: Den første kjøreturen er veldig "Se på oss'a. Har ny bil vi. Mehehehe!" :fnise:

Jeg husker jeg så bilde av deres nye bil. Den var kjempefin! Jeg ble helt misunnelig da jeg så den, men nå har jeg min egen :hjerte: Det er så gøy!! Selv om den er 7 år gammel, er den helt som ny for meg :jepp:

Skrevet

Ja, sånn er det med oss også, vi har en 2001-modell, men for oss er den SPLITTER ny! New car-smell og greier også. :fnise: Men alle biler er nye i forhold til det skrapet av en Renault vi hadde før. :fnise: Renault'en som ble skrapa i Tyskland i sommer.. :sukk:

Hvilken farge er bilen da? :) Det er viktig. ;)

Skrevet

Farge er viktig, men det er dessverre ikke slik at man får velge farge helt selv :( Kunne ikke la det stoppe oss i å kjøpe den perfekte bilen :ler: Den er lys sølv. Skulle gjerne hatt svart. Men lys sølv er bedre enn mye annet :) Deres er lys blå-aktig mener jeg å huske? Er det bare mannen din som bruker bilen? Eller bruker du den på jobb noen ganger du også?

Skrevet

Flink, som kjøper bil på egenhånd! ;)

Hvordan er formen.. Håper det klaffer denne pp! :kyss:

Skrevet
Flink, som kjøper bil på egenhånd! ;)

Hvordan er formen.. Håper det klaffer denne pp! :kyss:

Jeg kjøpte faktisk leiligheten vår på egenhånd også jeg. Mannen hadde ikke sett den før jeg kjøpte den. :ler: Så å kjøpe bil var liksom ikke noen stor greie da :roll:

:fnise:

Jeg har EL i dag, ifølge tickeren. Har ikke merket noe særlig til det. Kanskje bittelitt. Men vi :sengekos: annenhver dag, så omtrent 31. oktober er det IKM :lur:

Skrevet

Jeg har ikke hatt fri denne helgen heller, men det er min egen feil. Er jeg som sier ja til å jobbe. Men det går greit :) Du må legge ut bilde, sant? :jepp: Titt og Idnar vil se :fnise:

Gu kor flink du er som har kjøot bil aleine, det kunne jeg aldri gjort :sjokk: Det hadde gått rett pisess, hehe:)

Jeg melder litt pass med dette prøve-å-få-baby chatten, jeg skjønner ikke driten av dette EL, IKM og PP osv. Og er ikke vitsi å prøve å forklare heller, Gossip Girl har prøvd flere ganger å forklare meg. JEg blir bare gla når dere humper så kommer det en babbis når det blir deres tur =)

:klemmer:

Skrevet
Farge er viktig, men det er dessverre ikke slik at man får velge farge helt selv :( Kunne ikke la det stoppe oss i å kjøpe den perfekte bilen :ler: Den er lys sølv. Skulle gjerne hatt svart. Men lys sølv er bedre enn mye annet :) Deres er lys blå-aktig mener jeg å huske? Er det bare mannen din som bruker bilen? Eller bruker du den på jobb noen ganger du også?

Pudder-blå er bilen vår! :fnise: Er bare Manden som bruker bilen. Jeg har ikke lappen jeg. :sukk: Men han kjører/henter meg når det passer seg slik med hans og mine arbeidstider da. :Nikke: Jobben hans ligger bare rett nedenfor min. :tommelsmil:

Skrevet
Jeg har ikke hatt fri denne helgen heller, men det er min egen feil. Er jeg som sier ja til å jobbe. Men det går greit :) Du må legge ut bilde, sant? :jepp: Titt og Idnar vil se :fnise:

Gu kor flink du er som har kjøot bil aleine, det kunne jeg aldri gjort :sjokk: Det hadde gått rett pisess, hehe:)

Jeg melder litt pass med dette prøve-å-få-baby chatten, jeg skjønner ikke driten av dette EL, IKM og PP osv. Og er ikke vitsi å prøve å forklare heller, Gossip Girl har prøvd flere ganger å forklare meg. JEg blir bare gla når dere humper så kommer det en babbis når det blir deres tur =)

:klemmer:

Jeg har sendt deg PM med finn-annonsen :)

Pappa hjalp meg å sjekke bilen og godkjenne kjøpet da, men pupsi-mannen hadde ikke mye han skulle ha sagt :ler: Nå er jo dette en kone-bil da, så han trenger ikke å bry seg så mye med den, den er miiiiiin :strix:

Da kan jeg glede deg med at vi har humpet, og at jeg ligger i sengen med laptopen og passer på at de dyrbare dråpene ikke renner ut igjen :fnise: Er det vår tur snart, tror du? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...