Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Synd at det ikke klaffet denne gangen, men du er vel allerede i gang med neste forsøk du nå? :lur:

Jeg jobber bare natta, så kjenner igjen mye av det som er skrevet her inne. Man trenger faktisk et par timer ekstra søvn når man har jobbet natta. Kroppen er jo laget til å hvile på natten, så uansett hvor mange år man jobber natta, vil aldri kroppen venne seg til å jobbe på natta/sove på dagen. Det kan være veldig krevende og slitsomt i perioder, og når man endelig har fri en dag, føler man at man sover bort altfor mange timer. :jepp:

For ikke å snakke om helgejobbing. Jeg jobber også annenhver helg, og jeg er dritt lei!

Håper at det klaffer for dere i PP 5, kjære Pupsi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er allerede godt igang med PP5 :lur: Men har ikke EL riktig enda. Tviler på at det klaffer denne PP :sukk: Ser for meg at det ikke klaffer før i mars en gang.

Jeg er ikke laget for å jobbe natt, dessverre. Og nå skal jeg slutte å ta nattevakter. Hvor stor stilling har du Bestee? Det er kanskje litt bedre når man har bare natt, men å blande er hvertfall slitsomt.

Baby-pupsi :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for den gode nyheten til Bestee :jepp: Så hyggelig når det klaffer for noen man følger med på :)

Håper det blir vår tur denne syklusen også :rødme:

Vi :humpe: i går. Og har planlegt det hver dag til tirsdag neste uke. Hvis vi får det til. EL er ca lørdag, og mannen reiser bort onsdagen etter og blir borte noen dager. Ble litt redd da jeg kom på at han skal på seminar, men det er heldigvis etter EL :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant?! Si det til mannen min. Det var bare tilfeldig at det ikke krasjet denne gangen! Men forhåpentligvis blir det ikke flere PP da :lur:

Trenger alle lykkeønskninger jeg kan få, og ikke minst, babystøv fra de gravide. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kul jakke du har! Den likte jeg. Lilla er jo bare nåtidens rosa el noe slikt :ler:

Når jeg var prøver var annenhver dag anbefalt. Men hva som egentlig funket er ikke godt å si. Selv om jeg tror jeg vet hvilken gang det var :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Det sies vel annenhver dag nå også, men jeg tør liksom ikke :sjenert: Føler at vi må gjøre det hver dag for å være sikker på at det er svømmere der når egget kommer ;) Men det er kanskje dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jo de små svømmerne overleve opptil flere dager inni deg, så personlig tror jeg annenhver dag er nok i massevis. ;)

Har hørt at det har noe med dannelsen av nye sædceller å gjøre. At de trenger en viss tid på seg til å bli mange nok og sterke nok. Så om man holder på veldig mye, som f.eks hver dag, så er sjansen større for at han "skyter blankt" på en måte, altså at svømmerne ikke er sterke nok til å klare ferden!

Så, annenhver dag er mitt tips! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Kanskje vi skulle prøvd det :klø: Men tror du ikke at de samme spermiene kommer ut, bare litt og litt? Ikke sterke nok.... :vetikke: Det høres veldig logisk ut da :Nikke:

Da blir det ikke noe i dag da ;) Vi prøver den taktikken denne gangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bare bare å jobbe natt. Jeg begynner å få nok. Jeg har 90% stilling som tilsvarer 14 netter. Det er fordelen med å ha ren nattejobb. Man får en del fri. :)

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver. Denne måneden hadde jeg helt mistet håpet. Jeg var helt sikker på at det kom til å drøye nærmere et år med prøving, hvis vi i det hele tatt fikk det til. Jeg tror det er veldig vanlig å begynne å bli lei når man har holdt på i nærmere et halvt år. :jepp: Jeg er helt sikker på at det klaffer veldig snart for deg også! Sjansene er jo veldig store for at det klaffer før året er omme! :klemmer: (Sier statistikkene, og jeg legger all min lit til dem.. :fnise:)

Uansett, her har du masse ferskt babystøv til å hjelpe deg på veien!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for støvet :strix:

Det er vel ikke anbefalt å jobbe natt nå som du er gravid :klø: Har du tenkt noe på det? Ja, det skjer vel når man minst venter det. Og det skjer nok med oss etterhvert også, men det skulle jo helst vært i går da :sur:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spermiene lages i "grupper". Det produseres en viss mengde av gangen. Derfor sier man også at om man ikke har :humpe: på en stund så kan det være en fare for at den "runden" med spermier er blitt for gamle og ikke vil svømme like bra.

Derfor sier man annenhver dag, for da får kroppen nok tid på seg til å produsere en god mengde, sterke, svømmedyktige små-menn. :Nikke:

Det fyller opp lageret lissom. :fnise: Selv om det produseres sperm hele tiden så vil mengden variere og kvaliteten.

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har :sengekos: i kveld, og da blir neste gang i overimorgen :jepp:

Denne gangen skal det klaffe :sur: Med både vitex og :humpe: annenhver dag :lur:

Vel, vi får se... Tror jeg legger meg nå. Har en veldig slitsom uke med masse møter og jobbing. Vært på møte både i går og i dag, og skal i morgen. Skal trene i morgen også, yoga! :) Ikke gjort det før, så det blir spennende.

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det klaffer denne gangen vil jeg føle meg som en sexguru som brakte på bane annenhver dag :ler: Jeg tar all ære ;) Neida! håper det klaffer for deg denne gangen. Krysser fingrer og tær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...