Gå til innhold

Pupsi skal ha baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så her blir det ingen kommentarer før i morgen kl. 19?? :ler:

Det er nok lurt å begrense databruken litt. Når jeg var i permisjon iallefall i begynnelsen hadde jeg også enkelte perioder jeg var ekstrem. Det verste er at jeg ser på slike mennesker som er avhengig av pc'en som nerder uten liv. Men det har jeg måtte svelge i meg ett par ganger. Når jeg har begynt i jobb og han i barnehage er dagene så hektisk at det er ikke tid til det. Jeg må alltid ennom FB, KG, mail osv osv. men det begrenser seg til ca 1 time hver kveld i stedetfor TV. Det blir din tur en gang også :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det verste er at jeg ser på slike mennesker som er avhengig av pc'en som nerder uten liv.

Er det liksom så mye bedre å sitte forran tven hele kvelden da?

Skrevet
Er det liksom så mye bedre å sitte forran tven hele kvelden da?

Nei absolutt ikke. Som sagt jeg har måttet svelge det i meg ett par ganger fordi jeg ser at det ikke stemmer...

Skrevet

Hei :vinke: Innom en kort tur. Syntes jeg har vært flink til nå :) Fikk besøk av ei venninne i stad, har laget middag, vært og trent, og sovet litt før jeg skal jobbe nattevakt :) Så mye jeg har fått gjort :Nikke::nigo:

Både Tv og data kan være en ordentlig uting, hvis man holder på med det for mye. Før så jeg for mye på TV. Jeg føler veldig ofte at døgnet har for få timer, men jeg vet egentlig hva jeg kan gjøre annerledes. :sjenert:

Tenker jeg får bruke dataen fra 17-19 i morgen også. I dag gjorde jeg det faktisk ikke, fordi jeg dro på trening istedenfor.

TittTitt: Husker ikke hva maskaraen heter.... Kan det være Loreal? Den har en liten, rund, klumpete børste, og er på reklame på TV :)

Skrevet

Se der ja, pupsi is back :nigo:

Åja den maskaraen har jeg sett, hehe. Var den bra? Min søster skal kjøpe dior maskara til meg på taxfree'en. Jeg lånte hennes og ble helt forelsket, har aldri i mitt liv hatt så fine øyevipper før *smelt*!!

Du har vært flink idag ja. Hatt besøk, trent og til og med spist middag og sovet. Også skal du på nattevakt? Djiisess! Flink du :kose:

Skrevet
Se der ja, pupsi is back :nigo:

Åja den maskaraen har jeg sett, hehe. Var den bra? Min søster skal kjøpe dior maskara til meg på taxfree'en. Jeg lånte hennes og ble helt forelsket, har aldri i mitt liv hatt så fine øyevipper før *smelt*!!

Du har vært flink idag ja. Hatt besøk, trent og til og med spist middag og sovet. Også skal du på nattevakt? Djiisess! Flink du :kose:

Pupsi is back :lur:

Ja, føler meg ganske flink :nigo: Men jeg er helt døgnvill nå. Så vidt jeg har fått med meg er det torsdag nå, og jeg skal straks på jobb igjen :sukk: Jeg har sovet nesten hele torsdag. Våknet litt over 19. Nattevakt er noe dritt! :sur: Nå husker jeg hvorfor jeg ikke vil ha nattevakter. Men stiller opp en gang iblant når noen er syke. Tror jeg skal slutte med det.

Når jeg kommer hjem i morgen tidlig kl 9, skal jeg sove så lenge jeg trenger, blir vel omtrent 19 i morgen også :roll: og så har jeg helg :nigo: Skulle gjerne sovet mindre, men det gjør noe med deg å jobbe natt, blir veldig sliten av det, og er helt i svime om jeg bare sover 7-8 timer.

Skrevet

Ja har inntrykk av at det er tungt å jobbe natt, ihvertfall vis du blander natt med andre vakter, det er ikke helt bra kombinasjon!

Deilig med helg da, jeg skal jobbe tidlig/tidlig. Sukk! Jaja, je gliker å jobbe helg, er koselig =)

Skrevet

Jeg syntes ikke det er så veldig koselig, men godt betalt da :nigo: Men nå jobber jeg annenhver helg, og er drittlei! Husker jeg syntyes det var ganske koselig i starten faktisk :) Spesielt morgenene. Da var alt helt rolig, og vi pratet i kanskje 2 timer før noen stod opp og vi trengte å jobbe.

Et godt tegn på at jeg jobber for mye: jeg har allerede fått utbetalt 30 000 mer enn årslønnen min. :hakeslepp: Blir nok ca 100 000 mer totalt, når året er over.

Skrevet

Da jeg jobbet på ESSO jobbet vi 5 ukers skift, to tidliguker, en kveld, en natt og en fri. (ihvertfall på den siste stasjonen jeg jobbet på) Og den uka jeg jobbet natt syns jeg egentlig det gikk fint jeg..! :klø: Kanskje jeg er nattemenneske. :fnise: Var ferdig klokken 7 om morgenen og kom hjem før 8 og sov til 13, kanskje 15 og det holdt fint det. Hatet følelsen av å ikke få noe ut av dagen..!

Og så var det jobb igjen klokken 23. :fnise:

Glad jeg er ferdig med DEN ESSO-stasjonen ja..! Mye styr..

Håper du får en fiiiin nattevakt....eh...Pupsi.....?? Hvem er du??? :grine:

Så først nå, mens jeg skriver innlegget, at det var nytt navn.... :hoho:

Skrevet
Håper du får en fiiiin nattevakt....eh...Pupsi.....?? Hvem er du??? :grine:

Så først nå, mens jeg skriver innlegget, at det var nytt navn.... :hoho:

Ogrinalnavnet vårt! :jepp:

Skrevet
Ogrinalnavnet vårt! :jepp:

Dårlig gjort å ikke informere om sånt!! :fnise:

Og..."vårt"?? Er...Pupsi blitt todelt? ;):fnise:

Skrevet

Ja min og Idnar sin :fnise:

Men jeg er helt enig, utrolig dårlig gjort å ikke inofrmere. skjønner godt at du ble forvirret :ler: Jeg hadde tenkt "nei faen, no skriver jeg i feil dagbok" :ler:

Skrevet (endret)

Hehe, syntes det ikke var noe vits å si fra jeg ;) Tenkte at dere skjønte det :gjeiper:

Jeg heter jo egentlig Pupsi :Nikke: Og jeg er TittTitt og Idnar sin :opplyser:

Natt er noe dritt. Nå er jeg lys våken. :overrasket: Tviler på at jeg får sove nå. Gidder ikke å prøve engang. Har jo helg nå, så kan sove hele helgen hvis jeg vil :ler:

I morgen tidlig skal vi på bilauksjon, og kanskje kjøpe oss bil! :hoppe: Det blir veldig spennende! :jepp: Jeg var der på tirsdag, og ingen bød på den. Auksjonariusen sa at han uansett ikke solgte den for under 60 000, så vi har tenkt til å forhåndsby 55 000, og hvis noen byr over oss så byr vi mer :lur: Jeg har veeeldig lyst på den bilen! Er veldig klar for å bytte ut gamle Silvia. Selv om hun gjør nytten sin. :kose:

Endret av Pupsi
Skrevet

:kyss:

Weeee bil auksjon, så spennene. Det har jeg aldri vært med på. Er spent på hvordan det vil gå :jepp: Har du helg no, pupsi? Har du none planer? JEg skal jobbe, men jeg gleder meg faktisk til det. Har heller ikke råd å ikke jobbe, og ikke råd til å feste. Jeg kommer for alltid til å være singel :ler:

Skrevet

Men JEG visste ikke at du "egentlig" var Pupsi!! Fy!! :ler: Jeg er fremdeles ganske ny! :ler:

Bilauksjon! :duskedame: Lykke til! :klem:

Skrevet
:kyss:

Weeee bil auksjon, så spennene. Det har jeg aldri vært med på. Er spent på hvordan det vil gå :jepp: Har du helg no, pupsi? Har du none planer? JEg skal jobbe, men jeg gleder meg faktisk til det. Har heller ikke råd å ikke jobbe, og ikke råd til å feste. Jeg kommer for alltid til å være singel :ler:

Jeg har helg nå ja :Nikke: Og jeg har planer: lørdag, bilauksjon og slappe av med muffinsen min :kyss: Søndag: til ei venninne og scrapbooke litt og sånn :) Blir nok hos henne hele søndagen.

Kjedelig å ikke ha penger :kose: Har du fått noe fast stilling enda?

Og du kommer ikke for alltid å være singel! Jeg tror du får deg kjæreste i mars :Nikke: Og du husker vel at du skal gifte deg 12 juni 2011 :klø:

Skrevet

Får jeg ikke kjæreste før i mars?!? :sjokk: Herregud det var lenge til. Jaja, jeg får bare ha tolmodigheten med meg! Ja, husker jeg skal gifte meg 12 juni 2011. Du må huske å minne meg påd et innimellom :fnise:

Jo asså, jeg har penger :ler: Kansje det kom litt feil ut. Men har ingenting fast, er derfor jeg liker å jobbe helg, tjene bedre da :jepp: Jeg har jobbet som ringevikar i 3 år no, så har overlevd, blir nok værende der så lenge jeg kan. Er den ebste arbeidsplassen og miljøet skårer topplisten, kommer aldri til å få sånne kollegaer igjen. Er derfor jeg blir, ikke pga sjefen for å si det sånn :ler:

wiiiiii, no er det hotel cæsar! Kos deg masse i helgen. Scrapbook eller hva du kalte det for, hva er det for noe? :klø:

:kose:

Skrevet

Nytt nick og greier jo!!

God helg søta!! :klem:

Skrevet

Gøy å scrappe! :)

:kaffekopp: :kaffekopp: Trøtt idaaaag.

Skal på vannvogna nå, er så lei av å bli slapp bare av to øl! :gjeiper:

Høres ut som en koselig helg, gooood helg videre! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...