Pupsilure Skrevet 25. august 2010 Forfatter #2521 Del Skrevet 25. august 2010 Lille gullet mitt 4 dager gammel. Magen i uke 12, 41 og 4 dager etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. august 2010 #2522 Del Skrevet 25. august 2010 Se på det håret da :rødme: Og kule klær forresten, hvor har du kjøpt den bodyen til Goffel??? Synes magen din er utrolig flott 4 dager etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #2523 Del Skrevet 25. august 2010 Åå, så pen han er! :rødme: Og henger meg på spørsmålet om den kule bodyen! Den magen din kommer til å være flat som en pannekake på veldig kort tid tror jeg! Deilig med litt mer bevegelighet tenker jeg! Selv om såret er litt vondt.. Gleder meg ikke akkurat noe mindre til min lille kommer når jeg ser bildet av Goffel! Heldige dere er som har så fin en gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. august 2010 Forfatter #2524 Del Skrevet 25. august 2010 Bodyen er fra Lindex, men er noen år gammel, og arvgods Vi har flere kule gamle bodyer med dyr på i neste størrelse. Magen er enda flatere i dag Skikkelig gøy å se altså! Har jo lurt veldig på hvordan gravidmager ser ut rett etter fødsler. En annen ting jeg har glemt å skrive; jeg var jo avhengig av Otrivin nesespray i noen mnd. Måtte ta hver kveld, og på slutten noen ganger på dagtid også. Men etter fødselen er behovet helt borte Hører folk har fortalt om det før, men hadde ikke trodd det skulle skje med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. august 2010 Forfatter #2525 Del Skrevet 25. august 2010 La dere merke til "skoene" hans eller? Anbefaler å titte på Trumpette sokker på eBay! :jepp: har kjøpt ballerinasokker til to venninner som har fått baby. Skikkelig søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2010 #2526 Del Skrevet 25. august 2010 For en skjønning, han er jo til å spise opp Også så masse fint hår han har, jeg som var så godt som hårløs til jeg ble to år Forresten.. hvor fornøyd er du med ammeputen fra barnas hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. august 2010 #2527 Del Skrevet 25. august 2010 Så nydelig han er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. august 2010 #2528 Del Skrevet 25. august 2010 For en skjønning og magen din må da ha flatet ut veldig fort??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. august 2010 Forfatter #2529 Del Skrevet 25. august 2010 Tusen takk :rødme: Hverken jeg eller pappaen hans hadde noe hår før vi var ca et år, så det var veldig overraskende at han hadde såppas mye hår. Og så mørkt da Hadde jeg vært mannen tror jeg jeg hadde vært litt skeptisk Huden hans er skikkelig gylden også, men ingen av oss er det... Ammeputen er dessverre ikke min venn om dagen. Den er for godt fylt. Har klippet den opp i dag og tatt ut litt av fyllet, og da ble den bedre, men tok dessverre ikke nok. Så må nok gjøre det igjen. Og det var ikke bare bare. Vet ikke hvor fort magen pleier å flate ut jeg Men den er stor nok til at folk tror jeg er gravid fortsatt! I går var jeg i butikken og handlet, og holdt meg på magen, for jeg var så øm i såret. Hun i kassen spurte meg om den sparket Og jeg måtte fortelle at han ikke var der inne lenger, men på utsiden og 5 dager gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 25. august 2010 #2530 Del Skrevet 25. august 2010 Så søt han er Pupsi. Og sokkene var kjempekule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 25. august 2010 #2531 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Dobbelpost. Endret 25. august 2010 av Michelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2010 #2532 Del Skrevet 25. august 2010 Ahh... takk for tipset om puten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 25. august 2010 #2533 Del Skrevet 25. august 2010 Guri land, du kommer til å bli slank igjen fort Og så søt Goffel er :rødme: Tror ikke det er unormalt å være nedfor og utenfor den første tiden. Selv er jeg helt innstilt på det. Merker hormonene godt, spesielt i begynnelsen. Tror jeg kommer til å merke det enda mer når de forsvinner. Skjønner hva du mener med at du føler deg snytt for en naturlig fødsel. Du hadde forventninger og psyket deg ordentlig opp. Husk at du fikk en nydelig og frisk gutt ut dette. Det var jo fødselsskader du var mest redd for, virket det som. Nå har du han, og han er frisk og utrolig vakker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. august 2010 Forfatter #2534 Del Skrevet 25. august 2010 Tusen takk, michelin Nei, det er nok helt normalt å være hormonell og rar. Er bedre i dag heldigvis Føler meg mye bedre i kroppen også. Ikke like vondt å reise meg opp og sånt i dag. Jeg er jo kjempeglad for at ting ble som det ble! Alt gikk bra med oss begge. Og der og da ble jeg bare glad da jeg fikk høre at han lå i seteleie, for da øynet jeg en sjanse til å få keisersnitt Hadde noen slags rier natt til torsdag, som åpnet meg 2 cm, og det var vondt Herregud, tenk at for en uke siden hadde jeg akkurat vært på sykehuset og blitt strippet. Og fått vite at det var helt lukket. Jeg var skikkelig lei og sliten av alt sammen. Natt til torsdag var som sagt vond. Og torsdag fra 9 og utover skjedde alt sammen Det er rart hvor fort man glemmer ting... Jeg klarer ikke helt å kjenne på følelsen av hvor lei jeg var lenger Og jeg husker nesten ikke hvordan det var å ha den store magen. :dåne: Goffel virker veldig knyttet til meg. Jeg roer han helt klart best. Og han liker så godt å kose med meg, og å ligge inntil meg om natten :rødme: Han er så søt og god, og myk som en kattunge. Og han lager lyder som en liten fuglunge iblant. Jeg pleier å kalle han både kattunge og fuglunge, og en drøss med andre kosenavn. Det er SÅ koselig å ha en liten baby! Dere gravide kan glede dere så sinnsykt mye! De er så vakre, og lager så mange søte grimaser og lyder. Jeg blir så glad av å titte på han og kose med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 25. august 2010 #2535 Del Skrevet 25. august 2010 Usj, jeg klarer ikke lese noenting uten å bli helt rørt for tiden, jeg.. Er blitt helt ekstrem.. Det er jo store forandringer som skjer når man får barn, og i tillegg har man alle hormonene som overtar kontrollen over absolutt alt. Ikke rart det er litt opp og ned med humøret da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. august 2010 #2536 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, den første uka opplevde jeg at det kjentes ut som urinstrålen ble tykkere, og at det tok lengre tid før det kom ut Jeg er bare så glad for at jeg nå kan gå på do uten problemer, både foran og bak For å være helt ærlig lurer jeg på hvordan det blir når man har sex, når det er sånn småekkelt med følelsen rundt der arret er.. (det er rett å slett ekkelt å ta på, der det er på det værste akkurat som når foten har sovnet slik at man knapt kjenner at man tar på den) Nå har jeg ingen vondter i det hele tatt, bare småvondt når jeg nyser så da holder jeg meg på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 #2537 Del Skrevet 25. august 2010 Takk for at du la ut bilde av magen!!! Den så absolutt ikke ut som uerfarne meg har innbilt meg at den skulle se ut! Jeg trodde liksom det skulle være mer som et slapt skinn uten innhold som hang nedover jeg... Men det var det jo ikke i det hele tatt! Thank god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. august 2010 #2538 Del Skrevet 26. august 2010 SÅ søt han er altså Magen din kommer til å bli borte på null komma niks, ikke sant det er rart den ikke er der? Husker jeg lå på sykehuset med K og kjente spark, men det var nok fantomspark, han lå jo ved siden av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2539 Del Skrevet 26. august 2010 Det er problematisk å gå på do ja. Håper det blir bedre snart! Merker at jeg blir bedre og bedre for hver dag Jeg har lurt så innmari på hvordan magen ser ut rett etterpå, så tenkte at det sikkert var flere som lurte Jeg hadde også forventet et slapt skinn Men tydeligvis fikk jeg ikke det. Men kan jo være at noen får det og andre ikke. Tror jeg har ganske god elastisitet i huden siden jeg ikke fikk strekkmerker heller, så da trekker den seg vel godt sammen igjen også. Vi har vært våkne siden 5 med en sinna baby. Han våkner for mat, og alt går bra, men er umulig å legge igjen, selv om han gjesper og er trøtt. Jeg klarer å roe han ganske greit etterhvert ved å ha han tett inntil meg i sittende stilling, men når jeg legger han fra meg begynner sutringen, og etterhvert blir han kjempesinna. Spenner seg i hele kroppen, og fekter med armene. Vi blir veldig frustrerte av det, og vet ikke hva vi kan gjøre. Dette har begynt å gjenta seg nesten etter hvert måltid nå. Jeg er ganske sikker på at han får nok mat. Han suger godt og jeg har masse melk. Ammer i ca 20 minutter, og på annethvert bryst. De første 10 minuttene suger han kjempebra, men så sovner han litt, og må kiles for å få han til å suge noen tak de siste 10 minuttene. Han har masse melk i munnen, som jeg kan se hvis han slipper taket litt. Og brystet mitt føles alltid tomt etterpå. Den puppen vi ikke bruker lekker også så mye at det renner nedover meg. Så jeg tror jeg har nok melk, og at han får det han skal ha på de 20 minuttene. Vi har pleid å fått roet han på et vis etter 30-60 minutter, men i dag klarte vi ikke det. Endte med at vi gav opp, og tenkte at det var morgen, og jeg satt meg i stua og fikk roet han i den sittende stillingen inntil meg, og der er han fortsatt. Jeg er kjempesulten, men tør ikke å reise meg opp nå Mannen har fått lov å sove til 10.45 Jeg prøvde med pupp kl 7, to timer etter forrige måltid, og han ville faktisk ha, og spiste i 20 min. Men han kan jo ikke ha vært sulten i de to timene han skrek, for han var jo ferdig med maten i 5-tiden. Noen råd fra dere andre med små nurk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2540 Del Skrevet 26. august 2010 SÅ søt han er altså Magen din kommer til å bli borte på null komma niks, ikke sant det er rart den ikke er der? Husker jeg lå på sykehuset med K og kjente spark, men det var nok fantomspark, han lå jo ved siden av meg Tusen takk! Jeg har kjent noen fantomspark ja! Det er litt morsomt Det er litt rart at den ikke er der lenger, men samtidig føles det så godt og riktig å være tilbake til mitt gamle. Og med alt det nye som har skjedd denne uken føles det som en evighet siden jeg hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå